Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In Rotterdam bij 'De Edele Steen', die zit naast de grote bibliotheek. In Leeuwarden verkopen ze zelfs tarotkaarten bij de boekhandel ![]() Op internet kun je waarschijnlijk ook een hoop vinden ![]() Ik zou zelf zeggen: koop kaarten die jou aanspreken. Ik zelf ben helemaal verliefd op Inner Child kaarten. (alleen wel 50 euro ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een kleed van zwart zijde... Kusjahs Fire |
![]() |
||
Citaat:
voor een vriend van me heb ik er eens eentje gemaakt die een zandkleurtje heeft. gekocht heb ik t nog nooit, maar heb wel eens gezien in de Large *www.large.nl* dat daar er eentje instaat. Maar het is (vind ik) ook gewoon leuk om er zelf eentje te maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar als het voor jou op een andere manier werkt is het toch ook mooi??! Kus Fire |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Dan stel ik een experiment voor, ik neem een pak tarotkaarten, schudt deze en laat een willekeurig persoon die ik naderhand weer kan spreken de juiste hoeveelheid kaarten trekken. Ik leg ze op volgorde van trekken en fotografeer dit. Die foto post ik hier dan en het medium mag conclusies trekken die ik daarna verifieer. Anyone? - Als je het kan wat heb je dan te verliezen? Als dit experiment lukt kan je het zelfs herhalen voor de ogen van James Randi en dan lekker een miljoen dollar opstrijken. Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien negeren mystici, naast sceptici, ook would-be-mystici die totaal verkeerde voorspellingen kregen. Ze luisteren alleen naar mensen die hun ideeën steunen. Als een medium 9 incorrecte vage breed interpreteerbare voorspellingen deed en 1 correcte vage breed interpreteerbare voorspelling dan negeren de mystici alle mensen die zeggen dat het medium fout zat en verwijzen alleen naar de persoon die een correcte vage breed interpreteerbare voorspelling kreeg. - Mystiek bestaat alleen bij de gratie van mensen die selectief luisteren en dingen kunnen geloven zonder het voor zichzelf te kunnen bewijzen. En ja, voorspelling wat er gaat gebeuren op microschaal zijn praktisch onmogelijk. Theoretisch zou een supercomputer die niet deel is van het systeem (en dus op geen enkele methode zou kunnen worden uitgelezen) alles vooruit kunnen berekenen. Als hij uitleesbaar is moet er iets fout gaan, Just Johan heeft me een keer een inzicht daarin gegeven en ik kan het zo niet reproduceren, maar hij komt vast nog wel ff langs.
Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 09:23. |
![]() |
||
Citaat:
Over het tweede deel: ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo is het toch ook met horoscopen, bij horoscopen denkt men dat men met een sterrenteken genoeg weet, was het maar zo simpel ^^. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind tarotkaarten trekken wel interessant etc en gebruik er regelmatig deze site voor:
http://www.jhk1.nl/page/tarot/tarot.htm Maar in hoeverre is zo'n site als deze betrouwbaar? De site oogt wat simpeltjes...maar qua uitkomsten en uitwerking/toelichting lijkt het wel ok en bruikbaar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Plus oogt hij heel druk en onprofessioneel. Maar ik vond het wel leuk om te doen ![]() Offtopic: Foute signature van Britney ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mag ik vragen wat je vraag aan je kaarten was?
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja ik hd geen vraag gesteld, maar ikd acht gewoon aan die jongen en zijn familie. Maar moet je altijd een vraag stellen dan? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||