Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Enne, het was niet Paris en ook niet Achilles die gesteund werd door Athena, het was Odysseus.
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Nu over de film zelf: hij lijkt me best aardig. Dat de goden missen, maakt me eigenlijk weinig uit en begrijp ik wel: als je de film echt een historische sfeer wilt meegeven, kunnen zij geen rol spelen. Dan is het ook wel begrijpelijk dat Diomedes mist, aangezien hij vooral door de kracht van de goden een grote rol kon spelen. Eigenlijk ben ik gewoon benieuwd naar hoe de filmmakers het verhaal op het grote scherm zullen overbrengen, waarbij de meest prangende vraag is: wordt alleen de Ilias gevolgd (die slechts ongeveer 40 dagen van de oorlog belicht) of zullen ook het begin van de strijd en de val van Troje getoond worden?
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
Ben toch zeer teleurgesteld hier te lezen dat het niet helemaal met goden en al is. Het gaf er toch een bijzonder element aan dat deze oorlog anders maakte dan andere belegeringverhalen. |
![]() |
||
Citaat:
zo kan je vb het keren van de wind perfect in de film tonen zonder ook maar 1 god. Je kan bevoorbeeld een ziener laten komen die zegt wat je moet doen (vb Agammemon (sp?) moest zijn dochter vermoorden om de wind te laten keren van Artemis) Ook kan je het verhaal van de appel in de film tonen gewoon door 3 figuranten ofzo, figuraten staan niet in de cast list. Ik ben vooral geintersseerd door de wachter van de tempel van Apollo ![]() En ik geef briseis gelijk als je de illias niet neemt als originele versie ja dan weet ik het ook niet meer ![]() Ik ga proberen deze film te zien in avant premiere (belgie)
|
![]() |
Hallow ?!?!?!? Duh dat orlando lekker is !!!!!
Hmmm en kben egt geen doos hoor ..... nouj misschien beetje Maar kdenk dat elke jongen wel zou willen dat ie zo aanbeden werd door zoveel meisjes ! ![]() Ow by the way Kben niej zo'n fan die gelijk al zijn films geweldig vind want Pirates vonk geen zak aan maar kdenk dat Troy super wordt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spoiler
|
Weer zo'n film die allang in een serie is uitgebracht, laatst nog op sbs, en volgens mij ook wel ergens anders als een film.
En het Amerikaanse concept: hoe groter hoe beter en nog wat goede acteurs erbij en we hebben weer een film ![]() Kunnen ze zelf niet iets verzinnen? En ja Brad Pitt wordt gedood door Orlando Bloom nadat Pitt Bloom's broer (hector) heeft gedood wordt hij in zijn strijdkar in de achilleshiel geschoten met een giftige pijl, waardoor hij *je raadt het al net als de rest van de film* Jawel doodgaat.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik denk dat het voor velen wel nieuw is. maar ik ben wel blij dat ik het ken, ik ben erg benieuwd hoe het wordt uitgevoerd, ik heb namelijk helemaal niet veel films over dit onderwerp gezien.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit bedoelde ik met een ander perspectief. ![]()
||
Citaat:
![]() desnoods hadden ze er voor mijn part stommen met een bordje om hun nek gebruikt, als de film maar fijn is
||
Citaat:
nog maar 1 maand en 5 dagen woot!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.comingsoon.net/news.php?id=4138
je moet op achilles (brad pitt) klikken ik kan niet wachten totdat ik alle 8 posters ga hebben ![]()
||
Citaat:
![]() En Orlando Bloom is natuurlijk ook altijd meegenomen ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Wat voor mij een minpunt is, dat er geen goden in voorkomen (toch niet volgend imdb) terwijl zij de reden zijn van de oorlog ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ben gisteren naar secret window geweest en daar stond een heel groot gedeelte opgesteld met poster en bordjes van troy was echt heel mooi, mijn zusje is helemaal gek van orlando je kan geen behang meer zien op de kamer! haha maar die wil er ook zo graag naartoe kan niet wachten het lijkt mij wel een hele mooi film
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Troy Belgarath | 31 | 02-06-2005 23:21 | |
verfilmingen van de Ilias ( Troy etc) Optima | 15 | 17-09-2004 13:01 | |
Troy - De film TheMain | 71 | 26-06-2004 15:58 | |
Algemene schoolzaken |
Uitgebreide samenvatting TROY =met spoed= Thompson | 12 | 02-06-2004 11:40 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Film: Troy Love_Fulfilled | 2 | 10-03-2004 16:21 |