Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 21:39
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:

je rukt alles totaal uit zijn verband... natuurlijk heb je de menselijke maatschappij en de dierenwereld ik zeg neit da die lief naast elkaar in het cafe moeten gaan zitten ik zeg dat je de euze hebt ze neit te doden en dat je dat dan ook neit moet doen.....
Dan geef je al toe dat je dieren moet opsluiten, waardoor je ze al als minderwaardig gaat beschouwen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 21:39
Locke
Locke is offline
En als ze natuurlijk dood gaan mag je ze dan wel eten als vegetarier
Oud 25-04-2002, 21:40
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Hond is in China een delicatesse, dus waarom niet? Een koe leent zich trouwens eenmaal beter, bekeken vanuit economisch oogpunt dan...

En de mens is wel beter dan een koe, want indien dat niet zou was zouden wij niet de mogelijkheid hebben om boven de koe te staan...
ja in china daar hebben we het neit over daar haal je mijn argument nog niet mee onderuit... dat het een emotinele kwestie is... en dat eenhonden abatoir hier neit goedgekeurd zal worden..

tsja het is een standpunt dat je hebt.."wij zijn de mens wij zijn slim dus mogen we dieren pijn doen uitbuiten vermoorden en martelen" ik walg hier echter van...

zeker ook omdat eht anders kan....
Oud 25-04-2002, 21:41
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Dan geef je al toe dat je dieren moet opsluiten, waardoor je ze al als minderwaardig gaat beschouwen...
hoeoz!!!!!? waar slaat dat nou weer op? de reden dat er veel dieren zijn is omdat ze vermoord worden.. als er geen vlees industrie meer is is er ook geen fok industrie meer... dus geen dieren.. ja een natuurlijke hoeveelheid die je gewoon in de natuur kan laten leven ja......
Oud 25-04-2002, 21:43
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

ja in china daar hebben we het neit over daar haal je mijn argument nog niet mee onderuit... dat het een emotinele kwestie is... en dat eenhonden abatoir hier neit goedgekeurd zal worden..

tsja het is een standpunt dat je hebt.."wij zijn de mens wij zijn slim dus mogen we dieren pijn doen uitbuiten vermoorden en martelen" ik walg hier echter van...

zeker ook omdat eht anders kan....
Oké, het kan misschien anders,
maar speelt het aspect levenskwaliteit hier niet mee?

Waaruit bestaan jouw maaltijden dan? Alleen pilletjes?
Want vanaf het moment dat je gekochte groente koopt, doe je dan al aan "dierenmishandeling"
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:44
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

hoeoz!!!!!? waar slaat dat nou weer op? de reden dat er veel dieren zijn is omdat ze vermoord worden.. als er geen vlees industrie meer is is er ook geen fok industrie meer... dus geen dieren.. ja een natuurlijke hoeveelheid die je gewoon in de natuur kan laten leven ja......
dan heb ik het voornamelijk over andere dieren, zoals honden in een hok, konijnen, ...

Door ze op te sluiten, of ze zelfs in huis te houden, sluit je ze op en beperk je hun vrijheid; wie ben jij om dat te mogen doen?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:51
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Oké, het kan misschien anders,
maar speelt het aspect levenskwaliteit hier niet mee?

Waaruit bestaan jouw maaltijden dan? Alleen pilletjes?
Want vanaf het moment dat je gekochte groente koopt, doe je dan al aan "dierenmishandeling"
je hebt echt geen id he en als je nou eens wat beter las!!!

je hoeft geen pillen te slikken.... alles wat in vlees zit zit in vega burgers etc.. en ja levenskwaliteit telt mee... voor de dieren!
dat ik vega burgers meot eten die mischien ietjse minder lekker zijn dan de lijken die jij eet is voor mij geen reden om andere wezens te laten vermoorden.... en ja vlees is lekker babty vlees mischien ook wel... maar das nog geen reden om babbtys te fokken en ze op te eten.. geloof me vega burgers e.d zijn echt neit zo goor meer.. je kan een volkomen normaal leven als vegetarier leiden zonder pillenjes e.d het is duidenlijk dat je echt geen clue hebt en alleen maar vanuit de vrij primitieve gedachte van "de mens is superiuer en dat geeft ons het recht mindere uit te buiten" dat is facisme..... precies dezelfde gedachte die slavendrijvers vroeger hadden... dat de mens superiuer is *wat te betwijfelen valt daar wij ons zwelf geweldig vinden maar onze eigen wereld wel aan het vernueken zijn* is geen reden om het uitmoorden van andere levensvormen goed te keuren.. het blijft een kwalijke zaak het moorden van dieren.. en ik snap neit wat het feit dat wij "voor onze normen "intelligenter" zijn daar aan af doet....

maar goed dat is jouw primieteve gedachte goed... ik kots daarop....

ik houd nu denk ik maar op met discussieren want ik denk neit dat het enig nut heeft... ik heb hier ondertuusennu al zo veel woorden aan vuil gemaakt in talloze topics.....

vlees eten is eugenbelang... het is zo lekker... oow zo lekker.. maar denk eens aan dat koetje in he weiland en besef dat die voor jouw is doodgestoken voor jouw 2 min smullen... en besef dat dat neit had gehoeven....
Oud 25-04-2002, 21:52
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

dan heb ik het voornamelijk over andere dieren, zoals honden in een hok, konijnen, ...

Door ze op te sluiten, of ze zelfs in huis te houden, sluit je ze op en beperk je hun vrijheid; wie ben jij om dat te mogen doen?
die dieren hebben anders een gelukkig en goed leven... en dat is derhalve neit te vergelijken met het eten van vlees...
Oud 26-04-2002, 08:20
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:

die dieren hebben anders een gelukkig en goed leven... en dat is derhalve neit te vergelijken met het eten van vlees...
Idd, het concept van het fenomeen 'huisdier' is dat je er goed voor zorgt en er lol mee hebt (op een a-perverse en sociale manier) en dat lijkt me nou niet het geval met bijv kistkalveren. Ik heb iig nog nooit een bioschuurboer gezien die al zn kalfjes even uit gaat laten........
Oud 26-04-2002, 16:58
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

je hebt echt geen id he en als je nou eens wat beter las!!!

je hoeft geen pillen te slikken.... alles wat in vlees zit zit in vega burgers etc.. en ja levenskwaliteit telt mee... voor de dieren!
dat ik vega burgers meot eten die mischien ietjse minder lekker zijn dan de lijken die jij eet is voor mij geen reden om andere wezens te laten vermoorden.... en ja vlees is lekker babty vlees mischien ook wel... maar das nog geen reden om babbtys te fokken en ze op te eten.. geloof me vega burgers e.d zijn echt neit zo goor meer.. je kan een volkomen normaal leven als vegetarier leiden zonder pillenjes e.d het is duidenlijk dat je echt geen clue hebt en alleen maar vanuit de vrij primitieve gedachte van "de mens is superiuer en dat geeft ons het recht mindere uit te buiten" dat is facisme..... precies dezelfde gedachte die slavendrijvers vroeger hadden... dat de mens superiuer is *wat te betwijfelen valt daar wij ons zwelf geweldig vinden maar onze eigen wereld wel aan het vernueken zijn* is geen reden om het uitmoorden van andere levensvormen goed te keuren.. het blijft een kwalijke zaak het moorden van dieren.. en ik snap neit wat het feit dat wij "voor onze normen "intelligenter" zijn daar aan af doet....

maar goed dat is jouw primieteve gedachte goed... ik kots daarop....

ik houd nu denk ik maar op met discussieren want ik denk neit dat het enig nut heeft... ik heb hier ondertuusennu al zo veel woorden aan vuil gemaakt in talloze topics.....

vlees eten is eugenbelang... het is zo lekker... oow zo lekker.. maar denk eens aan dat koetje in he weiland en besef dat die voor jouw is doodgestoken voor jouw 2 min smullen... en besef dat dat neit had gehoeven....
eet jij alleen vega burgers?

