Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis idd nie echt in de buurt.. maar toch thanks.. als k in de buurt kom kom k misschien wel ff langs! isset ook nog een beetje betaalbaar daar dan?? |
![]() |
|
![]() |
bij blue moon in nijmegen hebben ze niet zoveel galajurken, het zijn vooral van die velours (??) en gothic-achtig. kan je best aan naar een gala, maar echt van die sjieke
![]() in nijmegen zit wel een ander winkeltje met galajurken: shadow. daar maken ze ze voor je op maat en het is gebruikelijk dat je zelf voor de stof zorgt, maar dan heb je dus wel een jurk die helemaal perfect is. het is wel best duur hierdoor. |
![]() |
|
![]() |
Ruitjessokken? Fijne ruit, en dan rood/beige of rood/donkerblauw.
Ik ben bij de hema geweest (alleen grove schuine ruit (donkerblauw/grijs/beige), maar dat zoek ik dus niet. Verder kon ik ook bij Piet Zoomers, Society Shop, Witteveen, Steppin' Out en de V&D ook niks vinden... Ik heb werkelijk alles afgezocht... Als iemand een winkel weet in Nijmegen of Arnhem hoor ik dat graag ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] oew, en ik had je vandaag gebeld maar je was er niet - je hebt mn pinpasje nog.. EN ik heb eindelijk nieuw haaaaaar! ![]() en en en je moet morgen mee naar Pieter (die ene uit haarlem ja) om mn cd op te halen en ik denk dat ik je zo maar gewoon bel want anders word ik 100% zeker geband ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 20:49. |
![]() |
|
Marshall --> om vraag te geven op je antwoord van je gesloten topic:
Donna Guy in Den Bosch en Breda heeft ze. Maar je hebt een hele lijst (D&G, Evisu, AJ)... Je kijkt dus blijkbaar alleen naar het merk. Wel even er op letten of 'ie mooi is he... Voordat je dadelijk voor lul loopt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dit zeg ik noooooooit meer ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
zou eigenlijk t spijkerpetje van evisu ofsow.... nog andere winkels???? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal wel even voor je kijken als ik deze week weer in de stad ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb maar een W<. broek gekocht ook ergg kewl.. kon geen petjes vinden heb er ook nog naar gevraagd... allemaal DKNY en prinlge inderdaad,,,, en RL etc maar dat vind ik eigenlijk nix, dus t zal toch een x amsterdam worden & dan de hele stad afgaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maak anders iets zelf.
|
heeuj mensen... ik ga vrijdag as sjoppen in enschede ma k ben der nog noojt gewees ( om die reden )
dus ik vroeg me af waar ik leuke tentbroeken kan kopen... en waar de h&m zit ![]() bvd
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als je van het station komt, gelijk linksaf lopen (kijk uit dat je geen bus over je heenkrijgt), en dan loop je tegen een copy shop aan geloof ik, en dan rechtsaf, in die straat zit Giensch (met tweedehandskleding, hangt buiten). Als je verder helemaal rechtdoor loopt, loop te tegen een mexicaans restaurant, en dan verder rechtdoor (wel ff om het restaurant heenlopen) en in die straat zit Z&Z. Ik weet niet hoe ik Bamboo uit moet leggen.
||
Citaat:
![]() ![]() ennuh...de h&m weet je niet toevallig ook?? bvd
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Lifestyle |
waar vind ik ... Ninnoc | 500 | 13-01-2003 13:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |