![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand de ongelooflijke lijst met 24 drukken in één jaar gezien? Ik heb de 24e druk, de 1e druk was in januari 2004 ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het begint met die moord, maar dat is alleen in het begin eigenlijk van belang. Daarna gaat het meer over die tekens en symbolen om een geheim op te lossen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier zie je wat duidelijker waar die hand vandaan komt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn nog veel meer fouten in beide boeken. Je moet ze dan ook niet lezen als studieboek, maar als fictie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Opzich vond ik het een erg gaaf boek, goed geschreven en erg spannend. De inhoud vind ik echter behoorlijk fout, natuurlijk, behoorlijk veel dingen zijn waar maar niet op de manier hoe hij ze gebruikt, misbruikt eigenlijk. Als je lang genoeg op zo'n onderwerp zit zie je overal wel wat in, van nutteloze feiten maakt hij een geheel wat goed overkomt, maar veel dingen die hij beweert kloppen gewoon niet, of slecht gedeeltelijk. Maar ach, spannend is hij wel. Heeft iemand trouwens ook 'De ontdekking van de hemel' van Hary Mulisch gelezen? Ik heb ze na elkaar gelezen en het viel me op dat er aardig wat overeenkomsten zijn, is iemand anders dat ook opgevallen? (bv: Mickey Mouse horloge, symboliek, et cetera.)
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
Feiten: De Priorij van Sion, een geheim genootschap dat in 1099 werd opgericht, is een werkelijk bestaande organisatie. (naja, met een heel verhaal erachter.) Dat staat voor in de da vinci code op een van de eerste bladzijden, voor het verhaal begint. Maar goed, verder boeit het me ook helemaal niks.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Str0nk, welke drogreden is dat dan precies? Vergeet niet dat merendeel van de mensen in mijn ogengeen smaak heeft en neigen populistische nonsins verhalen te kiezen boven goede inhoudelijke verhalen. Wanneer het merendeel van de mensen één boek geweldig leuk vind, dan kan het nooit een goed boek zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad vaak zo dat mensen een boek goed vinden omdat anderen het ook een goed boek vinden, maar het gebeurt echt niet zomaar willekeurig. Zelf vind ik de hele hype rond de Da Vinci Code ook niet verdiend, maar dat is niet gelijk een reden voor mij om het een slecht boek te vinden. Ik denk dat je beter kan zeggen (en ik hoop dat je dat ook bedoelde) dat jij boeken die over het algemeen goed gevonden worden niet goed vind.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
verschil da vinci code nederlands en engelse versie l043 | 6 | 29-06-2009 23:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie heeft locaties uit De Da Vinci Code in het echt gezien? marleen-kl | 3 | 24-03-2008 18:02 | |
ARTistiek |
Leonardo Da Vinci xAmbz | 4 | 16-06-2007 15:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Da Vinci Code MarvinMys | 21 | 10-09-2006 15:59 | |
Films, TV & Radio |
The Da Vinci Code (mei 2006) Faerie | 258 | 22-06-2006 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
'Raadselspel' in kaft van Da Vinci Code QT | 0 | 13-06-2005 18:48 |