Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Sticks: mooie fotos!..ik heb al mijn fotos op http://www.pixum.nl/members/freakjuh gezet ![]() |
![]() |
|
@ Sticks: mooie fotos!..ik heb al mijn fotos op http://www.pixum.nl/members/freakjuh gezet
![]() Dank je. Jouw foto's zijn ook mooi. Heb alleen problemen bij het inscannen van de foto's. En dan te bedenken dat er nog 4 rolletjes ontwikkeld moeten worden. Ik stond boven op het balkon. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was leuk, had toch wel stiekem gehoopt op Freak, maar ja. die zijn ze alweer beu.
Ik stond naast de boxen dus in het begin was het best warrig, want mn oren moesten nog wennen dus ik hoorde niet veel. Ze speelden toch veel nieuwe liedjes in het begin dus ik vond het niet zo erg. Daniel gedraagde zich best vaag, maar goed, hij was gewoon blij ofzo... Hmm ik ben gespot... Ik heb alleen bruce gezien in de trein op de terugweg, en metallicat geloof ik in de zaal. En melvin tegenover me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
inscannen van de foto's. En dan te bedenken dat er nog 4 rolletjes ontwikkeld moeten worden. Ik stond boven op het balkon. [/B][/QUOTE] wow ..jij hebt echt een mega zoom dan! *jaloers* ![]() wil je hier de link posten als je ze online hebt gegooid? of mag ik de mooiste nabestellen? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
klopt ik (melvin) stond bij de left stacks, maar danique had je geen oordoppen in? De bass stond inderdaad veels te hard en de gitaar te zacht ik zag jou ook en willem stukje voor je ofnie, meer in he tpubliek
||
Citaat:
volgens mij ben je heel eng die foto's zijn heel vet ![]()
||
Citaat:
zeg hoe zie jij er eigenlijk uit?
|
WAAAAH het was zo mooi....
zit nog steeds half 'in' het concert ![]() en one way mule had ik niet verwacht!! vond alleen het geluid niet geweldig, gitaar wat te zacht af en toe, maar verder zoooo geweldig <3 en freakjuh: echt mooie foto's heb je gemaakt, was ik weer vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die foto van Des is echt dichtbij, was da bij een meet&greet ofzo? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 22:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en muziekvlinder. ik weet niet hoe jij eruit ziet ![]() en wat een toffe foto's allemaal! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat word je zeker. Ik heb momenteel geen oordoppen(dus ook niet voor oefenen met band). En ik merk al dat m'n gehoor achteruit gaat. Maarja ik hoor gewoon niets met herriestoppers en die alpinedingen van 30 pleuro ofzo zijn ook niet ideaal(wel voor shows trouwens). Die gegoten dingen kosten 100 euro of meer.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zal zo snel mogelijk alle foto's hier op een rijtje zetten als je dan nabestellingen wil hebben kunnen we dat wel even via e-mail regelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel geinteresseerd in die opnames ? Valt er niet iets te regelen ? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
...::: verhaaltjuh :::... Verwijderd | 14 | 02-03-2004 13:01 | |
Muziek |
Bands (te) laat leren kennen.. Verwijderd | 119 | 07-04-2003 15:01 | |
Muziek |
als je zelf een festival zou mogen bedenken... *oma* | 67 | 20-09-2002 16:57 | |
Muziek |
Nieuwe cd Silverchair Lorelei.tmp | 11 | 20-07-2002 17:39 | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 |