Advertentie | |
|
![]() |
|
1. Jet666
2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: BleuQueen edit: er kan beter ook een kleine reservelijst worden gemaakt in verband met de 2e spelleider.
Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 11:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1. Jet666
2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: BleuQueen 14: zjoerd 15: xx 16: Hi 17: Huppelmeis 18. Keyser Saus 19: Foefighter
|
Eigenlijk zouden we wachten tot het spel helemaal is afgelopen, maar goed..
![]() Kaarin is opgegeten, ik weet niet of jullie voor de formaliteit de weerwolf ook nog op willen hangen? van mij mag het maar wat mij betreft kan het volgende spel zo ongeveer gaan beginnen.. Blijf je maar gewoon opgeven, dan hebben we een reservelijst ivm eventuele uitvallers en de tweede spelleider ![]() Een actieve vrijwilliger mag wel nieuwe regels typen? met de dorpsgek en wekker (is tijddoder geen betere optie?) erin, anders word het te druk, en dan 25 deelnemers, 3 weerwolven, 2 zieners, 1 tovenaar, 1 dorpsgek, 1 wolfsbane en 1 tijddoder. de wolfsbane wordt pas de tweede keer dat ze wordt aangevallen opgegeten, en de tijddoder mag 1 persoon terug plaatsen in ruil voor een ander. De dorpsgek mag 1x 2 functies wisselen zoiets? ik heb verder geen pm's meer ontvangen wat betreft de spelleider, dus ik heb vast geloot, de nieuwe spelleider wordt: Bleuqueen ![]() bleuqueen en ik zullen dus de nieuwe spelleiders zijn onder de hippe nickname: Spelleider! is dat wat ![]() dus schrijf jullie allen gezellig in, op dit moment is dus de lijst: 1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: zjoerd 14: xx 15: Hi 16: Huppelmeis 17. Keyser Saus 18: Foefighter ik heb bleuqueen eruit gehaald omdat die spelleider is geworden ![]() vanavond zal ik nieuwe regels typen, als die er dan nog niet zijn ![]() mocht dit topic vol zijn, open dan het nieuwe topic onder de naam: weerwolfspel #2 en geen eindeloze naam als 'we gaan weer verder waar we waren: deel 2 weerwolfspel!!' of een andere naam from hell ![]() ![]() en nu ga ik huiswerk maken ![]() tot vanavond!
|
1. Jet666
2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: BleuQueen 14: zjoerd 15: xx 16: Hi 17: Huppelmeis 18. Keyser Saus 19: Foefighter 20: Silver rain Ik doe natuurlijk weer mee ![]()
|
Nieuwe Regels:
Weerwolf is een spelletje dat speciaal gemaakt is voor dit soort forums. Iedereen speelt een inwoner van een klein dorpje in de Middeleeuwen. Er zijn 25 deelnemers, waaronder: 3 weerwolven: mogen alleen stemmen wie er wordt opgehangen bij gelijk spel 2 zieners: kunnen de rol van een persoon opdragen tijdens een ronde 1 tovenaar: beschermt elke nacht 1 persoon, maar niet zichzelf 1 dorpsgek: mag 1 keer 2 functies verwisselen 1 wolfsbane: kan niet worden opgegeten, maar wel de 2e keer 1 tijddoder: mag 1 persoon terug plaatsen in ruil voor een ander Iedereen weet alleen van zichzelf wat hij/zij is, behalve de weerwolven want die weten ook wie de andere weerwolf is. De bedoeling van het spel is voor de weerwolven om iedereen op te eten (behalve de andere weerwolven uiteraard), de bedoeling van de anderen om alle weerwolven te doden. Onderling overleg is natuurlijk niet toegestaan (behalve tussen de weerwolven) !! De wolven winnen als er op een bepaald moment meer wolven dan andere personen zijn. Dan wordt er bij een stemming namelijk altijd een niet-weerwolf opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn. iedereen moet stemmen, behalve de weerwolven, de ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf, de spelleidster mag niet zeggen met betrekking tot wie wel en wie niet gestemt heeft de ziener mag maar per ronde over 1 iemand de functie vragen, de tovenaar mag 1 iemand beschermen, de weerwolven mogen 1 iemand opeten en zij mogen met elkaar over leggen, zijn beide weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is, de wolfsbane kan niet opgegeten worden maar wel opgehangen.. Er mag gebluft worden, je mag je weerwolftheorie'en ook posten, en ook daarin mag je bluffen. per ronde is er 1 dag stemmingstijd, als je binnen die tijd niet hebt gestemd vervalt je stem, bij gelijkspel stemmen ook de weerwolven. Spelleidsters: AlopiA en BleuQueen pm's voor stemmingen sturen naar Spelleider! 1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: zjoerd 14: xx 15: Hi 16: Huppelmeis 17. Keyser Saus 18: Foefighter 19: Silver rain 20: 21: 22: 23: 24: 25: zo een beetje goed? AlopiA kun jij trouwens nog naar mij het wachtwoord van Spelleider! pm-en/mailen? is op zich wel handig als ik die ook weet ![]() en we moeten ook nog even overleggen wie welke rollen gaat verdelen
|
1. Jet666
2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: zjoerd 14: xx 15: Hi 16: Huppelmeis 17. Keyser Saus 18: Foefighter 19: Silver rain 20: L. 21: Spoonie 22: Wilco984 23: AngelLena 24: 25: nog 2 plaatsen als jullie stemmen, stem dan naar Spelleider!, vergeet het uitroepteken niet want anders pm je de verkeerde ![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2004 om 17:33. |
![]() |
|
Ik wil ook wel meedoen
![]() 1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: zjoerd 14: xx 15: Hi 16: Huppelmeis 17. Keyser Saus 18: Foefighter 19: Silver rain 20: L. 21: Spoonie 22: Wilco984 23: AngelLena 24: Bèta-babe 25: nog 1 plaats |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
in dat geval mag espumax, die was de eerste na hasseltboy..
dus zijn we wel vol.. 1. Jet666 2. a*rainbow*girl 3. light fighter 4. owlbeer 5. phmpruim 6. JC Superstar 7. Ripper 8. Spoonie 9. MieX 10. Dukko 11.debotjuh 12. Charmed Prue 13: zjoerd 14: xx 15: Hi 16: Huppelmeis 17. Keyser Saus 18: Foefighter 19: Silver rain 20: L. 21: Wilco984 22: AngelLena 23: Bèta-babe 24: Hasseltboy 25: ExpumaX ik wil de functies overleggen met BQ, en die is er vanavond niet, dus we wachten tot morgenmiddag vermoed ik.. sorry ![]()
||
Citaat:
![]()
|
BQ is morgen pas weer online, vermoed ik, maar ik zal haar onder deze naam pm'en en wat functies erbij zetten, kan zij aanpassen wat ze maar wil en dan kunnen we morgen dus beginnen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |