Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Jullie hebben nergens verstand van, Maastricht is geweldig (mits je genoeg tijd daarvoor over houdt): vooral de faculteiten rechten en economische wetenschappen en bedrijfskunde zijn ideaal, omdat ze midden in het centrum liggen. Vlak bij 't Vrijthof, OL-Vrouweplein, winkels, winkels en nog eens winkels, en gewoon een geweldig informele, gezellige sfeer, welk terras je ook pakt!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar voor de rest is wageningen een hele gezellige stad voor studenten. Als je rondloopt in het centrum hangt er altijd wel ergens een studentensfeer volgens mij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
groningen is leuk maar ik betwijfel of ik dat in een paar jaar ook nog vind, want ik zit er al mijn hele middelbareschooltijd, mijn zussen wonen er enz.
brabant trekt best wel, en toch is het ook weer een beetje buitenland met die gekke zachte g's en dat carnavaleske, ik vraag me af of ik daar aan zou kunnen wennen. en toch heeft het iets heel knus. ik vind het nog steeds een enorm moeilijke keuze.
|
![]() |
ik hoop utrecht aangezien ik daar ben gaan studeren
![]() nijmegen is ook zeker koel! maar daar woon ik al 17 jaar en dat vind ik wel genoeg...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() hopelijk zit ik zelf volgend jaar wel in leiden. helaas zit ik er nu veel te ver vandaan (1700 km) om op tijd te beginnen met een kamer regelen. gelukkig kun je ook nog mazzel hebben |
![]() |
|
Wageningen heeft een leuk bevrijdingsfestival en een grappig centrumpje. Verder vind ik het een beetje een enge ecologische hippieboel. Er lopen voor mijn gevoel echt alleen maar van die geitewollensokken rond. Het lijkt me ook erg ons-kent-ons.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nutteloze dingen die jij wel weet en iemand anders niet Hans Kazan | 136 | 05-03-2003 12:30 | |
Algemene schoolzaken |
leukste studentenstad voor WO Blisss | 8 | 01-11-2002 14:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vertaling sophocles - Oedipus azitoga | 9 | 04-10-2002 20:51 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
grote exacte vakken-add mekaar op MSN-actie houden,zo kan men buiten het forum keten damaetas | 56 | 14-06-2002 17:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zeeland krijgt universiteit heavinly | 16 | 07-04-2002 13:20 |