![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het gaat dan trouwens om minuscule spinnetjes, niet om de grote exemplaren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb ook een fobie voor duiven, vooral op pleinen ed. Maar ik loop er wel overheen, ik bescherm gewoon m'n hoofd als ze opvliegen en ik vervloek mensen die er eten naar gooien. Fobie voor honden heb ik ook. Meestal laat ik t niet merken, het is tenslotte een beetje belachelijk om angst te hebben voor dieren die niet eens tot aan je middel reiken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Overigens is angst niet rationeel. Dus argumenten als 'ze kunnen je toch niets doen' hebben niet veel nut. Paarden zijn wel groot en kunnen je wel wat doen, daar is ook lang niet iedereen bang voor. Conclusie: wel of niet groot en mogelijk schadeverwekkend is geen belangrijk criterium voor angst |
![]() |
||
Citaat:
Als ze op 5 meter afstand lopen, zijn ze eigenlijk al te dichtbij... Ik heb haar ooit eens gevraagd hoe ze eraan kwam, en dat is waarschijnlijk door die film, Home Alone2. Die man of vrouw met die duiven... Ze gaat nu waarschijnlijk in therapie om eraf te komen, ze wil een keer naar Londen of Parijs en dat durft ze nu gewoon nog niet...
||
Citaat:
Angst is wel rationeel, dat je bang bent voor een losgeslagen gek met een uzi is zelfs erg gezond. Fobieen daarintegen zijn niet rationeel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me wel heel eng om een fobie te hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de gemiddelde spijn overleeft dit niet, voor de die-hards kun je mij wel effe bellen. Ik leef namelijk al maaaanden op een walgelijk dieet van rotte eieren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() misschien even stoppen met offtopic gelul? ![]()
|
![]() |
Dit is heel erg handig om spinnen en andere beestjes te vangen als je er bang voor bent: http://www.luxebugaway.com/ En je kunt ze zo ook nog goed bekijken als je dat zou willen
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Flora & Fauna |
Enge spinnen Mandarijntje | 61 | 16-05-2005 10:16 | |
Drugs & Alcohol |
het grote POST HIER AL JE VERZONNEN VERHALEN topic Verwijderd | 82 | 22-12-2004 22:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adventures??? Ieke | 0 | 18-02-2004 21:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ogen Ieke | 0 | 31-01-2004 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De peuken en de dood Verwijderd | 6 | 19-11-2002 12:30 |