Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar impliceer je nu dat je dus bewust je motivering opklopt om voor meer stemming te zorgen? ![]()
|
Verwijderd
|
Ik klop niks echt op, ik reageer op dingen die ik zie of die me opvallen, misschien nutteloos maar wel leuker dan hier te posten 'Hoi random.org zegt 14. Doei!'
Vind ik. Vorige keer heeft een grapje over een wolf met een houten poot me bijna de kop gekost, dus je zou zeggen dat ik voorzichtiger zou zijn deze keer, maar het moet wel leuk zijn, toch? |
![]() |
|
Lijstje tot nu toe:
Hangronde 1. Schrödinger Little Phoebe1 Uomi13 MMollie15 Quintiano16 Röps17 Maaike. Quintiano .sann4 Maaike.6 Schrödinger7 ßuerp11 drukknoopje12 MMollie Vowel5 Mutant14 Röps Martiño8 drukknoopje Lusi9 Uomi tuttebel10 Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 10:00. |
![]() |
|
Hangronde 1
Het stamhoofd had werkelijk geen idee wat hij met de situatie aanmoest. De 3 jonge meiden zaten constant achter Schrödinger aan, maar die moest zich toch kunnen focussen... Wat moest hij hier nou aan doen? Zoals alle stamhoofden deden rond deze periode; de voorouders om raad vragen en proberen een duidelijk antwoord van hen te krijgen. Martiño sloot zich op in de voorouder-grot met een klein vuurtje en een beker speciaal drinken waardoor hij contact zou kunnen krijgen met de voorouders. 'Oh, grote voorouders, wat hebben wij jullie aangedaan dat er nu een vloek rust op onze stam? Wat kunnen wij voor jullie doen?' Martiño zuchtte diep en probeerde zijn hoofd leeg te maken. Het vuur begon ineens op te laaien en plotseling was daar, in het vuur, het hoofd van de geëerde voorouder Uomi! Martiño viel bijna om van verbazing, het was hem nog nooit eerder gelukt om contact te krijgen met de voorouders. 'Oh! Geëerde Uomi! Vertelt u mij wat ik kan doen!' De stam van Martiño had een lange geschiedenis, vol met geweld. De voorouders waren dus ook niet met een paar woorden te plezieren! 'Wij vereisen een offer.' sprak Uomi op koude toon. Martiño keek angstig om zich heen. 'Maar geëerde voorouder! We hebben te weinig om te offeren, we zullen een hongersnood sterven!' Uomi lachte. 'Ik sprak niet over jullie voedsel. Ik sprak over een mensenoffer.' Martiño werd lijkbleek terwijl het vuur weer naar zijn normale grootte terug ging. Een mensenoffer! Maar wie? Terwijl Martiño door hun dorpje heen liep en zo eens rondkeek wist hij al snel dat hij niet zo maar iemand kon kiezen. Dit ging om de voorouders! Misschien een van de jongelingen? Maar toen hij naar de onbezorgde meiden keek die een spelletje aan het doen waren kon hij het niet over zijn hart verkrijgen. Een van de oudere vrouwen? Die konden ze dan nog het beste missen... Maar ook dit kon hij niet over zijn hart verkrijgen. Bovendien zouden de oudere vrouwen ook niet goed genoeg zijn, het moest juist een betekenisvol iemand zijn. Een van de jagers? Die konden ze eigenlijk niet missen. Moeilijk moeilijk. Maar uiteindelijk viel zijn keuze op Schrödinger. De jonge jager zou de voorouders zeker bekoren als offer! Schrödinger is deze ronde opgehangen. Hij was de heks! Deelnemers: 1. Quintiano 2. Uomi 3. Lusi 4. Little Phoebe 5. Drukknoopje 6. Mutant 7. Vowel 8. Schrödinger (heks) 9. Martiño 10. Tuttebel 11. .Sann 12. Maaike. 13. Röps 14. ßuerp 15. MMollie Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Roze = gestorven aan liefdesverdriet Vrijdag voor 20.30 uur mogen de wolven aan de spelleider bekend maken wie zij als avondmaal willen. Tevens mogen de ziener, (leerling)heks en tovenaar opvragen, beheksen en beschermen.
Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 09:39. Reden: toevoeging informatie eetronde |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer van de leerling is ook zo'n standaardreply waar je niks mee kan. Hoe is dat precies jammer? De eerste dode met functie is gewoon een oefenronde, dat is eigenlijk alles. Ja en informatie kan verloren gaan, wat praktischer is als het gebeurt bij de evilkant. Daar is geen sprake van hier. So.. waarom is het dan van belang? Het is gewoon een leeg bericht.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het verdomd verdacht. |
![]() |
||
Citaat:
Dat weet ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ligt het aan mij en kijk ik scheel of staat er nergens wanneer de wolven hun ding gaan doen?
Citaat:
En ik ben een beetje kwijt wie nu op Schrödinger en wie nu op Q heeft gestemd. Als ik het goed heb, dan is het dit: Schrödinger Little Phoebe Uomi MMollie Quintiano ßuerp Röps Quintiano .sann Maaike. Schrödinger drukknoopje |
![]() |
||
Citaat:
Dat betekent dat de wolven vanavond hun ding zullen doen. Ik voeg het wel even toe aan de uitslag van gisteren. [edit] toegevoegd. Sorry, was zo vanzelfsprekend voor mij dat ik er niet over nadacht het nog toe te voegen ![]()
|
En nog even een klein verhaal-berichtje! Ik ben helaas niet in staat om een computer te gebruiken vanaf vanavond, en zal dus alleen mobiel kunnen posten. Het kan daarom zijn dat er vanavond geen verhaal is. Zaterdag gaat het verhaal sowieso missen. De uitslag wordt echter wel gewoon gepost. Het gaat puur om de verhalen.
Zondag kunnen jullie echter een MEGA groot verhaal verwachten, met een gast-rol voor een bekende ww-speler die dit spelletje niet mee doet ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Ja dat dacht ik wel, maar ik ben geen diehard DK-speler, dus daar durfde ik niet zeker van te zijn.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijstje tot nu toe: Hangronde 1. Schrödinger Little Phoebe1 Uomi13 MMollie15 Quintiano16 Röps17 ßuerp18 - ?? Maaike. Quintiano .sann4 Maaike.6 Schrödinger7 ßuerp11 - ?? drukknoopje12 MMollie Vowel5 Mutant14 Röps Martiño8 drukknoopje Lusi9 Uomi tuttebel10 Edit: ik zie net dat ßuerp zogenaamd opeens wél Schrödinger heeft gestemd, maar dat pas aangeeft na de hangronde. Ik heb ze dus allebei erin gezet met twee vraagtekentjes erachter. Ik vind het verdomd verdacht, want dat komt nu natuurlijk prima uit. Of om zichzelf te dekken, of een slechterik, want het lijstje is nu niets meer waard. Een papieren gelijkspel, dáár hebben we iets aan. Als het volgens de lijstjes gewoon klopt (lekker makkelijk zo'n post-uitslag wijziging!) is het allemaal veel minder nuttig, en daar komt nog bij dat we nu pas weten of hij de waarheid spreekt wanneer hij dood is.. Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 10:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil harde actie!
*wilde beschuldigingen strooit* ßuerp reageert overigens wel heel lauwtjes met 'Ik spreek de waarheid' waar hij wel uitgebreid reageert waarom ik toch wel fout ben met mijn vage opmerking over een reden om op hem te stemmen. Maar ja, intussen zitten we een beetje te zitten in afwachting van wie de wolven besluiten op te vreten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik laat me niet opjutten
![]() Ik ken geen standaard spelstijlen, dus daar kan ik niet op oordelen. Maar ik had in eerste instantie geen beschuldiging neergezet, maar ik wou wel wat meer actie, maar ik vond dat ik dan ook wel wat moest neerzetten onder de *...* omdat het anders nogal nutteloos was ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mutant, in een eetronde na hangronde 1 valt nog niet zoveel te zeggen, dus daarom is het gewoon rustiger. Natuurlijk is de stemwissel die Buerp (hoe doe je ringel-s op een apple-apparaat?) na de hangronde aankondigde opvallend en niet onverdacht, maar daar kunnen we op dit moment m.i. ook nog niet zoveel mee.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94: openingstopic fizzle-fluffy | 197 | 04-11-2013 23:14 | |
De Kantine |