Denk eens aan de groente die men gebruikt om daarin te stoppen, en aan de mest die men gebruikt om die groente te kweken, en aan de dieren die "mishandeld" worden om die mest te leveren...

Jij kotst op mensen die vlees eten, ik kots op poedelbreinen die een dier gelijkstellen aan de mens...
Mogen we dan voortaan medische experimenten op jouw uitvoeren?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:00
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

Hoe zou jij nou weten of die dieren gelukkig zijn? Misschien zouden ze veel gelukkiger zijn indien ze niet door de mens onderdrukt zouden worden... Dat is het nou net, een dier kan zich niet uitdrukken, waardoor het minder is dan een mens

maar ja, ik denk dat we toch nooit uit deze discussie zullen geraken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:05
de wijze jodokus
zucht jij ebnt echt heel triest....

en daar een normale discussie neit mogenlijk is kap ik er mee...

primitief wezen....
Oud 26-04-2002, 17:09
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:
zucht jij ebnt echt heel triest....

en daar een normale discussie neit mogenlijk is kap ik er mee...

primitief wezen....
Ah ja, jij mag mij een primitief wezen vinden,

als jij je beter voelt door te eten als een konijn moet je dat maar zelf weten...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:20
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Ah ja, jij mag mij een primitief wezen vinden,

als jij je beter voelt door te eten als een konijn moet je dat maar zelf weten...
onwetende.. toch wel jammerlijk hoe erg je je voor lul zet met zo een uitspraak.... je weet er duidenlijk echt hellenmaal neits maar dan ook neits van af... maar goed ik wissel met jouw geen woorden meer daar eht me nogal zinloos lijkt en een verspilling van mijn tijd...
Oud 26-04-2002, 17:23
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

onwetende.. toch wel jammerlijk hoe erg je je voor lul zet met zo een uitspraak.... je weet er duidenlijk echt hellenmaal neits maar dan ook neits van af... maar goed ik wissel met jouw geen woorden meer daar eht me nogal zinloos lijkt en een verspilling van mijn tijd...
Jij mag misschien vinden dat ik er niets van af weet, maar ik hou er tenminste van in de eerste plaats zelf een goed leven te leiden in plaats van in te zitten met het leven van een koe...

Ik kan me overigens moeilijk voorstellen dat ik later op zakenlunch een bordje sla met een vega-burger zou eten...

Laat ons over 20 jaar nog eens met elkaar spreken, dan zullen we zien wie echt voor lul staat, in de maatschappij dan...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:46
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
rosi schreef:
Pff, de een eet vlees, de ander niet. Als vleeseters vegetariers accepteren, is het dan ZO moeilijk voor de vegetariers om ook vleeseters te accepteren? Zij kiezen er wel voor vlees te eten, ookal hebben ze daar nog zulke loze argumenten voor. Het is toch iets wat je voor jezelf beslist, om geen vlees meer te eten. Waarom moet je dan zonodig op de hele wereld afgeven en kwaad worden omdat iemand vlees eet?
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

...die line is niet bedoeld om jouw lifestyle te veranderen wat voor lifestyle je ook hebt ..
damn LEES nou eens, goddamn
ik probeer niemand hun manier van leven te veranderen noch val ik mensen aan die wel vlees eten
Oud 26-04-2002, 17:48
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

..
Laat ons over 20 jaar nog eens met elkaar spreken, dan zullen we zien wie echt voor lul staat, in de maatschappij dan...
eej muts
je zegt dus dat als je geen vlees eet, dat je dan niks bereikt in het leven?? hmm je hebt wel een originele manier van hiernaar kijken vind ik

.. of leg dit even uit als ik het mis heb (dat kan best)
Oud 26-04-2002, 18:05
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

eej muts
je zegt dus dat als je geen vlees eet, dat je dan niks bereikt in het leven?? hmm je hebt wel een originele manier van hiernaar kijken vind ik

.. of leg dit even uit als ik het mis heb (dat kan best)
Dat zeg ik niet, hmmm, het is moeilijk om te nuanceren via internet

Wat ik bedoel is dat het in onze maatschappij nog steeds abnormaal is geen vlees te eten. Als je een beetje functie hebt en je moet op restaurant met clienten en zo, kun je je echt niet permitteren enkel een bordje sla te eten... Een vegetariër en in het bijzonder een veganist, is sociaal niet aangepast op dat vlak en vroeg of laat zal zich dat tegen je wreken als je écht ambitie hebt in het leven...

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:32
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Is dat dan zo?
De mens krijgt dat recht omdat wij nu eenmaal, gelukkig maar, intelligenter zijn dan andere levende wezens en wij er ons dus kunnen boven stellen.
Dieren gelijk stellen aan de mens is gewoon irreëel. Leef jij soms met een koe in je huis?

Ik veronderstel dat je ook tegen bijvoorbeeld medische experimenten op dieren bent?
Ik stel dieren wel gelijk aan mensen,ik zie geen redens waarom de mens belangrijker zou zijn.
En ja ik ben ook tegen medische experimenten op dieren,en welk ander experiment dan ook...het is gewoon ziek om andere levende wezens met gevoelens en emoties te verminken om er zelf beter van te worden,als ik zou moeten kiezen tussen het redden van het leven van een dier of dat van een mens zou ik daar ook nog eens goed over na moeten denken ook.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:04
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Dat zeg ik niet, hmmm, het is moeilijk om te nuanceren via internet

Wat ik bedoel is dat het in onze maatschappij nog steeds abnormaal is geen vlees te eten. Als je een beetje functie hebt en je moet op restaurant met clienten en zo, kun je je echt niet permitteren enkel een bordje sla te eten... Een vegetariër en in het bijzonder een veganist, is sociaal niet aangepast op dat vlak en vroeg of laat zal zich dat tegen je wreken als je écht ambitie hebt in het leven...
Nee hoor, dat is onmogelijk. En mensen met één of andere voedselallergie dan? Die kunnen ook niet eten wat volgens jou van ze verwacht wordt dat ze eten, en die worden er wel direct ziek van, dus die zullen het wel laten staan. Waarom is het dan onmogelijk om geen vlees te nemen? Als je bang bent dat je niet wordt geaccepteerd als vegetariër ligt dáár je probleem en moet je dáár iets veranderen.
Oud 26-04-2002, 19:37
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ik stel dieren wel gelijk aan mensen,ik zie geen redens waarom de mens belangrijker zou zijn.
En ja ik ben ook tegen medische experimenten op dieren,en welk ander experiment dan ook...het is gewoon ziek om andere levende wezens met gevoelens en emoties te verminken om er zelf beter van te worden,als ik zou moeten kiezen tussen het redden van het leven van een dier of dat van een mens zou ik daar ook nog eens goed over na moeten denken ook.
Mogen we dan voortaan medische experimenten op jouw uitvoeren in plaats van op muizen?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:38
de
de is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Mogen we dan voortaan medische experimenten op jouw uitvoeren in plaats van op muizen?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:40
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

er zijn computer simulatie moddelen allen is men neit bereid daar i te investeren.. erg lastig discusieren met iemand die er geen reet van af weet....
Oud 26-04-2002, 19:41
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:

Nee hoor, dat is onmogelijk. En mensen met één of andere voedselallergie dan? Die kunnen ook niet eten wat volgens jou van ze verwacht wordt dat ze eten, en die worden er wel direct ziek van, dus die zullen het wel laten staan. Waarom is het dan onmogelijk om geen vlees te nemen? Als je bang bent dat je niet wordt geaccepteerd als vegetariër ligt dáár je probleem en moet je dáár iets veranderen.
De groep mensen die voedselallergieën heeft waardoor ze niets kunnen eten op de kaart in een normaal restaurant is mijns inziens bijzonder klein of zelfs onbestaande...
Ik kan me moeilijk voorstellen dat mijn vader met een client zou gaan eten en enkel een bordje sla zou vragen terwijl hij die client moet verwennen met een menu met aangepaste wijnen...

Ah ja, je zal het later zelf wel nog ondervinden...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:44
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

er zijn computer simulatie moddelen allen is men neit bereid daar i te investeren.. erg lastig discusieren met iemand die er geen reet van af weet....
erg lastig discussiëren met iemand die niet beseft dat een bedrijf winst moet maken...
tests op dieren zijn nu eenmaal veel eenvoudiger en betrouwbaarder...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:46
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

erg lastig discussiëren met iemand die niet beseft dat een bedrijf winst moet maken...
tests op dieren zijn nu eenmaal veel eenvoudiger en betrouwbaarder...
niet betrouwbaarder maar goed we kunnen lang en kort discusieren maar kort gezegt komt eht er op neer dat ik meer om dieren geef dan jij en dat we beiden hoe dan ook zo zullen blijven denken dus laten we het gezzlig houden en kappen met argumenten naar elkaar gooien... we hebben een verschillende kijk op zaken bij jouw gaat eigenbelang en winst boven alles bij mij dan weer helenmaal niet... we zullen elkaar beide debiel vinden maar hier schiten we niks mee op

kan hier eigenlijk geen slotje op?
Oud 26-04-2002, 19:49
de wijze jodokus
Citaat:
Pinnemuts schreef:

De groep mensen die voedselallergieën heeft waardoor ze niets kunnen eten op de kaart in een normaal restaurant is mijns inziens bijzonder klein of zelfs onbestaande...
Ik kan me moeilijk voorstellen dat mijn vader met een client zou gaan eten en enkel een bordje sla zou vragen terwijl hij die client moet verwennen met een menu met aangepaste wijnen...

nog een ding... vegetarier zijn betekend niet alleen sla eten... je ehbt er echt duidenlijk geen kaas van gegeten.... in elk ook maar beetje respectabel restourant staat er minstens een vegetarische gang op het menu./... bovendien is het kwalijk dat jij mensen die zaken doen alleen maa seriues neemt en de rest van de bevolking neit... zo ik heb mijn laatste zegje gedaan

ik kap...
Oud 26-04-2002, 19:49
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

niet betrouwbaarder maar goed we kunnen lang en kort discusieren maar kort gezegt komt eht er op neer dat ik meer om dieren geef dan jij en dat we beiden hoe dan ook zo zullen blijven denken dus laten we het gezzlig houden en kappen met argumenten naar elkaar gooien... we hebben een verschillende kijk op zaken bij jouw gaat eigenbelang en winst boven alles bij mij dan weer helenmaal niet... we zullen elkaar beide debiel vinden maar hier schiten we niks mee op

Dat is de eerste verstandige uitspraak die ik je hoor doen

inderdaad, laat ons het gezellig houden,

*schudt verzoeningshandje*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:52
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:

nog een ding... vegetarier zijn betekend niet alleen sla eten... je ehbt er echt duidenlijk geen kaas van gegeten.... in elk ook maar beetje respectabel restourant staat er minstens een vegetarische gang op het menu./... bovendien is het kwalijk dat jij mensen die zaken doen alleen maa seriues neemt en de rest van de bevolking neit... zo ik heb mijn laatste zegje gedaan

ik kap...
oké, maar aangezien zakenmilieus over het algemeen nogal conservatief zijn, zijn daar niet veel vegetariërs en zal je dus ook geen indruk maken door vegetarisch te eten...

En dat ik de rest van de bevolking niet serieus neem is niet waar, ik gebruikte het zakenleven enkel als voorbeeld...

Maar laat ons nu ophouden
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 16:08
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
het gaat niet om een indruk te maken het is een persoonlijke keuze
Oud 27-04-2002, 16:45
drama
drama is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Inderdaad, het zijn ook levende wezens. Maar gelukkig voor jou en voor mij is de mens erin geslaagd zich aan de top van de voedselpiramide te stellen en de andere levende wezens te overheersen.

>>Ziedaar: Fascisme.

Waarom wél vlees eten?
Ten eerste omdat het gewoon lekker is. Een biefstuk is nog steeds beter dan een krop sla.

>.Ziedaar: Egoisme

Ten tweede heeft de mens ijzer nodig. Nu kun je zeggen dat je groente kan eten ook. Maar als je elke dag je nodige hoeveelheid ijzer uit groente moet halen, zal je behoorlijke flatulentieproblemen krijgen Je kan ook pillen nemen met bijvoorbeeld ijzer, maar ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat dat ook niet echt gezond kan zijn. Het is dan ook zo dat de meeste vegetariërs aan bloedarmoede lijden.

>>Dat is bullshit, je kunt ijzer namelijk uit noten en zaden halen. En in sojabonen zit het ook. Net als in gedroogd fruit en bepaalde groente. Ik ken btw meer vleesetende mensen met bloedarmoede dan vegetariers. en ik ken relatief veel vegetariers.

Ten derde: voor groente heb je ook dieren nodig: ooit al van bemesting gehoord? die komt van die zogenaamd "mishandelde dieren". Hierop zal zeker en vast het antwoord komen dat dan maar enkel aan biologische landbouw gedaan moet worden. Dat is geen oplossing want daarmee kan je onmogelijk iedereen voeden omdat het rendement veel te klein is.

>>Je hebt ook compost, recycling is the word.

Ten vierde moet men ook eens aan de economische kant van de zaak denken. Indien je de hele vleesindustrie opheft, wat velen van jullie waarschijnlijk zouden willen, zal dat een enorme werklooshied teweegbrengen; je moet maar even nadenken hoeveel mensen in deze voedselketen tewerkgesteld zijn.

>>Wat interesseert het mij dat mensen hun baan verliezen...een baan als moordenaar. Boeie. En dan...oei, gaat de economie op z'n bek. Ben ik alleen maar blij mee.

fijoew, wat een verhaal

>>Jaja.
Oud 27-04-2002, 16:47
drama
drama is offline
en ook Melk is fokking Moord.
Oud 27-04-2002, 16:52
drama
drama is offline
Citaat:
Pinnemuts schreef:

Bij deze nodig ik je uit om met Jaap en mij uit eten te gaan, bij MKZ Binnenpret (Veganistisch restaurant waar je voor 4 eurootjes een totale maaltijd kunt krijgen die geen enkele overeenkomst heeft met een blaadje sla).

De vegetarische/veganistische keuken is veel meer een uitdaging voor koks. Vlees bakken is totaal niet origineel en riekt naar weinig variatie. Veg. gerechten zijn -als je het goed doet- veel gevarieerder.
Oud 27-04-2002, 18:03
Locke
Locke is offline
Citaat:
drama schreef:
en ook Melk is fokking Moord.
Dus dat drink jij ook niet ? nou dan kan je ook niet veel eten ..
Oud 27-04-2002, 18:12
Pinnemuts
Pinnemuts is offline
Citaat:
drama schreef:

Bij deze nodig ik je uit om met Jaap en mij uit eten te gaan, bij MKZ Binnenpret (Veganistisch restaurant waar je voor 4 eurootjes een totale maaltijd kunt krijgen die geen enkele overeenkomst heeft met een blaadje sla).

De vegetarische/veganistische keuken is veel meer een uitdaging voor koks. Vlees bakken is totaal niet origineel en riekt naar weinig variatie. Veg. gerechten zijn -als je het goed doet- veel gevarieerder.
En waar denk jij dat die kok zijn groentjes koopt?

En of die uitdaging groter is zou ik ten zeerste betwijfelen... In de haute cuisine is originaliteit ook een vereiste, en beperkt het koken zich niet enkel tot vlees bakken... En het lijkt mij onwaarschijnlijk dat die keuken gevarieerder is, aangezien de waaier aan producten veel kleiner is...

Maar toch bedankt voor de uitnodiging

Laatst gewijzigd op 27-04-2002 om 18:25.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 18:35
Piccola
Piccola is offline
Ik voldoe wel aan wat regels volgens mij. Ik rook niet, drink niet, I don't fuck around (heb relatie van 11 maanden, maar daarvoor ook niet), ben absoluut tegen racisme/discriminatie. Maar ik eet wel gewoon vlees en draag ook gewoon leer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten