![]() |
|
![]() |
In early 1998, a film made for just 1.2 million dollars would become the horror sensation of the year, smashing records in Hong Kong, Singapore, and its native Japan. That film was the Ring (aka Ringu), and it would go on to win awards at international film festivals in Brussels, Montreal, and Pusan before U.S. remake rights were snatched up by the DreamWorks production company. While the Japanese original has yet to be released in the United States, its American remake began playing nationwide on October 18th.
Iemand die deze film gezien heeft? Hij moet blijkbaar geweldig zijn. (De USA Remake is blijkbaar veel minder.(Goh..)) Ik download nu deel 2 en iemand die ik ken deel 1. Ik heb veel (1) goede verhalen over deze film gehoord. Maare, is er dus iemand die hem kent en wat vinden 'we' er van? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=275785
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=276572 Daar deze topics over de Am. versie gaan, geen slotje. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Zoals ik ![]()
|
Heb 'm ook gezien indd. De orginiele Japanse versie ..
Hij was opzich best wel scary , maar de uiteindelijke oplossing was voor mij te simpel.Kverwachtte een hele ingewikkelde oplossing , blijkt dat ze alleen die video moeten kopieren, nou whoopey dat had ik ook wel kunnen bedenken .. De vrouw op het eind : GODDAMN ![]() Dat was serieus ff schrikken , ik had d'r natuurlijk al op de kaft gezien , maar alsnog .. ![]() Toen ik naar de plee ging .. Ojeej .. Staat daar niet iemand in het donker ?!?! En nu durf ik nooit meer met m'n rug n/d tv te staan zonder snel ff om te kijken .. Opzich (aan het effect te zien dat het op mij had) wel een geslaagde film ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
kvond 'm zeer ok.. kzag eerst een beetje op tegen dat Japans, maar het is totaal niet storend ofzo omdat er niet veel gepraat wordt
vooral de beelden op de videoband vond ik behoorlijk scary.. en als dat meisje met die lange haren (naam kwijt tevoorschijn komt.. *schrik* btw, morgen komt deel 2 uit op dvd, die ga ik denk ik ook wel een keer kijken. |
![]() |
||
Citaat:
|
|