Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 14:14
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 15:09:
Ik heb iets nieuws bedacht!

Ik geloof dat Ripper gelijk heeft, zij zegt namelijk dat BlueQueen en MieX de weerwolven zijn.
MieX heeft nog nooit BlueQueen beschuldigt.
BlueQueen heeft zo ongeveer iedereen beschuldigt die er nu nog inzit, BEHALVE MieX.

Opvallend, niet waar?

Edit: maar, ik geloof BlueQueen wel als ze zegt dat ze echt geen weerwolf is. Ik geloof eigenlijk iedereen die ook daadwerkelijk zegt dat de ze geen weerwolf is.
Ik geloofde Kaarin ook, ik geloofde jet666 ook, en ik sprak zelf ook de waarheid.
ik geloofde Kaarin ook, maar jet666 niet, misschien vanwege de 666 ofzow
maar omdat Silver rain had gezegd tegen mij dat de mensen die veel posten ook verdacht konden zijn, zat ik juist aan Jet666 en aan jou te denken en aan Shadowlady of Lifeafterdeath, omdat die 2 ook heel stil waren en toen jij Lifeafterdeath beschuldigde, dacht ik dat jij niet de andere weerwolf zou beschuldigen, dus dat jij en Shadowlady dan de weerwolven waren, maar kzat tot nu toe met al mijn theorieën fout
Oud 07-03-2004, 14:17
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 15:12:
Ah shit, die had ik niet gezien. Haha, volgens mij heb jij nou echt iedereen beschuldigt die erin zit.
Whahah.
Okay, als ik er nog in had gezeten had ik op ShadowLady gestemt.
de enigste die ik nog niet beschuldigd heb zijn:
Silver rain, L., Keyser Saus, Forumfreakie, MoonWolf, light fighter, owlbeerphmpruim, a*rainbow*girl en Dukko dus in totaal heb ik 10 mensen zitten beschuldigen
Oud 07-03-2004, 14:21
Verwijderd
Ik ben trouwens erg goedgelovig, als iemand tegen mij zegt: ik ben echt geen weerwolf, je moet me geloven, dan geloof ik diegene ook. Als debotjuh of lightfighter nu hadden gezegd dat ze dorpelingen waren, had ik nooit op hen gestemd.

Ik post trouwens zoveel omdat ik het een heel leuk spel vind. Ik vind niet dat iemand zich trouwens verdacht gedraagt. Ik ken jullie allemaal niet, en heb dus ook geen idee hoe jullie je normaal gesproken gedragen.
Ik vind het absoluut niet verdacht, als je juist veel of juist weinig post, daar let ik totaal niet op.
(Behalve bij de tovenaar dan )
Oud 07-03-2004, 14:25
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 15:21:
Ik ben trouwens erg goedgelovig, als iemand tegen mij zegt: ik ben echt geen weerwolf, je moet me geloven, dan geloof ik diegene ook. Als debotjuh of lightfighter nu hadden gezegd dat ze dorpelingen waren, had ik nooit op hen gestemd.

Ik post trouwens zoveel omdat ik het een heel leuk spel vind. Ik vind niet dat iemand zich trouwens verdacht gedraagt. Ik ken jullie allemaal niet, en heb dus ook geen idee hoe jullie je normaal gesproken gedragen.
Ik vind het absoluut niet verdacht, als je juist veel of juist weinig post, daar let ik totaal niet op.
(Behalve bij de tovenaar dan )
ik let daar wel op, maar dat komt omdat ik anders ook geen idee heb wie de weerwolven kunnen zijn

maar bij de tovenaar is het ook zo dat die eerst vergat te stemmen en dan lijkt het me iemand die heel stil is
Oud 07-03-2004, 14:26
Paris
Paris is offline
Ik geloof BleuQueen wel als ze zegt dat ze geen weerwolf is, maar JC Superstar niet. Ik ken ze allebei niet, maar ik heb gewoon zo'n gevoel.
Oud 07-03-2004, 14:27
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 15:26:
Ik geloof BleuQueen wel als ze zegt dat ze geen weerwolf is, maar JC Superstar niet. Ik ken ze allebei niet, maar ik heb gewoon zo'n gevoel.
JC Superstar en MieX zijn tot nu toe ook nog niet door veel mensen beschuldigd.
Silver rain zei paar dagen geleden ook dat het ook mensen kunnen zijn die we juist niet beschuldigen
Oud 07-03-2004, 14:45
AlopiA
AlopiA is offline
@ hodelahitie: ik pm je de functies niet, want jij bent de zus van bleuqueen, dus niemand mag je pm'en.. sorry
Oud 07-03-2004, 14:53
BleuQueen
BleuQueen is offline
Misschien is het leuk om bij het volgend spel 2 spelleiders te pakken, zodat er meer deelnemers kunnen zijn. De spelleiders kunnen dan afspreken wie de speciale functies doet en wie de weerwolven. En op wie je stemt kun je dan pmen naar een account waarvan allebei de spelleiders dan het wachtwoord weten ofzow?
Oud 07-03-2004, 14:55
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 15:53:
Misschien is het leuk om bij het volgend spel 2 spelleiders te pakken, zodat er meer deelnemers kunnen zijn. De spelleiders kunnen dan afspreken wie de speciale functies doet en wie de weerwolven. En op wie je stemt kun je dan pmen naar een account waarvan allebei de spelleiders dan het wachtwoord weten ofzow?
en je wist dat ik het hier al mee eens was
en wat vinden jullie er dan van om ook meteen bleuqueen uit te roepen tot 2e spelleider
want ik vind de nickname BleupiA wel erg
Oud 07-03-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 15:53:
Veel meer deelnemers is ook niet leuk, want dan heb je heeel veel dorpelingen, en dan weet je helemaal niet meer op wie je moet gaan stemmen.
Verder is de hoeveelheid werk toch ook geen probleem, ik zou het niet zo erg vinden om dat allemaal te doen in ieder geval.

Of je zou meer regels en meer rollen moeten bedenken.

Maar wat zitten wij nou eigenlijk te mieren over wie de weerwolven zijn, de dorpelingen hebben de overwinning zowat in hun zak.
Oud 07-03-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 07-03-2004 @ 15:55:
en je wist dat ik het hier al mee eens was
en wat vinden jullie er dan van om ook meteen bleuqueen uit te roepen tot 2e spelleider
want ik vind de nickname BleupiA wel erg
Mij best, maar het zou wel fijner zijn als jullie dan sneller wilden antwoorden en met uitslagen wilden komen.
Verder moeten de regels worden aangepast.
En met meer mensen zouden er misschien meer rollen moeten komen.
Oud 07-03-2004, 15:00
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 15:57:
Veel meer deelnemers is ook niet leuk, want dan heb je heeel veel dorpelingen, en dan weet je helemaal niet meer op wie je moet gaan stemmen.
Verder is de hoeveelheid werk toch ook geen probleem, ik zou het niet zo erg vinden om dat allemaal te doen in ieder geval.

Of je zou meer regels en meer rollen moeten bedenken.

daar heb je wel gelijk in, want nu weet ik al bijna niet op wie ik moet stemmen en als er meer komen, weet je het helemaal niet.

edit: maar als jullie dan ideeën hebben voor meer rollen en regels, zet het dan maar in het topic, dan kan AlopiA kijken of het iets is

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 15:02.
Oud 07-03-2004, 15:00
Paris
Paris is offline
Ik wil ook wel spelleidster zijn. Ik ben wel vaak online, dus dan zou de uitslag ook wel op tijd komen.

@ Alopia: a*AlopiA*girl klinkt toch ook wel leuk?
Oud 07-03-2004, 15:01
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 16:00:
Ik wil ook wel spelleidster zijn. Ik ben wel vaak online, dus dan zou de uitslag ook wel op tijd komen.

@ Alopia: a*AlopiA*girl klinkt toch ook wel leuk?
ik vind het op zich best leuk om spelleidster te zijn, maar ik ben doordeweeks niet veel online

edit: sneaky is het misschien handiger om dan gewoon spelleiders ofzow als nickname te nemen, want als iemand dan geen tijd meer heeft om spelleider te zijn, kun je weer een andere nick aanmaken

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 15:06.
Oud 07-03-2004, 15:10
Paris
Paris is offline
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 16:01:
ik vind het op zich best leuk om spelleidster te zijn, maar ik ben doordeweeks niet veel online

edit: sneaky is het misschien handiger om dan gewoon spelleiders ofzow als nickname te nemen, want als iemand dan geen tijd meer heeft om spelleider te zijn, kun je weer een andere nick aanmaken
dat vind ik wel een goed idee! Gewoon als nick: spelleider weerwolven spel. Maar ik weet nog niet zeker of ik spelleidster wil zijn. Dan kan je niet meer meedoen aan het spel en dat is wel jammer.
Oud 07-03-2004, 15:14
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 16:10:
dat vind ik wel een goed idee! Gewoon als nick: spelleider weerwolven spel. Maar ik weet nog niet zeker of ik spelleidster wil zijn. Dan kan je niet meer meedoen aan het spel en dat is wel jammer.
Maar het is ook wel leuk als je ziet wie wie beschuldigt terwijl jij gewoon weet hoe het zit
Oud 07-03-2004, 15:16
Paris
Paris is offline
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 07-03-2004 @ 16:14:
Maar het is ook wel leuk als je ziet wie wie beschuldigt terwijl jij gewoon weet hoe het zit
Ja dat wel. Maar misschien wil AlopiA ook een keer meedoen aan het spel dat iemand anders spelleidster is, zodat zij ook mee kan doen?
Oud 07-03-2004, 15:20
MieX
MieX is offline
Citaat:
BleuQueen schreef op 07-03-2004 @ 15:10:
edit: en volgens mij heeft MieX ook niet zo veel mensen beschuldigd
Dus omdat ik nogal heel erg slecht ben in theorien bedenken ben ik meteen verdacht
Ik probeer juist een beetje zeker te zijn van wat ik zeg voordat ik zomaar iets roep, ben ik meteen verdacht..

En toch blijf ik bij kaarin als weerwolf, ik ben er steeds zekerder van
Oud 07-03-2004, 15:27
Verwijderd
Ik zou het ook leuk vinden, en ik zou 90% van de tijd wel stipt op tijd komen met de uitslag, maar het maakt me niet zoveel uit.

Een paar ideetjes:
* Ik vind dat de weerwolven trouwens mee moeten stemmen over het ophangen.
* Als het gelijkspel is, zouden de twee namen bekend moeten worden gemaakt en zou iedereen opnieuw op 1 van de 2 moeten stemmen.
Is het dan nog gelijkspel dan zou er iets moeten worden verzonnen zoals bijvoorbeeld:
Op een oneven dag (de datum) zou diegene met het laagste nummer moeten worden opgehangen en op een even dag wordt degene met het hoogste nummer opgehangen.
VB: Silverrain - BlueQueen:
Is het 3 Maart dan wordt Silverrain (nr. 1) opgehangen.
Is het 4 Maart dan wordt BlueQueen (nr. 15) opgehangen.
* De rollen van iedereen vindt ik verder wel goed.

Een paar eventuele rollen (ze slaan grotendeels nergens op, maar misschien vinden jullie het wat):
* Dorpsoudste: De dorpsoudste kan zowel worden opgehangen als opgegeten. De dorpsoudste kan 1x (ofzo) de functies van 2 personen omwisselen. Hij/Zij stuurt dan een PM naar de spelleider(s) en de functies van die twee personen worden verwisseld (tenzij één van hen een weerwolf is, of als ze allebei dezelfde functie hebben). Deze 2 ontvangen dan een PM van de spelleider en krijgen ook te horen met wie ze van functie gewisseld hebben.
* Wekker: Hij kan één keer in het gehele spel een dode (gehangene of opgegeten) tot leven wekken maar moet daarbij wel een andere naam opgegeven die hierbij zal sterven.
BV: Silver Rain, BlueQueen, Debotjuh, AlopiA en Owlbeer doen mee aan het spel.
BlueQueen en Debotjuh zijn al dood.
De wekker wil dat debotjuh (die bv. een ziener was) weer tot leven wekken. Hij PM't naar de spelleider dat debotjuh weer levend moet worden, en pm't tegelijk dat AlopiA hierbij zal moeten sterven.
* Het orakel: het orakel zal elke ophang-ronde een raadsel geven dat opgelost mag worden. De oplossing moet worden opgestuurd naar de spelleider (de orakel stuurt het goede antwoord van te voren ook even door), diegene die het goed heeft mag een vraag aan de spelleider stellen (alleen een vraag waarop ja of nee geantwoord kan worden).
Aanvullend: Dit geldt alleen voor de eerste 2 goede inzendingen. Is het antwoord dat je stuurde FOUT, dan zal de spelleider jouw rol onthullen in het topic.

Dit zijn maar wat (rare) ideeën, misschien hebben jullie er wat aan. Kijk maar. Ik hoop wel dat ik de volgende keer in ieder geval op tijd ben met de inschrijving.
Oud 07-03-2004, 15:37
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 16:20:

En toch blijf ik bij kaarin als weerwolf, ik ben er steeds zekerder van
Dan zit je er dus erg naast
Maar stem maar op me hoor, kom je er vanzelf 8er dat het een dom ID is
Oud 07-03-2004, 15:40
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 16:27:
*verhaal*
Ja ik vind dat denk ik wel goede rollen
Maar je kan nu toch ook al worden opgehangen EN opgegeten?
Oud 07-03-2004, 15:46
Verwijderd
Citaat:
kaarinetjuh schreef op 07-03-2004 @ 16:40:
Ja ik vind dat denk ik wel goede rollen
Maar je kan nu toch ook al worden opgehangen EN opgegeten?
Haha, ja, maar ik was eerst aan het twijfelen bij de dorpsoudste. Oh, pas mijn ideeën ook gerust aan hoor als je dat wil.
Oud 07-03-2004, 16:48
MieX
MieX is offline
Ik vind je ideeën wel leuk CharmedPrue, maar het spel moet ook weer niet te ingewikkeld worden en ik ben bang dat het spel dat wel wordt met zoveel verschillende personages

Ik weet ook nog 1 ding: AlopiA heeft een aantal keer gezegd "de uitslag volgt nog, ik heb nog niet alles binnen", ik zou volgende ronde gewoon zeggen: heb je niet op tijd gestemd dan heb je pech. Ik wil nu ook elke keer wel graag meteen weten wie er opgehangen/opgegeten is...

Je zou eventueel ook nog iets kunnen bedenken dat iemand die 3 (of een ander aantal) keer niet stemt "dood gaat" (inpassen in het verhaal: bij de stemronde wordt het eten uitgedeeld en wie er niet is krijgt geen eten en gaat dus dood, klein ideetjevan mij), om te voorkomen dat je van die mensen hebt die zich wel opgeven maar niet stemmen, maar je zou die mensen ook kunnen laten vervangen (dus ook een reservelijst bij de aanmelding)
Oud 07-03-2004, 17:48
Silver rain
Silver rain is offline
Het moet idd niet al te ingewikkeld worden, maar er kan nog best 1 of 2 nieuwe personages bij. Laten we zeggen de dorpsoudste en wekker? Aangezien we nu met 20 een spel spelen in plaats van het originele 11, zijn er wel erg veel gewone dorpelingen.

En idd Miex, als mensen een x aantal niet stemmen liggen ze eruit. Dus ook als een tovenaar etc x aantal niemand beschermt. Dat van die reservelijst is een goed idee (waar dan 3 personen ofzo op mogen). De eerst persoon op de reservelijst krijgt dan de funstie van degene die eruit ligt

@ Charmed Prue: ik vind niet dat de weerwolven ook mee moeten stemmen. Ookal zijn het overdag gewone mensen. Dan kunnen we zeggen dat de weerwolven overdag geen inwoners zijn van het dorp, maar buiten het dorp wonen. Maar als er meer rollen zijn, kan er dan niet een personage bijkomen die iets anders kan? Dus niet wegstemmen of opeten, maar iets anders? Of wordt het dan veel te ingewikkeld?

Laatst gewijzigd op 07-03-2004 om 17:54.
Oud 07-03-2004, 17:54
Paris
Paris is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 17:48:
Ik vind je ideeën wel leuk CharmedPrue, maar het spel moet ook weer niet te ingewikkeld worden en ik ben bang dat het spel dat wel wordt met zoveel verschillende personages

Ik weet ook nog 1 ding: AlopiA heeft een aantal keer gezegd "de uitslag volgt nog, ik heb nog niet alles binnen", ik zou volgende ronde gewoon zeggen: heb je niet op tijd gestemd dan heb je pech. Ik wil nu ook elke keer wel graag meteen weten wie er opgehangen/opgegeten is...

Je zou eventueel ook nog iets kunnen bedenken dat iemand die 3 (of een ander aantal) keer niet stemt "dood gaat" (inpassen in het verhaal: bij de stemronde wordt het eten uitgedeeld en wie er niet is krijgt geen eten en gaat dus dood, klein ideetjevan mij), om te voorkomen dat je van die mensen hebt die zich wel opgeven maar niet stemmen, maar je zou die mensen ook kunnen laten vervangen (dus ook een reservelijst bij de aanmelding)
Dit vind ik een goed idee. Er zijn mensen die niet meer mee kunnen doen en mensen die wel meedoen, maar helemaal niet actief zijn. Dat is zonde.

