Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
weet iemand waar ik zo'n 'sigarettenhouder' kan kopen? ik heb het over zo'n stokjesachtig iets waar een sigaret in gezet kan worden, iets waar cruella uit 101 dalmatiers altijd mee liep..
Ik ben degene die me vertelt hoe zo'n ding heet ook heel dankbaar trouwens, aangezien ik dat niet eens weet. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik weet alleen nie waar je ze kan halen.. mischien in zo'n tabak winkel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, daar dacht ik ook nog aan, maar ik kan moeilijk een winkel binnenstappen met mijn waterige beschrijving van 'dat sigarettending waar Cruella in de 101 damatiers mee liep'.. Jij weet ook niet hoe ie heet zeker? :/ Sjeherezade: Rommelmarkten hebben een laag kans-gehalte, daar verkopen ze denk ik wat grotere dingen.. kun je niet vragen waar ze'm bij jullie thuis vandaan hebben? *puppyoogjes* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ofisdatnougewoonhetzelfde? Ik ben niet goed in namen ![]() En ik ben nog steeds op zoek naar iemand die weet waar die 'sigaret-verleng-cruella-stok-dingen' te koop zijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
zwart of donkerpaars , -groen of -rood ribrokje tot aan de knie
het liefst ergens in enschede, winterswijk, doetinchem en arnhem oid en een betaalbare conicals halsband met een zwart kruis (heb hele mooie gezien in doetinchem, maar die was iets van 20 euro...)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Bertbart: graag gedaan ![]() ![]() Sanguis: Bij de h&m inderdaad, maar je moet wel heel snel zijn want ze zijn maar 7,50 en er zijn echt een hoop mensen die ze willen hebben.. tenminste, toen ik er was waren er maar drie paarse over, terwijl ik weet dat ze dat rek er maximaal een week voor mijn komst hadden neergezet. (Ja, want de week ervoor was ik er ook, en toen stond ie er niet. Heb ik al verteld dat ik koopziek ben? ![]() Wel opmerkelijk dat er niemand mee rondloopt, hier in de buurt. Trouwens. |
![]() |
|
![]() |
ik ben al een tijdje op zoek naar een rechte donkergrijze/zwarte skatebroek, met allemaal zakken en frutsels eraan. een meisje op vakantie had er een, ze had hem bij britain gekocht maar daar hebben ze hem niet. en natuurlijk ben ik weer zo slim om niet te weten wat voor merk het was..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en brittain is wel duur ja ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Lifestyle |
waar vind ik ... Ninnoc | 500 | 13-01-2003 13:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |