Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Anyway, ik ben nog steeds van plan binnenkort te stoppen/ minderen.. But, morgenochtend haal ik toch weer 5 gr bij ![]() ![]() Maar, daarna...
||
Citaat:
![]() [edit]Ging er trouwens maar even van uit dat je het over 5 gr. wiet had...[/edit]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga nergens mee stoppen qua drugs en drank. Nou jah, ik ben de laatste tijd behoorlijk weinig uitgeweest. Voor de kerstvakantie ging ik 7 dagen in de week, nu nog maar 3 dagen in de week (als je zondagavond een biertje drinken bij een of andere zwakzinnigen kroeg uitgaan kunt noemen).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik ga stoppen met stoppen denk ik maar.
kan iedere keer wel zeggen dat ik geen pep, coke, wiet, hash, drank, nicotine meer ga gebruiken, maar als ik 't toch te lekker vind en af en toe doe en het bij af en toe blijft, schiet dat stoppen niet op en is 't ook helemaal geen probleem. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #127! Verwijderd | 497 | 02-05-2008 23:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK GA BEGINNEN MET topic Mafheid | 26 | 31-01-2004 23:03 | |
Psychologie |
Voor positiviteit: vergroot je zelfvertrouwen. beantwoord deze vragen!! Snow White | 51 | 11-10-2003 13:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #11! Snufje | 277 | 26-05-2003 12:40 |