@silver rain: 2 personen erbij vind ik wel goed! Maar ik vind dat de dorpsoudste dan gewoon iedereen moet kunnen omwisselen. Of ze nou weerwolf zijn of niet.
Oud 07-03-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 18:54:
Dit vind ik een goed idee. Er zijn mensen die niet meer mee kunnen doen en mensen die wel meedoen, maar helemaal niet actief zijn. Dat is zonde.

@silver rain: 2 personen erbij vind ik wel goed! Maar ik vind dat de dorpsoudste dan gewoon iedereen moet kunnen omwisselen. Of ze nou weerwolf zijn of niet.
Kan niet, want stel dat Silver Rain en Jet666 de weerwolven zijn. De dorpsoudste besluit debotjuh (dorpeling) om te wisselen met jet666. Jet666 wordt dan een dorpeling, maar weet wel dat Silver Rain een weerwolf is, en debotjuh er één geworden is.
Oud 07-03-2004, 18:13
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 19:11:
Kan niet, want stel dat Silver Rain en Jet666 de weerwolven zijn. De dorpsoudste besluit debotjuh (dorpeling) om te wisselen met jet666. Jet666 wordt dan een dorpeling, maar weet wel dat Silver Rain een weerwolf is, en debotjuh er één geworden is.
Nja inderdaad. Maar als de dorpsoudste dan weet wie hij WEL mag omwisselen, dan weet hij dat die geen weerwolven zijn. Of mag de dorpsoudste niet meestemmen?
Oud 07-03-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Silver rain schreef op 07-03-2004 @ 19:13:
Nja inderdaad. Maar als de dorpsoudste dan weet wie hij WEL mag omwisselen, dan weet hij dat die geen weerwolven zijn. Of mag de dorpsoudste niet meestemmen?
Nee dat weet hij niet, dan gebeurt er niks. De dorpsoudste zal dan ook nooit weten of diegene omgewisseld hebben of niet.
Maar je kunt bijvoorbeeld ook zeggen dat hij zoveel mogelijk mensen mag omwisselen als hij wil.
Of dat hij het 3x mag doen, ofzo.
Oud 07-03-2004, 19:57
AlopiA
AlopiA is offline
normaal gesproken zeg ik wel wie er uit ligt, maar als ik nog niet alle stemmen binnenheb en het is gelijkspel, dan wacht ik nog even..maar dat zal ik dan niet meer doen
de nieuwe functies vind ik leuk!

verder is het gelijkspel en mogen de weerwolven dus even stemmen wie ze willen ophangen..

en iedereen die ook spelleider wil zijn, wil die even duidelijk posten dat die dat willen zijn, dan kan er geloot worden ofzo?
verder hoef ik niet zo mee te doen aan het spel, in ieder geval nog niet, ik vind spel leiden wel leuk en ik heb nu ook weer wat meer tijd dus ik zal weer gewoon op tijd zijn, althans meestal

voor het volgende spel (bijvoorbeeld):
* 2 spelleiders
* 30 deelnemers, waarvan:
- 3 weerwolven
- 1 tovenaar
- 1 ziener
- 1 wolfsbane
- 1 wekker
- 1 dorpsoudste (kunnen we ook dorpsgek van maken, want het is 'gek' als je ineens 2 functies omwisseld?)
- 22 dorpelingen

en dan de regels wat aanpassen, ik ben het wat dat betreft wel eens met Charmed Prue, maar niet wat betreft het stemmen van de weerwolven, dan krijgen ze wel erg veel macht, denk ik..
maar daar valt natuurlijk gewoon over te discussieren
Oud 07-03-2004, 20:00
Paris
Paris is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 07-03-2004 @ 19:11:
maar als dat maar 1 keer gebeurd, is dat niet zo erg. Je komt toch haast niks te weten, je gokt maar wat. Nu weet iemand dan ook echt wat. En je bijv silver rain, kan dan toch niet alleen debotjuh en jet666 ophangen.
Oud 07-03-2004, 20:05
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 07-03-2004 @ 20:57:

voor het volgende spel (bijvoorbeeld):
* 2 spelleiders
* 30 deelnemers, waarvan:
- 3 weerwolven
- 1 tovenaar
- 1 ziener
- 1 wolfsbane
- 1 wekker
- 1 dorpsoudste (kunnen we ook dorpsgek van maken, want het is 'gek' als je ineens 2 functies omwisseld?)
- 22 dorpelingen
Ik ben het ook niet eens wat betreft de weerwolven dat die ook mogen stemmen. Als je kijkt naar dit spel is het niet zo dat omdat er veel mensen zijn de weerwolven er snel uit liggen.
Wordt 30 spelers niet een beetje masaal? 25 niet beter? Anders krijgen we misschien het spel niet af waardoor we onderbroken worden en in de koelkast geplaatst. Zullen we volgende keer 2 zieners doen? De zieners hebben niet zo'n grote rol als dan de wekker of dorpsgek (geweldige naam )
Is maar een idee, zeg maar wat je ervan vindt
Oud 07-03-2004, 20:07
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 07-03-2004 @ 21:05:
Ik ben het ook niet eens wat betreft de weerwolven dat die ook mogen stemmen. Als je kijkt naar dit spel is het niet zo dat omdat er veel mensen zijn de weerwolven er snel uit liggen.
Wordt 30 spelers niet een beetje masaal? 25 niet beter? Anders krijgen we misschien het spel niet af waardoor we onderbroken worden en in de koelkast geplaatst. Zullen we volgende keer 2 zieners doen? De zieners hebben niet zo'n grote rol als dan de wekker of dorpsgek (geweldige naam )
Is maar een idee, zeg maar wat je ervan vindt
mja, je hebt gelijk, 22 dorpelingen vond ik ook al veel
de wekker vind ik trouwens wel een stomme naam misschien iemand een suggestie?
Oud 07-03-2004, 20:10
Paris
Paris is offline
silver rain! waarom is je post nu weg?
Oud 07-03-2004, 20:10
Silver rain
Silver rain is offline
bij wekker moet ik zelf aan dat irritante ding naast m'n bed denken, misschien idd beter als er een andere naam voor komt
Oud 07-03-2004, 20:11
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 21:10:
silver rain! waarom is je post nu weg?
Ik vond hem te nutteloos om te laten staan Ze waren het er al over eens dat 1 persoon niet alleen de weerwolven op kon hangen
Oud 07-03-2004, 20:25
AlopiA
AlopiA is offline
met mijn dubbelloops heb ik de weerwolven opgespoord en er een naam uitgerukt, en het is bleuqueen geworden
dat was dus de tovenaar
de nieuwe althans, want de oude reageerd nergens op dus nu hebben we echt geen tovenaar meer

weerwolven mogen iemand opeten, tot morgen 21.00 uur, ik zal kijken of ik er al een naam uit kan krijgen maar ik ga zo ook weer weg, dus ik beloof niks
Oud 07-03-2004, 20:34
MieX
MieX is offline
De stand van zaken:

1. Silver rain
2. Charmed Prue
3. debotjuh
4. L.
5. Keyser Saus
6. Forumfreakie
7. Jet666
8. MieX
9. MoonWolf
10. Lifeafterdeath
11. JC Superstar
12. light fighter
13. owlbeer
14. kaarin
15. BleuQueen
16. phmpruim
17. a*rainbow*girl
18. Dukko
19. ShadowLady
20. ZiPPiT!

Nog steeds geen weerwolf dood.. dat gaat niet goed..
Oud 07-03-2004, 20:45
MieX
MieX is offline
Ik heb ook een theorie bedacht:

1: a*rainbow*girl is de wolfsbane, dat is nu wel zo goed als zeker.
2: kaarin is volgens mij toch echt een weerwolf, ik heb nog geeneen theorie van haar gezien, ze loopt alleen maar het hele topic keihard te ontkennen dat ze geen weerwolf is, in mijn ogen toch verdacht..
3: de andere weerwolf zou dan Shadowlady, lifeafterdeath of JC superstar moeten zijn, maar van die 3 heb ik ech geen idee wie het zou moeten zijn..
Oud 07-03-2004, 20:52
AlopiA
AlopiA is offline
het is gelukt het is shadowlady geworden, dat was een dorpeling

de dorpelingen mogen weer stemmen tot morgen 21.00 uur
succes!!
Oud 07-03-2004, 21:00
Paris
Paris is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 21:34:
De stand van zaken:

1. Silver rain
2. Charmed Prue
3. debotjuh
4. L.
5. Keyser Saus
6. Forumfreakie
7. Jet666
8. MieX
9. MoonWolf
10. Lifeafterdeath
11. JC Superstar
12. light fighter
13. owlbeer
14. kaarin
15. BleuQueen
16. phmpruim
17. a*rainbow*girl
18. Dukko
19. ShadowLady
20. ZiPPiT!

Nog steeds geen weerwolf dood.. dat gaat niet goed..
Oud 07-03-2004, 21:02
Paris
Paris is offline
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat JC Superstar een weerwolf is. De 2e is denk ik kaarin.
Oud 07-03-2004, 21:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 07-03-2004 @ 22:02:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat JC Superstar een weerwolf is.
Ik denk het nu ook... samen met MieX.
Oud 08-03-2004, 06:27
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
MieX schreef op 07-03-2004 @ 21:45:
Ik heb ook een theorie bedacht:

1: a*rainbow*girl is de wolfsbane, dat is nu wel zo goed als zeker.
2: kaarin is volgens mij toch echt een weerwolf, ik heb nog geeneen theorie van haar gezien, ze loopt alleen maar het hele topic keihard te ontkennen dat ze geen weerwolf is, in mijn ogen toch verdacht..
3: de andere weerwolf zou dan Shadowlady, lifeafterdeath of JC superstar moeten zijn, maar van die 3 heb ik ech geen idee wie het zou moeten zijn..
Mja maar alles kan verdacht zijn. Iemand die zich in probeert te mengen door theoriën te plaatsen kan net zo goed de weerwolf zijn. En iemand die geen tijd heeft om theoriën te plaatsen kan net zo goed géen weerwolf zijn. Who knows
Oud 08-03-2004, 07:33
Verwijderd
@ Silver Rain: je kunt geen weerwolven omwisselen. Want dan zegt die ex-weerwolf die nu dorpeling is: ik weet wie de weerwolven zijn, in heb omgewisseld met debotjuh en jet666 (dacht ik) was de andere. Dus allemaal stem op die 2.
En iedereen gelooft dat natuurlijk, dus dat zou niet erg leuk meer zijn bij het spel.

Oh ja, verander de namen gerust hoor, ik heb ook maar ff snel wat verzonnen.
Oud 08-03-2004, 08:34
owlbeer
owlbeer is offline
*Meldt zich af*

die nieuwe regels klinken met helemaal niet goed in de oren. Het haalt de simpelheid (en daarmee de lol) uit het spel.

Ik zeg:

- 15 deelnemers

- 2 weerwolven

- weerwolven stemmen mee als dorpelingen

- 1 tovenaar, 1 ziener (die mag zeggen wat hij weet) en 1 wolfsbane

- De wolfsbane mag in de nacht van de tovenaar, ziener en de weerwolven op pad gaan om een weerwofl te doden. Hiervoor kiest hij iemand waarvan hij denkt dat het een weerwolf is. Zo ja, hebben we een dode weerwolf zo niet, gebeurt er niks.
Oud 08-03-2004, 13:10
Paris
Paris is offline
er zijn nu nog maar 5 over.

2 weerwolven
1 wolfsbane
2 dorpelingen
Oud 08-03-2004, 13:12
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 08-03-2004 @ 14:10:
er zijn nu nog maar 5 over.

2 weerwolven
1 wolfsbane
2 dorpelingen
Spannend....
Oud 08-03-2004, 14:42
Paris
Paris is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 08-03-2004 @ 14:12:
Spannend....
Héél spannend.
Oud 08-03-2004, 14:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Het spel nadert zijn ontknoping
Oud 08-03-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 08-03-2004 @ 09:34:
*Meldt zich af*

die nieuwe regels klinken met helemaal niet goed in de oren. Het haalt de simpelheid (en daarmee de lol) uit het spel.

Ik zeg:

- 15 deelnemers

- 2 weerwolven

- weerwolven stemmen mee als dorpelingen

- 1 tovenaar, 1 ziener (die mag zeggen wat hij weet) en 1 wolfsbane

- De wolfsbane mag in de nacht van de tovenaar, ziener en de weerwolven op pad gaan om een weerwofl te doden. Hiervoor kiest hij iemand waarvan hij denkt dat het een weerwolf is. Zo ja, hebben we een dode weerwolf zo niet, gebeurt er niks.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Ik vind het beide oké.
Minder mensen met deze regels is leuk.
Maar als er meer mensen mee kunnen doen, vind ik dat er te weinig functies zijn, en teveel dorpelingen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten