Advertentie | |
|
![]() |
|
tis niet echt een genre, ik vind het meer een sub-gerne eigelijk...
kenmerken, behalve de lyrics kan je ook niet echt zeggen, omdat je old school tot metalcore-achtige SXE hebt... aanraders (een paar): minor threat earth crisis youth of today over my dead body reaching forward (uit nederland) judge en nog veel meer (maar dat laat ik wel over aan de SXE-ers hier)
||
Citaat:
|
Onno Lult ALTIJD uit zijn nek. Die vent moet je niet serieus nemen. Zijn beoordelingen hebben hun waarde verloren, overl 9's voor, en een jaar later is die cd kut. Totaal niet integer.
Goed: For the living wou ik er ook even aan toevoegen. Ach SXE core. Ik bedoel, het is meer het uitdragen van ideeen. De boodschap kan in allerlei soorten muziek zitten (metalcore, youth crew enz.)
||
Citaat:
Sowieso heb ik wat tegen mensen die zich als goeroe's van een scene profileren ![]()
|
En edgebands heb je ook weer in allerlei soorten. Youthcrew, veganmetalmosh
![]() Persoonlijke favorieten: -Youth of today -Mainstrike -Manliftingbanner(tsja tsja ze waren edge hehe) -In My Eyes -Ten Yard Fight -Minor Threat -Reaching Forward -Chain of Strength(niet echt een favoriet, maar moet toch genoemd worden) -The First Step -SSD(naja hehe) enz enz.
|
- XFilesX
ik heb een album dat "Beaten Straight" heet en dat nummers bevat als "X Up Or Shut Up" en nog wat millitante shit. http://howsyouredge.com/xfilesx/ |
![]() |
|
Ik heb niet zo veel met het sxe genre gedoe... als je die ideeen hebt prima, als je teksten schrijft is het dan ook wel logisch als dat af en toe naar voren komt in die teksten maar al die Xen enzo vind ik een beetje stoerdoenerij en overdreven enzo... Ik heb ook geen flauw benul van ofdat de bands die ik luister sxe zijn of niet, nah reaching forward dan dus datwistik en davey van afi vertelde iemand laatst maar uh kan me niet zo veel schelen eigenlijk dus...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar waarom is dat overdreven? het is maar een beetje stift op de hand van DIE persoon, wat heb jij daar mee te maken? |
![]() |
||
Citaat:
verder zou het fijn zijn als dit een topic over sxe hardcore en bands enzo gaat en niet om de lifestyle kant zoals opvattingen en het uitdragen van want dan vind ik eigenlijk dat ie dus op lifestyle hoort...
||
Citaat:
'omdat jij het nut niet van inziet'. maar dat maakt het toch niet overdreven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nogmaals: jij en raging retard ophouden nou. en geen lifestyle topic van maken.
||
Citaat:
||
Citaat:
ikzelf ben een beetje neutral over sXe, ik moet zeggen dat de sXe mensen die ik ken tot nu toe niet echt veel indruk hebben gemaakt met hun sXe zijn en dat is een understatement. ze gedragen zich soms als van die extreme jehova getuigen die hun mening aan je op willen dringen en dat is gewoon echt fout. maar ja, waarschijnlijk heb ik dan 2 imbecielen getroffen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zal wel aan mij liggen dan, want ik heb zo'n gast van zo'n bandje (die toch duidelijk sXe was) een pilsje aangeboden...
![]() Ik moet zeggen dat die kruisjes op de handen wel okeej zijn verder (ik heb m'n lesje geleerd) want meestal hoef je die sXe mensen niet naar hun overtuiging te vragen, want die lopen vaak wel vrij parallel aan elkaar, dus dan ben je al gauw uitgepraat. Een gesprek begin ik er al niet meer over, vaak krijg je hetzelfde verhaal (no offense). DAAR zijn die kruisjes wellicht voor. En volgens harrie84 dus uit geldbesparing. Makes sense. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |