Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 22:44
*** is offline
Citaat:
mijsje schreef:

net als in Nijmegen
you can say that again...
maar verder een prima stad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 21:05
Verwijderd
Leiden rules
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:25
GinnyPig
GinnyPig is offline
Amsterdam
Oud 18-09-2002, 08:40
Nushka
Nushka is offline
Citaat:
Lily schreef:
LEIDEN!!!! En bijna alle 1ejaars die ik daar ken hebben al een kamer, ik ook trouwens...dus het valt best mee.
Valt mee??? Lang niet bijna alle sjaarzen hebben een kamer. Ik kan het weten, heb vorig jaar namelijk talloze keren gezocht... toen ik nog in een zwarte periode van mijn leven rechten studeerde...
Oud 22-09-2002, 20:11
ron
ron is offline
Jullie hebben nergens verstand van, Maastricht is geweldig (mits je genoeg tijd daarvoor over houdt): vooral de faculteiten rechten en economische wetenschappen en bedrijfskunde zijn ideaal, omdat ze midden in het centrum liggen. Vlak bij 't Vrijthof, OL-Vrouweplein, winkels, winkels en nog eens winkels, en gewoon een geweldig informele, gezellige sfeer, welk terras je ook pakt!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Lorelei schreef:
Niemand die Wageningen de leukste universiteitsstad vind?
Ik woon in wageningen, maar om er dan nog mijn studententijd ook in door te brengen ben ik niet van plan. Ik wil gewoon naar een nieuwe stad enzo.
Maar voor de rest is wageningen een hele gezellige stad voor studenten. Als je rondloopt in het centrum hangt er altijd wel ergens een studentensfeer volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 20:53
Demeter
Demeter is offline
Ik studeer in Leiden en het is echt een superleuke stad
Meer hoef ik niet te zeggen
ik heb gesproken
Demeter
Oud 22-09-2002, 21:04
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Nushka schreef:
Valt mee??? Lang niet bijna alle sjaarzen hebben een kamer. Ik kan het weten, heb vorig jaar namelijk talloze keren gezocht... toen ik nog in een zwarte periode van mijn leven rechten studeerde...
Sjaarzen... haha, dat vind ik zo'n maf woord. En nee, ik ben er allang geeneen meer, maar ik vind het wel een rare term.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:34
~一才
~一才 is offline
Nijmegen is 嶰ht heeeeel leuk!

kleinschalig, niet all澭n een studentenstad, gezellig centrum, redelijk centraal, uitgaan is er kei leuk enz..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 13:22
corduroy
corduroy is offline
groningen is leuk maar ik betwijfel of ik dat in een paar jaar ook nog vind, want ik zit er al mijn hele middelbareschooltijd, mijn zussen wonen er enz.
brabant trekt best wel, en toch is het ook weer een beetje buitenland met die gekke zachte g's en dat carnavaleske, ik vraag me af of ik daar aan zou kunnen wennen. en toch heeft het iets heel knus. ik vind het nog steeds een enorm moeilijke keuze.
Oud 23-09-2002, 22:21
utopian me
utopian me is offline
ik hoop utrecht aangezien ik daar ben gaan studeren
nijmegen is ook zeker koel! maar daar woon ik al 17 jaar en dat vind ik wel genoeg...
Oud 27-09-2002, 15:39
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Lorelei schreef:
Niemand die Wageningen de leukste universiteitsstad vind?
ik weet niet of het de leukste universiteitsstad is, want mijn field of view is niet zo groot wat universiteitssteden betreft maar 'k vind et zeker wel goed te doen hier
Oud 02-10-2002, 11:27
xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
A loved one schreef:
Leiden! Probeer daar maar eens een kamer te vinden.

Ikzelf zou het liefste naar Nijmegen, Maastricht, Eindhoven, Tilburg of Groningen gaan. Ik heb het niet zo op die hele Randstad...
een kamer vinden in een universiteitsstad is sowieso een probleem nu. of je moet lid worden van een vereniging en bij verenigingshuizen gaan hospiteren. als echt nul heb je dan wel in het begin een minuscuul hokje, maar het kan alleen nog maar beter worden
hopelijk zit ik zelf volgend jaar wel in leiden. helaas zit ik er nu veel te ver vandaan (1700 km) om op tijd te beginnen met een kamer regelen. gelukkig kun je ook nog mazzel hebben
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:11
corduroy
corduroy is offline
Wageningen heeft een leuk bevrijdingsfestival en een grappig centrumpje. Verder vind ik het een beetje een enge ecologische hippieboel. Er lopen voor mijn gevoel echt alleen maar van die geitewollensokken rond. Het lijkt me ook erg ons-kent-ons.
Reageren

Regels voor berichten