Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() sorry mensen, ik zit hier te wachten op een pb van de tovenaar, kom ik erachter dat ik een fout(je) heb gemaakt. Hasseltboy was de tovenaar. Goede fee is dus bij dezen opgegeten door de weerwolven.
||
Citaat:
gefeliciteerd mensen, in een keer onze enige hoop opgehangen ![]() edit: AlopiA i'll-be-ok meelman Keyser Saus rare kwast JaJ ZaZoo Machiavelli *gaapt* EspumaX even voor de handig
||
![]() |
Citaat:
en btw , ze is opgegeten |
![]() |
||
Citaat:
|
Uhm ff over de ziener, als hij niet mag bekend maken wat hij weet, dan heeft het natuurlijk ontzettend weinig zin. Het lijkt me logisch dat hij het mag bekend maken aan een dorpeling wie hij vertrouwd.
Als hij bijv. weet wie de wolfsbane is dan kan hij dat aan een andere dorpeling vertellen maar daar verraad hij niet alleen de indentiteit van de wolfbane maar ook van zichzelf en als hij dan per ongeluk een wolf kiest is het jammer. Nog ff een vraagje, die wolfen zijn dat zijn toch weerwolven en ook dorpelingen?
||
![]() |
Citaat:
de ziener heeft dus weinig nut, maar de tovenaar en wolfsbane eigenlijk ook niet; de wolfsbane kan overleven als ie het geluk heeft niet opgehangen te worden, wat een gok is. en de tovenaar kan 1 iemand beschermen, wat dus ook een gok is, maar verder in het spel worden zijn gokkansen natuurlijk vergroot, behalve als ie opgehangen is dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kunnen mensen die niet de ziener zijn ook verwarring gaan veroorzaken door te pm-en naar andere dorpelingen dat ze weten wie wie is waardoor de stemronde weer beïnvloed kan worden. cool spel ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 | |
De Kantine |
[Spel] Weerwolven spel MikeyMo | 29 | 11-01-2004 11:08 | |
De Kantine |
[spel] Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 10-01-2004 16:13 |