Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(is een (semi) proff. theater winkel)
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
heel simpel ga naar een dubbel dump ( dus niet zoon hip hop dump (kunnen het owke wel hebben denk aleen niet) daar zijn de echte te koop aleen nogal prijzig zoon 400 euro meschien hebben ze owk goedkoperen aleen weet niet zekker en je kan ze op LOWLANDS kopen geheheh
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens: je gaat toch niet in een mintgroene broek lopen he? Dan zorg ik er hoogstpersoonlijk voor dat je gebanned wordt, want DAT kunnen we hier niet hebben ![]() |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
feestwinkel (rond de 8 euro) party house (rond de 4 euro) sportzaken (voetbalsokken) sarlini (5 euro) Citaat:
![]() en de backstage Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ofzo... |
![]() |
|
waar vind ik een kilt die tot net boven je knieen zit zeg maar? dus niet te kort?
Hey, Ik was net even op de site van Tommy Hilfiger (www.tommy.com) aan het kijken en daar zag ik ook een soort van kilt.... prijs stond er wel bij maar heb ik zo snel niet naar gekeken... succes dermee! xxx diamonde |
![]() |
||
Citaat:
Van tongeren, breestraat leiden afro hair market in de chinese buurt in den haag.
|
![]() |
dit is dus een experiment, het zou erg leuk zijn als mensen ook een beetje meedenken en/of positief dan wel negatief commentaar op deze actie uiten in de evaluatietopic http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=44849
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
[QUOTE]Gaia666 schreef:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en nee laten we er dat NIET bijvoegen want dit is een ALGEMENE 'waar vind ik...' topic en gaat dus NIET over je kledingstijl en veranderingen daarin, daar maak je maar een andere voor aan. Houd alles anders dan waar vind ik... UIT deze topic dank u
|
![]() |
okay ik heb bepaalde kledingstukken in mijn hoofd maar die heb ik zeg maar zelf bedacht (al zijn ze niet apart) en nog nooit gezien maar misschien kan iemand me toch tips geven.
-mooi jasje van prachtig stofje, dus niet coolcat maar echt mooi en dan, het belangrijkst, met een mooie stevige kraag die omhoog staat. Beetje zoals shakespeare in 'shakespeare in love' aan heeft, die groene leren. Ik zoek iets met zo'n kraag maar niet van leer en vrouwelijk dus met strakke taille. -mooie zomerjas met wederom een mooie kraag en getailleerd en iets langer dan je middel. heuplengte zeg maar. Maar niet met zo'n band om je middel!! Graag in mooie kwalitatief goede stof, niet leer of linnen of coolcat stof -jurkje, mooi jurkje van wederom mooi stofje, lekker simpel maar niet hoerig. Tot net boven knie en ZONDER al die roezels en shit wat nu zo in is. Liefst een beetje dikkere stof (niet winterjassenstof natuurlijk) en mooie hals, vierkant of juist heel hoog gesloten. op zo'n manier dat er nix uitgesneden is maar alleen open gesneden lijkt, snap je.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Lifestyle |
waar vind ik ... Ninnoc | 500 | 13-01-2003 13:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |