Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2005, 13:12
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Merel-R schreef op 27-03-2005 @ 13:55 :
Ik zit al 7 jaar op volleybal.

Citaat:
Periwinkle schreef op 26-03-2005 @ 08:34 :
Vandaag naar Krimpen! Maandag moet ik waarschijnlijk tegen mn nichtje spelen! haha. Heb er superzin in, maar ik had liever nu in Enschede gezeten
1e dag was cool Alleen heb ik nu hoofdpijn
Ik heb je gezien
En hoe hebben jullie gepresteerd? Wij 4e of 5e geloof ik, van de vijf maar ja je kan niet alles hebben Morgen gaan we vlammen.
Oud 27-03-2005, 13:28
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-03-2005 @ 14:12 :

1e dag was cool Alleen heb ik nu hoofdpijn
Ik heb je gezien
En hoe hebben jullie gepresteerd? Wij 4e of 5e geloof ik, van de vijf maar ja je kan niet alles hebben Morgen gaan we vlammen.
Ja bij ons was het ook superleuk! Wij staan na 1 dag 1e. Morgen tegen Jeugd Oranje en Capelle. Dat wordt nog een flinke dobber. En morgen is heel jeugd oranje weer compleet. En bij ons doet waarschijnlijk alleen een midden uit dames 1 nog mee. De rest niet als t goed is..jammer. Maarja. Ik zag jou ook haha. Morgen maar goed je best doen dan he! Ik moet morgen om 9 uur! Dat is echt niet grappig
Oud 27-03-2005, 13:31
Tom Poes
Tom Poes is offline
Van de coach:

Hier paas volleyballers al wat foto's en graag en maandag om 08.40 aanwezig in de sporthal en goeie paasdagen

Oud 27-03-2005, 13:37
JanDeVries
JanDeVries is offline
Gisteren een party gehad van de volleybal club. Jezus wat kunnen die lui dronken worden. Ik neem mijn trainer nooit meer serieus.
Oud 27-03-2005, 13:39
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 27-03-2005 @ 14:28 :
Ja bij ons was het ook superleuk! Wij staan na 1 dag 1e. Morgen tegen Jeugd Oranje en Capelle. Dat wordt nog een flinke dobber. En morgen is heel jeugd oranje weer compleet. En bij ons doet waarschijnlijk alleen een midden uit dames 1 nog mee. De rest niet als t goed is..jammer. Maarja. Ik zag jou ook haha. Morgen maar goed je best doen dan he! Ik moet morgen om 9 uur! Dat is echt niet grappig
Wij doen ook mee met Krimpen, gister net aan 2e in de poule, dus morgen wel winnaarspoule tegen Schweriner, Olhaco en J-Oranje.
Morgen ook weer om 9u spelen, 07.15u vertrek

Succes verder!
Oud 27-03-2005, 13:55
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 27-03-2005 @ 14:39 :
Wij doen ook mee met Krimpen, gister net aan 2e in de poule, dus morgen wel winnaarspoule tegen Schweriner, Olhaco en J-Oranje.
Morgen ook weer om 9u spelen, 07.15u vertrek

Succes verder!
Wie ben jij dan? Dan zal ik eens ff kijken of ik je zie
Oud 27-03-2005, 14:02
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-03-2005 @ 14:31 :
Van de coach:

Hier paas volleyballers al wat foto's en graag en maandag om 08.40 aanwezig in de sporthal en goeie paasdagen

Ik moet er al om ongeveer 8:15 zijn hoor..
Oud 27-03-2005, 14:07
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 27-03-2005 @ 15:02 :
Ik moet er al om ongeveer 8:15 zijn hoor..
En je moet nog verder reizen ook
Wij zullen wel om 9:50 moeten ofzo.

@ T-beertje
Jij bent van Woerden? En was het echt zo nipt?
Oud 27-03-2005, 15:11
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-03-2005 @ 15:07 :
En je moet nog verder reizen ook
Wij zullen wel om 9:50 moeten ofzo.

@ T-beertje
Jij bent van Woerden? En was het echt zo nipt?
Tegen jullie was het niet nipt
Maar het scheelde met de nr.3 (Zaanstad geloof ik) één setje...
Oud 27-03-2005, 15:15
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 27-03-2005 @ 14:55 :
Wie ben jij dan? Dan zal ik eens ff kijken of ik je zie
Ik is het uppertje, shirt nr 8, traininsbroek nr 10
Jij andere mid bij Sliedrecht, samen met Carlijn?
Oud 27-03-2005, 15:20
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 27-03-2005 @ 16:11 :
Tegen jullie was het niet nipt
Maar het scheelde met de nr.3 (Zaanstad geloof ik) één setje...
8-0

Dat was echt niet tof. Ging de spelverdeler nog zeggen dat het aan de bal lag ook, want "die was nat" hehehe.
Oud 27-03-2005, 15:24
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-03-2005 @ 16:20 :
8-0

Dat was echt niet tof. Ging de spelverdeler nog zeggen dat het aan de bal lag ook, want "die was nat" hehehe.
Beetje was ie dat ook wel

Maar die set eindigde 15-4 ofzo??
Any, (meer) succes maandag!
Oud 27-03-2005, 15:27
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 27-03-2005 @ 16:24 :
Beetje was ie dat ook wel

Maar die set eindigde 15-4 ofzo??
Any, (meer) succes maandag!
Dan maak je m droog, zeg je sorry tegen je maten, en geef je de volgende keer een goede setup. 3 punten lang nog doorzeiken over die natte bal is een beetje jammer.
En maandag gaan we vlammen Al ben ik nu zo moe als een hond. Dat feest begon echt saai, maar naarmate het bier vorderde werd de avond leuker haha. Hopen dat ik weer wakker ben morgen
Oud 27-03-2005, 15:32
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-03-2005 @ 16:27 :
Dan maak je m droog, zeg je sorry tegen je maten, en geef je de volgende keer een goede setup. 3 punten lang nog doorzeiken over die natte bal is een beetje jammer.
En maandag gaan we vlammen Al ben ik nu zo moe als een hond. Dat feest begon echt saai, maar naarmate het bier vorderde werd de avond leuker haha. Hopen dat ik weer wakker ben morgen
Tsja.. spelverdelers zijn gewoon ontzettend eigenwijze mensen, maar ze hebben wel altijd gelijk!
Ik was de bob gister, gister baalde ik daarvan, nu prima.
Heb wel ontzettend zware benen, maar dat is het wel waard!
Oud 27-03-2005, 15:38
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 27-03-2005 @ 16:32 :
Tsja.. spelverdelers zijn gewoon ontzettend eigenwijze mensen, maar ze hebben wel altijd gelijk!
Ik was de bob gister, gister baalde ik daarvan, nu prima.
Heb wel ontzettend zware benen, maar dat is het wel waard!
Moest je die auto duwen dan?
Oud 27-03-2005, 15:40
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 27-03-2005 @ 16:15 :
Ik is het uppertje, shirt nr 8, traininsbroek nr 10
Jij andere mid bij Sliedrecht, samen met Carlijn?
Haha..oke! Ik zal eens kijken morgen.. Ja ik ben ook midden. Nummer uhhhm...7 geloof ik
Oud 27-03-2005, 15:41
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 27-03-2005 @ 16:38 :
Moest je die auto duwen dan?
Bijna wel, terug met z'n 7en in een normale Opel Astra Station is toch regelijk zwaar voor zo'n auto
Oud 27-03-2005, 15:42
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 27-03-2005 @ 16:41 :
Bijna wel, terug met z'n 7en in een normale Opel Astra Station is toch regelijk zwaar voor zo'n auto
Hahaha heel goed. Wij durfden het niet aan en zijn dus maar met 3 auto's gegaan. 3 Bobs hahaha. Gelukkig verkochten ze ook cola
Oud 27-03-2005, 16:14
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 24-03-2005 @ 14:37 :
Zijn er hier mensen die ook meedoen aan het Ledub-tournooi in budel 2005? (op 20-23 Mei)
uiteraard, en ingeschreven met de naam 'Hamboo Jamboo'
Oud 27-03-2005, 16:35
3woud
3woud is offline
hmm helaas hebben we onze meerdere moeten kennen in omniworld ja openclub in de finale maar 2e is ook mooi!
enschede was erg gezellig!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 18:01
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
3woud schreef op 27-03-2005 @ 17:35 :
hmm helaas hebben we onze meerdere moeten kennen in omniworld ja openclub in de finale maar 2e is ook mooi!
enschede was erg gezellig!
2e is ook zeker een mooie prestatie!
Oud 27-03-2005, 21:30
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bracelance schreef op 27-03-2005 @ 17:14 :
uiteraard, en ingeschreven met de naam 'Hamboo Jamboo'
Hamboo Jambo rulezz...

beter dan je team de naam: 'de Masterberen' geven
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 06:38
Tom Poes
Tom Poes is offline
En Krimpen dag 2 is begonnen! Over 10 minuten verzamelen. Shit moet me nog haasten
Oud 28-03-2005, 19:26
T-beertje
T-beertje is offline
4e gebleven, betere prestatie dan verwacht.
Ik zit nu wel stuk, heb me helemaal leeg gespeeld.

Periwinkle; gefeliciteerd met je 2e plek! Die nr 8 (tegenover je op de mid) van J-Oranje was erg goed, en Iris (passer/loper, nr 7) nog beter... Ondanks het grote verschil tussen Carlijn, Esther, die diagonaal en de rest vond ik jullie eigenlijk wel erg goed spelen.

Tom Poes; jullie heb ik nauwelijks zien spelen, alleen klein stukje tegen Rijnmond. Was wel redelijk, maar er werd aan allebei de kanten veel (domme) fouten gemaakt. Succes verder met Marjos en zoonlief
Oud 28-03-2005, 20:23
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 28-03-2005 @ 20:26 :
4e gebleven, betere prestatie dan verwacht.
Ik zit nu wel stuk, heb me helemaal leeg gespeeld.

Periwinkle; gefeliciteerd met je 2e plek! Die nr 8 (tegenover je op de mid) van J-Oranje was erg goed, en Iris (passer/loper, nr 7) nog beter... Ondanks het grote verschil tussen Carlijn, Esther, die diagonaal en de rest vond ik jullie eigenlijk wel erg goed spelen.

Tom Poes; jullie heb ik nauwelijks zien spelen, alleen klein stukje tegen Rijnmond. Was wel redelijk, maar er werd aan allebei de kanten veel (domme) fouten gemaakt. Succes verder met Marjos en zoonlief
Haha dankje! Ik had ze liever verslagen natuurlijk, maar dat is logisch. Ja ze waren inderdaad supergoed. Ik was in de finale een stuk minder dan de wedstrijd tegen Jeugd Oranje in de poulewedstrijden. Ik weet niet of je die gezien hebt? Ik heb jou wel gezien en ik vond jou erg goed! Nouja, van het weinige dat ik gezien heb dan..
Oud 28-03-2005, 20:59
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 28-03-2005 @ 21:23 :
Haha dankje! Ik had ze liever verslagen natuurlijk, maar dat is logisch. Ja ze waren inderdaad supergoed. Ik was in de finale een stuk minder dan de wedstrijd tegen Jeugd Oranje in de poulewedstrijden. Ik weet niet of je die gezien hebt? Ik heb jou wel gezien en ik vond jou erg goed! Nouja, van het weinige dat ik gezien heb dan..
Ik heb jullie alleen maar de finale zien spelen, helaas.

Ik heb m'n best gedaan, dus dankjewel voor het compliment
Oud 29-03-2005, 13:18
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 28-03-2005 @ 20:26 :
Inderdaad. We zijn 6e geworden. Had ik neit verwacht met dit team Zoonlief hoef ik verder niet meer mee te spelen behalve de bekerfinale tegen Ekspalvo nog. Maar ze heeft wel onze shirtjes gewassen!! Hulde Heb jou verder niet meer gezien. Beide finales nog wel gekeken. Ik zat ook aardig stuk gister idd, vooral na de wedstrijden. savonds ging het wel weer. Waar de McDonalds al niet goed voor kan zijn Gelukkig 1e 3 uur vrij vandaag, dus uitslapen was er dit keer WEL bij
Oud 30-03-2005, 19:32
Pierreke
Pierreke is offline
Even een vraagje he; zijn er hier meer mensen die ook zo snel spierpijn hebben, of weten sommigen een goeie remedie (dus niet goed in- en uitlopen en rekken, maar iets anders?) heb er zelf wel veel last van
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:15
Tom Poes
Tom Poes is offline
in/uit lopen is idd belangrijk, maar goed eten net zo. En voldoende slaap ook. Een uur na de training eten is ook goed, om je tekorten weer aan te vullen. Doe je dat te snel na de training, dan is je lijf nog te hard aan het werk en wordt het te snel verbrand. Even rustig worden dus. En verder weet ik het ook niet echt eigenlijk.
Oud 31-03-2005, 15:26
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 30-03-2005 @ 20:32 :
Even een vraagje he; zijn er hier meer mensen die ook zo snel spierpijn hebben, of weten sommigen een goeie remedie (dus niet goed in- en uitlopen en rekken, maar iets anders?) heb er zelf wel veel last van
ik heb 1 of ander zalfje.. kreeg ik toen ik last had van een overbelaste bilspier..((jaah..)) ik weet ff niet hoe heet maar kan je gewoon bij de apotheek krijgen..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:27
..Bl0empje..
..Bl0empje.. is offline
Wij moeten nog 1 wedstrijd en dan zijn we kampioen.. als we winne..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 15:35
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Remieke, je bent gewoon een mietje! Ik kan wel tegen de trainer zeggen dat je niet meer met ons mee wil trainen omdat je anders spierpijn krijgt
Oud 31-03-2005, 15:58
_mar
_mar is offline
Citaat:
bracelance schreef op 31-03-2005 @ 16:35 :
Remieke, je bent gewoon een mietje! Ik kan wel tegen de trainer zeggen dat je niet meer met ons mee wil trainen omdat je anders spierpijn krijgt
Dat zal ie leuk vinden

Wij moeten nog 3 wedstrijden in onze competitie, staan nu gedeeld 2e, 2 punten achter de nummer 1. Hopen dat het nog lukt eerste te worden. Zou leuk zijn!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 16:03
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
Trouwens, sommigen zeggen dat uitlopen veeel belangrijker is dan inlopen. Er was een nationaal team (dacht Spanje maar weet niet zeker) dat als inlopen gewoon een beetje ging schudden 2 minuutjes en daarna inspelen. Het uitlopen deden ze een uur over!
Oud 31-03-2005, 16:26
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 31-03-2005 @ 17:03 :
Trouwens, sommigen zeggen dat uitlopen veeel belangrijker is dan inlopen. Er was een nationaal team (dacht Spanje maar weet niet zeker) dat als inlopen gewoon een beetje ging schudden 2 minuutjes en daarna inspelen. Het uitlopen deden ze een uur over!
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van warmlopen, liever meteen rustig beginnen met de bal. En dan langzaam de intensiteit verhogen, is voor mij (maar dat is per persoon verschillend) een stuk prettiger.
Daarnaast vind ik uitlopen ook niet zo heel nuttig, tenzij je vanuit een zeer hoge intensiteit overstapt naar een zeer lage bewegingsintensiteit. Dan zou ik wel uitlopen.
Voor mij (en ik geloof echt dat dit per persoon zeer verschillend kan zijn) is het opbouwen en afbouwen van de intensiteit redelijk belangrijk.
Ik ben niet zo'n fan van heel droog lopen, dus ik zie altijd graag een balletje erbij
Oud 31-03-2005, 16:33
Tom Poes
Tom Poes is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 31-03-2005 @ 17:26 :
Ik ben zelf ook niet zo'n fan van warmlopen, liever meteen rustig beginnen met de bal. En dan langzaam de intensiteit verhogen, is voor mij (maar dat is per persoon verschillend) een stuk prettiger.
Daarnaast vind ik uitlopen ook niet zo heel nuttig, tenzij je vanuit een zeer hoge intensiteit overstapt naar een zeer lage bewegingsintensiteit. Dan zou ik wel uitlopen.
Voor mij (en ik geloof echt dat dit per persoon zeer verschillend kan zijn) is het opbouwen en afbouwen van de intensiteit redelijk belangrijk.
Ik ben niet zo'n fan van heel droog lopen, dus ik zie altijd graag een balletje erbij
Dat op en afbouwen van de intensiteit bereik je dus door warm te gaan lopen. Dat kan idd met een balletje erbij. met zn 3en pepperen en achter bal aanlopen bijv. Rustig beginnen en steeds fanatieker. En als je ook weer rustig eindigt kan je dat natuurlijk ook als uitlopen beschouwen. Maar je moet wel zorgen dat dat gebeurt
Oud 31-03-2005, 17:07
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Tom Poes schreef op 31-03-2005 @ 17:33 :
Dat op en afbouwen van de intensiteit bereik je dus door warm te gaan lopen. Dat kan idd met een balletje erbij. met zn 3en pepperen en achter bal aanlopen bijv. Rustig beginnen en steeds fanatieker. En als je ook weer rustig eindigt kan je dat natuurlijk ook als uitlopen beschouwen. Maar je moet wel zorgen dat dat gebeurt
precies
Oud 01-04-2005, 16:39
Pierreke
Pierreke is offline
Gisteren maar eens fatsoenlijk uitgelopen, en dat scheelt/scheelde echt veel! In ieder geval bedankt voor de moeite allemaal. Morgen weer Match!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 10:38
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Hoe staan jullie er eigenlijk voor in de laatste fase in de competie?
Staan jullie in de middenmoot, degradatie of worden jullie kampioen?

Zijn er nog mensen die meegaan doen met meijel?
Oud 05-04-2005, 10:46
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 05-04-2005 @ 11:38 :

Zijn er nog mensen die meegaan doen met meijel?
meijel... da's toch Summa Peelpush toernooi, ja daar gaan we dacht ik wel heen
Oud 05-04-2005, 16:40
_mar
_mar is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 05-04-2005 @ 11:38 :
Wij staan nu weer 3e, nadat m'n team zaterdag 2-3 heeft verloren. Ik kon niet helaas
En hoe zit dat bij jouw team?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 19:25
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
we staan op dit moment 2e.. met 11 punten voorsprong op de 3e positie maar ook 4 punten achter op de nummer 1. ( en ze hebben nog 2 wedstrijden minder gespeeld ook)
We hebben op dit moment nog maar 2 wedstrijden verloren.. Maar gewoon heel veel gewonnen met 3-1..
We moeten nog 2 keer tegen de nummer 1..
Oud 06-04-2005, 10:17
_mar
_mar is offline
Nou, succes dan maar! Wij moeten nog 2 wedstrijden en staan 3 punten achter de nr. 2 en 4 achter de nr. 1. Dus ben bang dat het niet meer gaat lukken. Jammer
Vrijdag doe ik wedstrijd mee met Dames 2
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 14:54
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
we hebben vandaag met 3-1 gewonnen van de nummer 1
Oud 09-04-2005, 16:43
_mar
_mar is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 09-04-2005 @ 15:54 :
we hebben vandaag met 3-1 gewonnen van de nummer 1
Hey, goed joh! Staan jullie dan nu eerste?
Wij moesten tegen nr 4, 3-2 gewonnen, echt schandalig slecht ging het Maar we staan nog 3e tenminste.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 17:27
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
we kunnen de eerste plaats eigenlijk bijna niet meer halen..
MAar toch, gewoon gewonnen met 3-1 van de nummer 1 Vet gaaf.

Jammer dat het bij jullie niet echt goed ging
Oud 10-04-2005, 18:56
_mar
_mar is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 09-04-2005 @ 18:27 :
we kunnen de eerste plaats eigenlijk bijna niet meer halen..
MAar toch, gewoon gewonnen met 3-1 van de nummer 1 Vet gaaf.

Jammer dat het bij jullie niet echt goed ging
Nee, wij worden ook geen eerste meer, tenzij de nr 1 en 2 vet slecht hebben staan spelen, maar dat zal wel niet.
Het is altijd leuk te winnen van de nr 1!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 15:04
Pierreke
Pierreke is offline
Zaterdag weer het einde van het seizoen...Jammer maar van de andere kant beginnen nu de toernooien weer!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 21:40
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 15-04-2005 @ 16:04 :
Zaterdag weer het einde van het seizoen...Jammer maar van de andere kant beginnen nu de toernooien weer!
weekend lang kansloos zuipen en tussendoor volleyballen... altijd vervelend die toernooien!
Oud 15-04-2005, 22:57
Tom Poes
Tom Poes is offline
En we kregen de mededeling dat we TOCH naar het MJT mochten

Dat wordt idd drinken totdat je spontaan omvalt. Maar wel rol erachteraan Want je moet wel kunnen zeggen dat je gevolleybalt hebt
Reageren

Regels voor berichten