Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
groenlinks.
Op zich denk ik dat een centrumkabinet (dus niet centrum-links of centrum-rechts of wat dan ook, maar gewoon een neutraal kabinet) in de praktijk het handigst zou zijn, omdat dan het economisch denken van de rechtse partijen het best wordt gecombineerd met het sociaal denken van de linkse partijen... maar zelf denk ik nooit zo héél erg economisch en daardoor passen de punten van GroenLinks het best bij mijn meningen. (voor als ik nog onduidelijk ben: ik denk zelf niet zo heel erg economisch maar vindt het wel belangrijk dat andere mensen dat doen, zeg maar) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Op het vlaams blok, ik heb vroeger al genoeg meegemaakt met vreemdelingen dat ik alle respect voor hen verloren ben, ik kan er zelf niks aan doen het is die gasten hun eigen schuld van gedrag tegen mij
![]() ![]() ![]() Ik deed niks terug want dan kwamen ze met een groep op je af :-/
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
VLD
![]() SPa is niet (genoeg) begaan met de gegoede middenklasse en is voor vreemdelingenstemrecht. Groen! kan niet boeien wegens het ontbreken van gelijklopende programmapunten en is voor vreemdelingenstemrecht. Vlaams Blok is te extremistisch en de meeste punten vindt men nu toch terug bij de andere partijen alleen in afgezwakte vorm. CD&V vind ik niet overtuigend overkomen. en de andere partijen boeien me niet wegens de geloofsovertuigingen en de dwaze uitspraken die ze maken ![]() ![]() BELGIË |
![]() |
||
Citaat:
![]() De NVA is een heel gedegen partij, die realistisch in de maatschappij staat (dat kunnen liberalen (VLD) niet zeggen).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OMG wat zijn jullie allemaal links zeg , de enige paar goede rechtse zijn nog Reverend ennuh ennuh.................. tja ik maar de rest ??? mensuh waar blijven jullie nou ???? ![]() kvoel me zo alleen en de enigste samen met Reverend die verstand heeft van politiek en maatschappij ![]() *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een partij als vvd kan de economie weer tenminste op de rails brengen |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Ik vind dat andere dingen belangrijker zijn...) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waar zou Brussel dan toe behoren, Vlaanderen of Wallonië? |
![]() |
||
Citaat:
En hoezo verzieken mensen als ik België? Beide delen kunnen er alleen maar beter op worden, vooral Vlaanderen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer ga je volgens jou naar de hel en wanneer naar de hemel. elfiecity | 195 | 14-12-2003 12:01 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |