Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
smiley_me schreef:
Leuk voor een comedy, werkt meer op de lachspieren dan dat ie eng is.
Dan kan je je moeilijk inleven in films, jammer, want 't maakt 't een stuk leuker(no pun intended).

Citaat:
smiley_me schreef:
En wist je ook dat er een deel 4 is, ben vorig jaar namelijk naar japan geweest een daar draaide die in het vliegtuig
Dat betwijfel ik, misschien een soortgelijke film? Na Ringu zijn de horrorfilms in azië als paddestoelen uit de grond geschoten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-02-2003, 22:59
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Sithan schreef:
*SPOILERS*

Neem 2 ouders...ze kunnen geen kinderen krijgen...moeder is wanhopig naar een kind...opeens komen ze na een reis terug met een kind...er is iets mis met het kind (wellicht een duivelskind?)...paarden van de moeder gaan spontaan dood...vader laat kind opnemen...moeder is geschokt...behandeling kind wordt stopgezet...kind wordt door wanhopige moeder gedood door haar in een put te gooien, omdat ze het niet meer kan verdragen...moeder pleegt zelfmoord...

Door een mysterieuze kracht worden de beelden die in het hoofd van het kind zitten op een video geplaatst...deze video blijft liggen in het vakantiehuisje wat boven de put is gebouwd waar het kind gedood is...Video wordt gevonden en mensen sterven wanneer ze m niet kopieren omdat ze haar verhaal wil doorgeven aan de rest van de wereld, voor degenen die dat niet doen volgt de dood...
Hoe ze dood gaan, wordt niet echt duidelijk gezegd, je zou kunnen zeggen dat ze een duivels kind is met mysterieuze krachten en ze zelfs na haar dood nog doorleeft 'in de video'...een kwaadaardige geest die kwaadaardig wordt als mensen haar niet willen helpen het verhaal te verspreiden.
Thx.

Als dit het idd is vind ik het maar een maf filmpje die de plank toch een beetje mis slaat (kan je dat zeggen??).
Ik bedoel in de meeste horror films zit een kleine kern van mogelijkheid en geloofwaardigheid. Maar als dit het idd is vind ik het toch een beetje 'te' zegmaar.

Ik bedoel, duivels dood uit de TV kruipend kind dat mensen met haar geest vermoord via het zien van een band die uit haar geheugen schijnt te komen....
Oud 26-02-2003, 23:08
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
CycLoner schreef:

Dat betwijfel ik, misschien een soortgelijke film?
FINAL STAB aka SCREAM 4 bestaat inderdaad.

http://us.imdb.com/Title?0280672

Trailers.

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 23:10.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 23:18
Verwijderd
*kijkt naar topic, ziet THE RING*
*kijkt nog wat meer rond in topic*
*.....*
*oh*

Eerlijk gezegd weet ik ook niet echt of de gequote persoon in m'n reply 't had over Scream of Ringu. Japanse vlucht duidt enigszins op Ringu.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 23:21
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik bedoel in de meeste horror films zit een kleine kern van mogelijkheid en geloofwaardigheid. Maar als dit het idd is vind ik het toch een beetje 'te' zegmaar.
Welke horrorfilms?

Voornamelijk zitter er hier fantastische elementen, maar uiteraard zitten bepaalde dingen wel gegrond in het 'realisme'. Teminste, als je ietswat bekend bent met paranormale zaken.

Citaat:
Als dit het idd is vind ik het maar een maf filmpje die de plank toch een beetje mis slaat (kan je dat zeggen??).
Je zegt het anders dan je bedoelt. De film slaat in principe geen plank mis. Want zijn doel bereikt hij.

Citaat:
FINAL STAB aka SCREAM 4 bestaat inderdaad.
Kom op zeg... foute DeCoteau homoseksuele Scream-ripoff. Absoluut geen vierde deel.
Oud 26-02-2003, 23:30
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
legatus schreef:

Kom op zeg... foute DeCoteau homoseksuele Scream-ripoff. Absoluut geen vierde deel.
Also Known As:
Final Scream (2001) (V) (UK: video title)
Scream 4 (2001) (V) (USA: bootleg title)
Scream 4: Final Chapter (2001) (V) (USA: bootleg title)

Bron: http://us.imdb.com/Title?0280672
Oud 26-02-2003, 23:31
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Also Known As:
Final Scream (2001) (V) (UK: video title)
Scream 4 (2001) (V) (USA: bootleg title)
Scream 4: Final Chapter (2001) (V) (USA: bootleg title)

Bron: http://us.imdb.com/Title?0280672
Heb m'n post hierop gebaseerd. Verder weet ik er niets over.
Oud 27-02-2003, 11:54
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
legatus schreef:

Je zegt het anders dan je bedoelt. De film slaat in principe geen plank mis. Want zijn doel bereikt hij.
Nee, dan zei ik het toch goed

Want ik vind dus dat hij zijn doel niet bereikt. Het had geen echt horror effect op mij omdat het dus 'niet echt kan' zegmaar. Ik vond het een beetje te veel fantasie. Ik schrok wel enzo bij die dode mensen bijvoorbeeld en als dan meisje zo uit de tv komt en kijkt etc. Maar het verhaal opzich vond ik iets te veel dependen op je fantasie.
Oud 27-02-2003, 18:53
legatus
legatus is offline
Citaat:
Heb m'n post hierop gebaseerd. Verder weet ik er niets over.
Geen Scream 4. Geloof me maar.

Citaat:
Het had geen echt horror effect op mij omdat het dus 'niet echt kan' zegmaar. .
Je maakt een grapje, he? Welke andere horrorfilms vond je eng die wel 'echt konnen'?
Oud 27-02-2003, 21:35
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
legatus schreef:

Je maakt een grapje, he? Welke andere horrorfilms vond je eng die wel 'echt konnen'?
Nee, kijk, ik bedoel films als bijvoorbeeld Urban Legend. Daar heb je gewoon een psycho killer. Of I know what you did last Summer, ook een gestoorde knakker die mensen uitmoord. Dat kan er bij mij gewoon in weet je zo'n film.

Maar dit niet echt, een dood meisje dat vervolgens met gedachten ofzo mensen de dood injaagd... Vind ik gewoon iets te. Snap je me een beetje
Oud 28-02-2003, 09:46
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Nee, kijk, ik bedoel films als bijvoorbeeld Urban Legend. Daar heb je gewoon een psycho killer. Of I know what you did last Summer, ook een gestoorde knakker die mensen uitmoord. Dat kan er bij mij gewoon in weet je zo'n film.

Maar dit niet echt, een dood meisje dat vervolgens met gedachten ofzo mensen de dood injaagd... Vind ik gewoon iets te. Snap je me een beetje
Ik denk dat het moeilijk dat snappen is dat iemand Urban Legend enger vind dan Ringu.
In die film staat trouwens de moordenaar gemakkelijk weer op na door een auto aangereden te zijn, loopt een jongen een kilometer het bos in om te pissen en heeft iedereen opeens dezelfde lelijke jas. Gaat er bij mij niet in.
Oud 28-02-2003, 12:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Juice schreef:
Ik denk dat het moeilijk dat snappen is dat iemand Urban Legend enger vind dan Ringu.
In die film staat trouwens de moordenaar gemakkelijk weer op na door een auto aangereden te zijn, loopt een jongen een kilometer het bos in om te pissen en heeft iedereen opeens dezelfde lelijke jas. Gaat er bij mij niet in.
Jaja, zal allemaal wel, maar wat is er waarschijnlijker? Een paar mensen met dezelfde jas of een dood met gedachten moordend meisje???????

Dat is het enige wat ik wil zeggen.
Oud 28-02-2003, 13:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Jaja, zal allemaal wel, maar wat is er waarschijnlijker? Een paar mensen met dezelfde jas of een dood met gedachten moordend meisje???????

Een dood met gedachten moordend meisje. Want bij Urban Legend wordt gedaan aslof het realistisch is.
Oud 28-02-2003, 13:09
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Juice schreef:
Een dood met gedachten moordend meisje. Want bij Urban Legend wordt gedaan aslof het realistisch is.
Teeering man.... Met jou valt niet te praten!!!

Lees de zin ff goed en geef een objectief antwoord: Wat is realistischer: a) Een wijf dan mensen uitmoord omdat ze gestoort is.
Of b) Een al dood klein meisje van een jaar of 8 die mensen met haar gedachten(film) vermoord.

???
Nou????

Lijkt me idd niet al te moeilijk.
Oud 28-02-2003, 13:29
Diesel
Diesel is offline
The Senna Fan, wat doet het ertoe welk van de twee realistischer is? Niet dat het iets uitmaakt maar zelf vond ik Ringu realistischer.

Het gaat om de kwaliteit van de film. Een wijf dat mensen vermoord omdat ze niet spoort, hebben we nu vaak genoeg gezien en alleen de eerste keer (in Friday the 13th) was het interessant.

Urban Legend is zoals Juice al 'zei', één van de vele misvormde kinderen van Scream.
Oud 28-02-2003, 15:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Diesel schreef:
The Senna Fan, wat doet het ertoe welk van de twee realistischer is? Niet dat het iets uitmaakt maar zelf vond ik Ringu realistischer.

Het gaat om de kwaliteit van de film. Een wijf dat mensen vermoord omdat ze niet spoort, hebben we nu vaak genoeg gezien en alleen de eerste keer (in Friday the 13th) was het interessant.

Urban Legend is zoals Juice al 'zei', één van de vele misvormde kinderen van Scream.
Het maakt niet echt uit, het gaat alleen om de mening. Wat ik vind vonden zij niet kloppen of niet ok ofzo. Dus ik wil ze vertellen waarom ik dit of dat vind. En geef als argument op mijn mening dat ik The Ring iets TE vind het realisme.
Ieder z'n mening, maar Juice gaat een beetje ver in zijn laatste post daar.
Oud 28-02-2003, 15:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Volgens mij bedoelde ie anders gewoon hoe realistisch het thema was van The Ring vergeleken met Urban Legend...
Gekken zoals in urban Legend lopen er zat op deze wereld, maar ik heb nog nooit van een moordende video gehoord.
Oud 28-02-2003, 16:06
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Volgens mij bedoelde ie anders gewoon hoe realistisch het thema was van The Ring vergeleken met Urban Legend...
Gekken zoals in urban Legend lopen er zat op deze wereld, maar ik heb nog nooit van een moordende video gehoord.

Thank you!

Eindelijk iemand die me begrijpt.

God Bless Sithan
Oud 28-02-2003, 16:09
Verwijderd
Maar dan kan je dus elke film met enige fantasie-elementen niet goed vinden, omdat ze niet realistisch zijn? Beetje bekrompen, nietwaar?

offtopic; gister Chaos gezien,
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:22
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Maar dan kan je dus elke film met enige fantasie-elementen niet goed vinden, omdat ze niet realistisch zijn? Beetje bekrompen, nietwaar?
Nee, niet bekrompen en ik vind ook niet alle fanatsie elementen bevattende film slecht. Ik zeg alleen maar dat ik een horror film met te veel fantasie minder eng vind als een horror film die iets meer waarheid en mogelijkheids elementen bevat...

Algemeen: Is dit echt zooo moeilijk te begrijpen mensen??? Snapt niemand dait dan???
Oud 28-02-2003, 16:32
Verwijderd
Mja, je moet je zowieso al inleven in een horrorfilm wil je 't eng vinden. Beetje sneu dat je je er niet in kan leven als 't een bovennatuurlijk element heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Mja, je moet je zowieso al inleven in een horrorfilm wil je 't eng vinden. Beetje sneu dat je je er niet in kan leven als 't een bovennatuurlijk element heeft.
Kom op sneu...
Waarom sneu? Daar is toch niks sneus aan. Mijn mening is alleen dat om een echt horror effect op mij te krijgen het wel een beetje realistisch moet zijn... Als jij actie films kut vind zeg ik toch ook niet 'sneu'
Oud 28-02-2003, 16:41
Verwijderd
Ik vind actiefilms kut c'mon, i dare ya
iig; ik vind 't jammer voor je dat je je niet kan inleven in bovennatuurlijke horror, want je mist wat goede films
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
ik vind 't jammer voor je dat je je niet kan inleven in bovennatuurlijke horror, want je mist wat goede films
Natuurlijk mag je dat vinden, zeg ik niks over. Maar je begrijpt mijn visie en mening toch?

Dat begrijpen anderen niet...
Oud 28-02-2003, 16:48
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Nee, niet bekrompen en ik vind ook niet alle fanatsie elementen bevattende film slecht. Ik zeg alleen maar dat ik een horror film met te veel fantasie minder eng vind als een horror film die iets meer waarheid en mogelijkheids elementen bevat...
Ikzelf heb er weinig last van me in te leven in dat soort films, maar ik kan best begrijpen dat mensen iets wat in de praktijk dichterbij staat veel enger vinden dan iets wat zo onrealistisch is dat je dat nooit zal kunnen meemaken...
Oud 28-02-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Natuurlijk mag je dat vinden, zeg ik niks over. Maar je begrijpt mijn visie en mening toch?
Jup
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 16:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Jup
Ok
Dat is er no probs
Oud 28-02-2003, 17:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Teeering man.... Met jou valt niet te praten!!!

Lees de zin ff goed en geef een objectief antwoord: Wat is realistischer: a) Een wijf dan mensen uitmoord omdat ze gestoort is.
Of b) Een al dood klein meisje van een jaar of 8 die mensen met haar gedachten(film) vermoord.

???
Nou????

Fijn dat iedereen die Urban Legend nog niet gezien heeft, nu ook wat minder moeite heeft met het uitfutselen van de identiteit van de moordenaar...

Maar idd, een moordende gek is realistischer.
Ringu speelt zich echter af is een onrealistische wereld en Urban Legend in een realistische wereld. Urban Legend wordt als realistisch gebracht. Dus is het vreemder dat de moordenaar weer op staat na aangereden geweest te zijn, dat iedereen opeens dezelfde jas heeft etc.
Niet dat ik problemen heb met het feit dat jij niet houdt van bovennatuurlijke horror (of er iig niet bang van wordt). Ik kan het me zelf alleen niet voorstellen.
Oud 28-02-2003, 21:19
legatus
legatus is offline
Citaat:
Dat begrijpen anderen niet...
Zolang er maar een kern van 'realisme' in zit. Dan is een film goed zeg je. Dat snap ik dus ECHT niet.

In jouw ogen is URBAN LEGEND beter dan RINGU. Jaja...
Oud 28-02-2003, 21:23
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef:
In jouw ogen is URBAN LEGEND beter dan RINGU. Jaja...
Nee hij zegt dat ie zich dan beter kan inleven, wat volges mij best logisch is overigens.
Oud 28-02-2003, 21:26
legatus
legatus is offline
Citaat:
Nee hij zegt dat ie zich dan beter kan inleven, wat volges mij best logisch is overigens.
Dat is een aparte kwestie. Als de jongeman ooit eens zoiets heeft meegemaakt, anders zou hij zich net zo makkelijk moeten kunnen inleven in een bedplassende, anti-sociale, geschift persoon die hem met een bijl achtervolgt, als de geest van een meisje die uit de televisie stapt. In principe, en aangezien we over principes praten...
Oud 01-03-2003, 11:24
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
legatus schreef:
Dat is een aparte kwestie. Als de jongeman ooit eens zoiets heeft meegemaakt, anders zou hij zich net zo makkelijk moeten kunnen inleven in een bedplassende, anti-sociale, geschift persoon die hem met een bijl achtervolgt, als de geest van een meisje die uit de televisie stapt. In principe, en aangezien we over principes praten...
Hoe bedoel je meegemaakt?

Maar idd, ik kan me beter inleven in een gek met en bijl dan in een moordende meisjes geest.
Das het enige dat ik zeg.
Oud 01-03-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef:
Heb je absoluut gelijk in. SPOILERS

Het feit dat ze weg sneden naar Rachel in haar auto verpestte de scene voor mij.
Wat staat daar?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
LivingDeadDoll schreef:
Ik vind het echt jammer, dat ze zulke klassieke JAPANSE horrorfilms (Briljant !) gaan remaken en dan ook nog es de (F*Cking) titel gaan veranderen zodat iedereen denkt dat het om een RINGETJE gaat !!
Terwijl het eigenlijk de : RrRrrrRrringg ! *de telefoon gaat*
(Ringu .. & Ringu II)
Dáárom gaat .. Maar oke .. Ik zal me er niet meer kwaad over maken en de film alsnog gaan bekijken .. Want ja , je kunt niet zeiken over iets dat je niet kent he
ByesSsZ ,

Rachel Sheldon.
... 'the ring' kan ook 'het belletje' zijn - iemand die je belt. Juist met die licht-ring uit dat filmpje word je helemaal op het verkeerde been gezet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 13:28
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wat staat daar?
Terwijl de ex-vriend onder dreiging srond van Samara, lieten ze zien hoe Rachel in een auto naar hem toe ging. Sfeerverpesting.
Oud 01-03-2003, 13:53
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
legatus schreef:
anders zou hij zich net zo makkelijk moeten kunnen inleven in een bedplassende, anti-sociale, geschift persoon die hem met een bijl achtervolgt, als de geest van een meisje die uit de televisie stapt.
Je snapt t dus niet blijkbaar nahja lamaar...
Oud 01-03-2003, 15:19
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Sithan schreef:
Je snapt t dus niet blijkbaar nahja lamaar...
Normaal is Legatus iets sneller
K ben dit ni van em gewend
Oud 01-03-2003, 17:48
legatus
legatus is offline
Citaat:
Hoe bedoel je meegemaakt?
Zoals ik het zeg.

Citaat:
Normaal is Legatus iets sneller
Uiteraard 'snap' ik het wel. Hij kan zich beter inleven in Urban URBAN LEGEND dan in THE RING...

Ik vind het net zo 'moeilijk' om me in te leven bij een kwijlende man met een bijl dan een moordende geest.

Vreemd genoeg zijn er genoeg mensen die werkelijk geloven in geesten en dat sommigen nogal slechte bijbedoelingen hebben.

Laatst gewijzigd op 01-03-2003 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:04
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
legatus schreef:

Vreemd genoeg zijn er genoeg mensen die werkelijk geloven in geesten en dat sommigen nogal slechte bijbedoelingen hebben.
Oud 01-03-2003, 18:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
legatus schreef:
Zoals ik het zeg.

Uiteraard 'snap' ik het wel. Hij kan zich beter inleven in Urban URBAN LEGEND dan in THE RING...

Ik vind het net zo 'moeilijk' om me in te leven bij een kwijlende man met een bijl dan een moordende geest.

Hoe kan je zoiets nou hebben meegemaakt...?

Ik wist ook wel dat je het vatte, zie smiley

Die mensen zijn gewoon mensen die in God en de duivel etc geloven toch...
Oud 01-03-2003, 19:28
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Die mensen zijn gewoon mensen die in God en de duivel etc geloven toch...
Hoeft niet altijd, nee.

D'r zijn genoeg mensen die niet in God geloven maar wel in geesten en andere bovennatuurlijke wezens.
Oud 01-03-2003, 22:39
Verwijderd
als ik eerlijk moet zijn viel hij mij wat tegen helaas
Had er iig veel meer van verwacht, ik ben een momentje geschroken en dat was toen die moeder vertelde tegen die journalist hoe ze het gezicht zag van haar kind...

en dat piep geluid was ook irri

http://www.mandiapple.com/snowblood/...blood/ring.htm

Dit is van de japanse versie, deel 1. Zoals je ziet (voor degene die The Ring hebebn gezien) zitten er veel herkenbare stukken.

Meestal dacht ik wel dat ze het verhaal wel een eigen draai zouden geven, maar zo te zien is het gewoon een kopie van de japanse
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 02:01
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

http://www.mandiapple.com/snowblood/ring.htm
deze URL is wel goed

verder lijkt het me juist zo dat mensen die niet in god geloven wél in geesten geloven.
Oud 02-03-2003, 11:35
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Tampert schreef:

verder lijkt het me juist zo dat mensen die niet in god geloven wél in geesten geloven.
He? waarom dat??
Oud 02-03-2003, 11:36
Anne
Anne is offline
Citaat:
Tampert schreef:

Ik geloof in God én in geesten, mag dat ook?
Oud 02-03-2003, 11:54
Diesel
Diesel is offline
D'r zijn mensen die niet in God geloven maar wel in geesten. Maar d'r zijn ook mensen die in God en in geesten geloven.

Is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Oud 02-03-2003, 15:34
Uice
Uice is offline
En er zijn mensen die wel in God geloven en niet in geesten en mensen die in allebei niet geloven. Maar wat doet het ertoe?
Oud 02-03-2003, 15:47
Diesel
Diesel is offline
Citaat:
Juice schreef:
Maar wat doet het ertoe?
Het doet er niet toe.

Maar, The Senna Fan meende dat mensen die in God en de duivel geloven, ook perse in geesten geloven.
Oud 02-03-2003, 16:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Diesel schreef:
Het doet er niet toe.

Maar, The Senna Fan meende dat mensen die in God en de duivel geloven, ook perse in geesten geloven.
Ja, dacht dat dat min of meer in dezelfde catagorie viel

Maar ok... Vind mensen die in geesten geloven maar niet in God een beetje...
Ik bedoel het hoeft natuurlijk niet, maar waarom dan wel 'gewone' geesten en geen God en duivel
Oud 02-03-2003, 19:14
Verwijderd
Ik heb ringu gezien en pas heb ik the ring gezien

***** spoilers ********** spoilers *****

Ik vind het wel vaag dat ze het hele verhaal hebben veranderd, een vrouw bij een vuurtoren met paarden blabla...hoe verzinnen ze het?
jammer ook dat ze samara laten praten en haar gezicht laten zien, ze moet juist mysterieus blijven. Ook was niet duidelijk in de amerikaanse versie dat ze mensen kan doden met haar mind, nu lijkt het net alsof ze alleen paarden gek kan laten worden. Daarom is het denk ik ook wat raar om te begrijpen dat ze met die video wel ineens mensen kan doden. Als ze gewoon duidelijk hadden gemaakt dat ze dat toen ze leefde ook al kon was het wat begrijpelijker. Nu krijg je weer dat gedoe van: een moordende video? een video kan toch niet moorden? blabla

Ook jammer dat ze als digitaal beeld uit de tv kwam, lijkt het dus net weer alsof het de video is die moord. Ze moet gewoon echt uit de tv komen.
Verder vond ik het soms best spannend, maar meer vies, die rotte hoofden...

En héél erg raar is wel dat gesprek in de keuken met de moeder van dat nichtje. Die moeder heeft het de hele tijd over dat het zo vreemd is dat haar hart zomaar stil stond en dat ze uren op i-net heeft gezocht naar dat soort gevallen maar niks kon vinden en dat dokters ook nog nooit van spontane hartstilstanden bij tieners hebben gehoord, maar geen woord over dat het zo vreemd is dat ze een verrotte kop heeft?? Ja 1 zinnetje...

ik vind the ring qua spannig wel wat fijner, maar qua verhaal enzo weer iets minder. ringu was bij vlagen saai omdat er niks gebeurde, maar het verhaal was wat echter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten