Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
1. Het is helemaal niet (zo) riskant.
Toch zie je het als voldoende redenen mij te verdenken.

Citaat:
2. Ja. Ik speel het spel hier en nu, niet als en dan.
Precies; hier en nu. Hier en nu heb ik slechts getwijfeld of Schrö weer men standaardstem (want: iemand die niet weet dat Hurt van Trent is in plaats van Johnny, dat kan écht niet) krijgt of iemand anders. C'est tout.

Citaat:
Toegevoegde waarde van deze post: 0,0.
Die is er zeker; je bent bezig met een lastercampagne aan mijn adres gebaseerd op nul.

Citaat:
Neen, mijn post is verre van indrukwekkend. Je moet je niet zo aanstellen. Neen, ik doe geen beweringen, dus er is niks goed of fout. Het zijn basale verdenkingen in friggin ronde 1. Dus nogmaals, stel je niet aan. Wat is deze? Ik pretendeer nergens een expert te zijn. Maar voor beginnersfouten kom ik al lang niet in aanmerking iig. Nee hoor, totaal niet. Nee hoor. Ik dacht eerst ook niks of it eigenlijk. En als je begrijpend leest, wete je zelf ook al dat mijn -nogmaals, basale- verdenkingen niks te maken hebben met jouw activiteit (wat nou ook niet - in tegenstelling tot wat jij denkt - nu al denderend te noemen is :') ).
*Oeps, tijdgebrek*

Ik stel me niet aan heurr. Iemand moet er toch uit, might as well be me. 't Zou alleen jammer zijn als The Dark Side sterker wordt
Advertentie
Oud 21-03-2013, 13:25
ßuerp
ßuerp is offline
Ik weet verder niks van jouw stemgeschiedenis hoor, ga enkel af op jouw uitspraak dat t een traditie is.
Oud 21-03-2013, 13:26
Vowel
Vowel is offline
Ik zou het jammer vinden als Quincy eruit wordt gestemd. Die lag er volgende VORIGE ronde ook al op zo'n lullige manier uit.

Laatst gewijzigd op 21-03-2013 om 14:28. Reden: Typo. :p
Oud 21-03-2013, 13:30
MMollie
MMollie is offline
Sann heeft gelijk :
Nogmaals sorry, heb het indd gepost.
Oud 21-03-2013, 13:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
IMMollie lijkt me gewoon een n00b met beginnersfouten. Nou vind ik dat grafirritant, maar he kan gebeuren, medewolven zouden 'm daar wel voor behoeden.
Inderdaad, en hij speelt enthousiast mee, dat kan van andere nieuwelingen niet altijd gezegd worden. Hoewel hem dat natuurlijk nergens van vrijpleit.
Oud 21-03-2013, 13:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En als je dit al lappen tekst vindt, dan vrees ik voor wat er nog komt
Citaat:
Ik zie nog geen lappen tekst hoor.
Ik zeg ook: ik waarschuw alvast. Nu valt het mee, maar dit is ronde 1, zoveel zinnigs is er nu ook weer niet te zeggen imho.

Citaat:
Waarom niet? Het is een spelletje, toch? Als we hier allemaal een beetje zitten te zwijgen en doorgeven dat random.org ons zegt op die te stemmen, dan was het niet zo'n heel boeiend topic.
Dat is een beetje inherent aan ronde 1.
Maar impliceer je nu dat je dus bewust je motivering opklopt om voor meer stemming te zorgen? Of zie ik dat verkeerd?
Oud 21-03-2013, 13:57
Verwijderd
Ik klop niks echt op, ik reageer op dingen die ik zie of die me opvallen, misschien nutteloos maar wel leuker dan hier te posten 'Hoi random.org zegt 14. Doei!'
Vind ik. Vorige keer heeft een grapje over een wolf met een houten poot me bijna de kop gekost, dus je zou zeggen dat ik voorzichtiger zou zijn deze keer, maar het moet wel leuk zijn, toch?
Oud 21-03-2013, 16:28
Verwijderd
Ik ga mijn stem doorgeven op MMollie voor mijn goudvisgeheugen zich met iets anders gaat bezig houden en ik het toch ga vergeten.

En de kans is inderdaad groot dat MMollie een n00b is, maar misschien is dat een afleidingsmanoeuvre van de wolven
Oud 21-03-2013, 16:33
MMollie
MMollie is offline
Oud 21-03-2013, 16:50
Vowel
Vowel is offline
Lijstje tot nu toe:

Hangronde 1.

Schrödinger
Little Phoebe1
ßuerp2
Uomi13
MMollie15
Quintiano16
Röps17

Maaike.
MMollie3

Quintiano
.sann4
Maaike.6
Schrödinger7
ßuerp11
drukknoopje12

MMollie
Vowel5
Mutant14

Röps
Martiño8

drukknoopje
Lusi9

Uomi
tuttebel10

Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 10:00.
Oud 21-03-2013, 16:52
MMollie
MMollie is offline
Ik verander naar Schrötje, gelijkspel kan interessant zijn.
Oud 21-03-2013, 18:00
Verwijderd
Mewh, dan moet ik ook maar op Schrö stemmen. Houd ik toch nog de traditie in ere, naast dat ik dan kans maak om de eerste ronde te overleven

Schrödinger it is, dus.
Oud 21-03-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ga iig niet voor gelijkspel, dus ik wijzig mijn stem en ga voor Quintiano (die heeft de meeste stemmen).
Vowel, volgens mij heb je deze stemwijziging gemist.
Oud 21-03-2013, 18:22
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Klopt.
Oud 21-03-2013, 18:51
Röps
Röps is offline
Oeps ik was vergeten dat we gisteren begonnen Ik stem Schrödinger, dan is er papieren gelijkspel (5-5) volgens mij, kan later nog handig zijn.
Oud 21-03-2013, 18:55
Verwijderd
5-4 Buerp is van Schro naar Q. gegaan. Imo nog steeds het wijste wat je kunt doen overigens.
Oud 21-03-2013, 18:56
Verwijderd
Citaat:
5-4 Buerp is van Schro naar Q. gegaan. Imo nog steeds het wijste wat je kunt doen overigens.
Inderdaad, ja.
Oud 21-03-2013, 18:56
Verwijderd
Oh nee grapje, Q. heeft ook op Schro gestemd, wel papieren gelijkspel dus.
Oud 21-03-2013, 19:53
Spelleider
Spelleider is offline
Hangronde 1
Het stamhoofd had werkelijk geen idee wat hij met de situatie aanmoest. De 3 jonge meiden zaten constant achter Schrödinger aan, maar die moest zich toch kunnen focussen... Wat moest hij hier nou aan doen?
Zoals alle stamhoofden deden rond deze periode; de voorouders om raad vragen en proberen een duidelijk antwoord van hen te krijgen. Martiño sloot zich op in de voorouder-grot met een klein vuurtje en een beker speciaal drinken waardoor hij contact zou kunnen krijgen met de voorouders.
'Oh, grote voorouders, wat hebben wij jullie aangedaan dat er nu een vloek rust op onze stam? Wat kunnen wij voor jullie doen?' Martiño zuchtte diep en probeerde zijn hoofd leeg te maken. Het vuur begon ineens op te laaien en plotseling was daar, in het vuur, het hoofd van de geëerde voorouder Uomi! Martiño viel bijna om van verbazing, het was hem nog nooit eerder gelukt om contact te krijgen met de voorouders. 'Oh! Geëerde Uomi! Vertelt u mij wat ik kan doen!' De stam van Martiño had een lange geschiedenis, vol met geweld. De voorouders waren dus ook niet met een paar woorden te plezieren!
'Wij vereisen een offer.' sprak Uomi op koude toon. Martiño keek angstig om zich heen. 'Maar geëerde voorouder! We hebben te weinig om te offeren, we zullen een hongersnood sterven!' Uomi lachte. 'Ik sprak niet over jullie voedsel. Ik sprak over een mensenoffer.' Martiño werd lijkbleek terwijl het vuur weer naar zijn normale grootte terug ging. Een mensenoffer! Maar wie?
Terwijl Martiño door hun dorpje heen liep en zo eens rondkeek wist hij al snel dat hij niet zo maar iemand kon kiezen. Dit ging om de voorouders! Misschien een van de jongelingen? Maar toen hij naar de onbezorgde meiden keek die een spelletje aan het doen waren kon hij het niet over zijn hart verkrijgen. Een van de oudere vrouwen? Die konden ze dan nog het beste missen... Maar ook dit kon hij niet over zijn hart verkrijgen. Bovendien zouden de oudere vrouwen ook niet goed genoeg zijn, het moest juist een betekenisvol iemand zijn. Een van de jagers? Die konden ze eigenlijk niet missen. Moeilijk moeilijk.
Maar uiteindelijk viel zijn keuze op Schrödinger. De jonge jager zou de voorouders zeker bekoren als offer!

Schrödinger is deze ronde opgehangen. Hij was de heks!

Deelnemers:

1. Quintiano
2. Uomi
3. Lusi
4. Little Phoebe
5. Drukknoopje
6. Mutant
7. Vowel
8. Schrödinger (heks)
9. Martiño
10. Tuttebel
11. .Sann
12. Maaike.
13. Röps
14. ßuerp
15. MMollie

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Roze = gestorven aan liefdesverdriet

Vrijdag voor 20.30 uur mogen de wolven aan de spelleider bekend maken wie zij als avondmaal willen. Tevens mogen de ziener, (leerling)heks en tovenaar opvragen, beheksen en beschermen.

Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 09:39. Reden: toevoeging informatie eetronde
Oud 21-03-2013, 19:56
Verwijderd
Goeie eerste hangronde zeg En wat een verhaalrol voor mij
Oud 21-03-2013, 19:57
Martiño
Martiño is offline
Nice
Oud 21-03-2013, 20:02
Röps
Röps is offline
Zonde van de leerling tho.
Oud 21-03-2013, 20:03
Martiño
Martiño is offline
oh ja kut
Oud 21-03-2013, 20:04
Verwijderd
Tof verhaal

En mooi! Dag heks!
Al heeft het in principe niet zo heel veel nut, want nu hebben we een leerlingheks natuurlijk. Maar die gooien we er gewoon ook uit!
Oud 21-03-2013, 20:07
Verwijderd
Ohja, die was ik vergeten
Oud 21-03-2013, 20:17
ßuerp
ßuerp is offline
Mooi dus dat ik toch voor Schrö was gegaan.
Oud 21-03-2013, 20:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, je gaat me niet vertellen dat je wist dat Schrödinger geen dorpeling was Het was een goede gok (hoewel we nu wel de leerling kwijt zijn).
Oud 21-03-2013, 20:22
Verwijderd
Ja mooi, maar niemand wist van kazets functie en hij wist ook helemaal niks. Mooie ontsnapping, Q! Kan toeval zijn, of er is subtiel naartoe gestuurd. Dat is het enige wat er nu te zeggen valt. Morgen weten we alweer iets meer.
Oud 21-03-2013, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Je bent van Q. weer terug naar Schro gegaan?
Oud 21-03-2013, 20:37
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Nouja, je gaat me niet vertellen dat je wist dat Schrödinger geen dorpeling was Het was een goede gok (hoewel we nu wel de leerling kwijt zijn).
Nee, uiteraard niet. Vandaar ook "dus", omdat t achteraf gezien een goed bestede stem blijkt. Ik vond t niet leuk/aardig meer om op Q te stemmen.

Citaat:
Je bent van Q. weer terug naar Schro gegaan?
Jep.
Oud 21-03-2013, 20:38
Verwijderd
Jammer van de leerling is ook zo'n standaardreply waar je niks mee kan. Hoe is dat precies jammer? De eerste dode met functie is gewoon een oefenronde, dat is eigenlijk alles. Ja en informatie kan verloren gaan, wat praktischer is als het gebeurt bij de evilkant. Daar is geen sprake van hier. So.. waarom is het dan van belang? Het is gewoon een leeg bericht.
Oud 21-03-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Nee, uiteraard niet. Vandaar ook "dus", omdat t achteraf gezien een goed bestede stem blijkt. Ik vond t niet leuk/aardig meer om op Q te stemmen.

Jep.
Ja? Het was niet zo dat het papieren gelijkspel was, Schro er toch uitging omdat er een (of meer) nepstem(men) onder Q. staat(staan) en je dacht, he het is handig als ik zeg dat ik toch op Schro gestemd heb?

Ik vind het verdomd verdacht.
Oud 21-03-2013, 20:45
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja? Het was niet zo dat het papieren gelijkspel was, Schro er toch uitging omdat er een (of meer) nepstem(men) onder Q. staat(staan) en je dacht, he het is handig als ik zeg dat ik toch op Schro gestemd heb?

Nope.

Dat weet ik. Doch ik spreek de waarheid.
Oud 21-03-2013, 21:10
tuttebel
tuttebel is offline
mooi! heks eruit Ben benieuwd of we morgen wat info van de ziener krijgen, nu is er nog niet echt iets te zeggen.
kunnen we dan wat gerichter discussieren en stemmen.
Oud 21-03-2013, 21:59
Verwijderd
Wtf, hoezo opeens een weerwolfspel. Nu heb ik het gemist

Ik hou mij dan wel aanbevolen voor vervanger als iemand uitvalt door omstandigheden. Oh en Etmakas, nee ik ben niet Mollie.

Succes allemaal!

Ik ben nu alweer fan van Buerp
Oud 21-03-2013, 22:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gaat gelijk al dikke prima schade aber leider dat de leerling nu niet een van ons kan opvolgen, maar ik snap ook wel wat Lusi zegt. Anyway, niks meer aan te doen, op naar de volgende hangende slechterik!
Oud 22-03-2013, 06:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 22-03-2013, 09:29
Verwijderd
Ligt het aan mij en kijk ik scheel of staat er nergens wanneer de wolven hun ding gaan doen?

Citaat:
Jammer van de leerling is ook zo'n standaardreply waar je niks mee kan. Hoe is dat precies jammer? De eerste dode met functie is gewoon een oefenronde, dat is eigenlijk alles. Ja en informatie kan verloren gaan, wat praktischer is als het gebeurt bij de evilkant. Daar is geen sprake van hier. So.. waarom is het dan van belang? Het is gewoon een leeg bericht.
Eens. Sowieso is het nu heel snel gebeurd, dus het is alsof er nooit een leerling is geweest.

En ik ben een beetje kwijt wie nu op Schrödinger en wie nu op Q heeft gestemd. Als ik het goed heb, dan is het dit:
Schrödinger
Little Phoebe
Uomi
MMollie
Quintiano
ßuerp
Röps

Quintiano
.sann
Maaike.
Schrödinger
drukknoopje
Oud 22-03-2013, 09:37
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ligt het aan mij en kijk ik scheel of staat er nergens wanneer de wolven hun ding gaan doen?

We gaan uit van één avond 'hangronde' en één avond 'eetronde'.
Dat betekent dat de wolven vanavond hun ding zullen doen.
Ik voeg het wel even toe aan de uitslag van gisteren.

[edit] toegevoegd. Sorry, was zo vanzelfsprekend voor mij dat ik er niet over nadacht het nog toe te voegen [/edit]
Oud 22-03-2013, 09:54
Spelleider
Spelleider is offline
En nog even een klein verhaal-berichtje! Ik ben helaas niet in staat om een computer te gebruiken vanaf vanavond, en zal dus alleen mobiel kunnen posten. Het kan daarom zijn dat er vanavond geen verhaal is. Zaterdag gaat het verhaal sowieso missen. De uitslag wordt echter wel gewoon gepost. Het gaat puur om de verhalen.

Zondag kunnen jullie echter een MEGA groot verhaal verwachten, met een gast-rol voor een bekende ww-speler die dit spelletje niet mee doet *spanning opwekt*
Oud 22-03-2013, 09:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Het is op zijn minst opmerkelijk ja, waarom heb je het niet even vóór de stemronde gemeld dat je van stem bent gewijzigd? Nu saboteer je dus eigenlijk het gelijkspel op papier, al dan niet om jezelf in te dekken, terwijl je eerder aangeeft mee te willen doen met de mensen die gelijkspel willen uitlokken, en is het stemlijstje op dit moment waardeloos.
Oud 22-03-2013, 09:59
Verwijderd
Ja dat dacht ik wel, maar ik ben geen diehard DK-speler, dus daar durfde ik niet zeker van te zijn.

Citaat:
Zondag kunnen jullie echter een MEGA groot verhaal verwachten, met een gast-rol voor een bekende ww-speler die dit spelletje niet mee doet *spanning opwekt*
Spanning en sensatie! Woei!
Oud 22-03-2013, 10:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Klopt. Ik heb het aangepast (in de juiste volgorde zelfs, wat een kutwerk!). En hier is het uiteindelijke lijstje:

Lijstje tot nu toe:

Hangronde 1.

Schrödinger
Little Phoebe1
ßuerp2
Uomi13
MMollie15
Quintiano16
Röps17
ßuerp18 - ??

Maaike.
MMollie3

Quintiano
.sann4
Maaike.6
Schrödinger7
ßuerp11 - ??
drukknoopje12

MMollie
Vowel5
Mutant14

Röps
Martiño8

drukknoopje
Lusi9

Uomi
tuttebel10

Edit: ik zie net dat ßuerp zogenaamd opeens wél Schrödinger heeft gestemd, maar dat pas aangeeft na de hangronde. Ik heb ze dus allebei erin gezet met twee vraagtekentjes erachter.

Ik vind het verdomd verdacht, want dat komt nu natuurlijk prima uit. Of om zichzelf te dekken, of een slechterik, want het lijstje is nu niets meer waard. Een papieren gelijkspel, dáár hebben we iets aan. Als het volgens de lijstjes gewoon klopt (lekker makkelijk zo'n post-uitslag wijziging!) is het allemaal veel minder nuttig, en daar komt nog bij dat we nu pas weten of hij de waarheid spreekt wanneer hij dood is..

Laatst gewijzigd op 22-03-2013 om 10:06.
Oud 22-03-2013, 14:27
Verwijderd
Ik wil harde actie!

*wilde beschuldigingen strooit*
ßuerp reageert overigens wel heel lauwtjes met 'Ik spreek de waarheid' waar hij wel uitgebreid reageert waarom ik toch wel fout ben met mijn vage opmerking over een reden om op hem te stemmen.

Maar ja, intussen zitten we een beetje te zitten in afwachting van wie de wolven besluiten op te vreten.
Oud 22-03-2013, 14:36
Vowel
Vowel is offline
Mutant, laat je toch niet zo opjutten. Het is Soija, daarvan kun je dit soort dingen verwachten.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:00.
Oud 22-03-2013, 14:42
Verwijderd
Ik laat me niet opjutten

Ik ken geen standaard spelstijlen, dus daar kan ik niet op oordelen. Maar ik had in eerste instantie geen beschuldiging neergezet, maar ik wou wel wat meer actie, maar ik vond dat ik dan ook wel wat moest neerzetten onder de *...* omdat het anders nogal nutteloos was
Oud 22-03-2013, 15:03
Verwijderd
Er zijn geen standaard spelstijlen, er zijn mensen met hun eigen patronen. En ik twijfel of je nou echt de nerveuze dorpeling bent of dat je vooral noob spéélt
Oud 22-03-2013, 15:07
Verwijderd
Hoezo doe ik nerveus?

Ik vind een wwspel waar de tumbleweeds voorbij komen rollen gewoon saai. Maar als mij dat verdacht maakt, prima, dan is er wel actie
Oud 22-03-2013, 15:09
Verwijderd
Waarmee ik dan natuurlijk niet wil zeggen, van Goh stem maar op mij, ik wil dood! ofzo, kom nou, maar gewoon. Als iedereen zijn mond blijft houden valt er niet veel te doen. Enkel wachten tot stemlijstjes een keer enige duidelijkheid kunnen bieden.
Oud 22-03-2013, 15:13
Verwijderd
Mutant, in een eetronde na hangronde 1 valt nog niet zoveel te zeggen, dus daarom is het gewoon rustiger. Natuurlijk is de stemwissel die Buerp (hoe doe je ringel-s op een apple-apparaat?) na de hangronde aankondigde opvallend en niet onverdacht, maar daar kunnen we op dit moment m.i. ook nog niet zoveel mee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten