Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]()
|
Je doet maar. Dan zul je zien dat ik een dorpeling was en dan hebben jullie nog meer problemen met uitvinden wie nou eigenlijk wel de weerwolf was
||
Citaat:
|
Ok,
In het begin heeft bijna iedereen gezegt of dat hij/zij heeft gestemd, dat heeft bijna iedereen gezegt, behalve Keyser Saus: rare kwast had iets dergelijks geschreven als: ready, set, send! keyser saus reageerde daar op als volgt: ik heb je voorbeeld weer eens gevolgt er is echter niet gezegd welk voorbeeld, bovendien heeft keyser saus vrijwel niet gepost in het topic, misschien om zichzelf te beschermen om zich niet te verraden? misschien wel. misschien niet. maar ik denk van wel.. zoiets? iets beters kan ik er niet van maken..
|
het is echt een onduidelijke zooi geworden, dus voor het volgende potje:
- een organisator die een stuk vaker online is ![]() - de regels moeten van te voren goed duidelijk zijn. ze zijn nu nog steeds niet helemaal duidelijk. - afspreken of je mag bluffen/liegen/zeggen wie de weerwolf is volgens jou. en @ Silver Rain: als jij dan niet de weerwolf bent, hoe kan het dan dat er met 9 personen dan 9 stemmen zijn geweest?
|
ahh
![]() ik heb niet op je gestemd iig.. Want jullie weten allemaal al wie mijn WW is.. ![]() wel blijven posten he silver? anders is het topic straks dood ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Ik kap ermee. Het is genoeg geweest zo, ik vraag de weerwolf vriendelijk mij op te eten, want een spel moet goed gespeeld worden, slechts dan is het leuk.
Ten eerste een goede spelleidster zou fijn zijn, iemand die overzichtjes geeft van wie er nog meedoen enzo, niet dat wij dat zelf moeten doen. Ten tweede een spelleidster die zich aan de regels houdt en niet doorgeeft wie er hebben gestemd en wie niet. Het zit als volgt namelijk met de regels: Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb trouwens ook m'n naam verandert.
||
Citaat:
alleen de wolfsbane: heeft een kracht waardoor hij niet gegeten kan worden de ziener: kan van 1 iemand per ronde een functie te weten komen de weervolven: worden 'snachts wolf
|
kunnen we niet gewoon overnieuw beginnen? dit heeft gewoon weinig zin, omdat de regels niet duidelijk zijn. we kunnen beter stoppen, goed de regels vaststellen en overnieuw beginnen. op deze manier is het gewoon irritant
||
Citaat:
|
ok we beginnen opnieuw
spelleidster: AlopiA regels: iedereen moet stemmen, behalve de weerwolven, de ziener houdt zijn wetenswaardigheden voor zich-/haarzelf, de spelleidster mag niet zeggen met betrekking tot wie wel en wie niet gestemt heeft de ziener mag maar per ronde over 1 iemand de functie vragen de weerwolven 1 iemand opeten per weerwolf zijn beide weerwolven opgehangen dan is het spel over en winnen de mensen die geen weerwolf zijn, is de rest opgegeten/opgehangen winnen de weerwolven, ook als er maar 1 weerwolf over is, de wolfsbane kan niet opgegeten worden maar wel opgehangen er zijn 15 plaatsen. 1.arP 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.
|
En de spelleider moet tijden aangeven waarvoor iedereen gestemd moet hebben (wel genoeg tijd geven natuurlijk). Heeft iemand niet binnen die tijd gestemd ligt ie eruit
![]()
|
Is het misschien niet handig om een nieuw topic te openen "weerwolf spel 2" oid? Dan weet iedereen dat we opnieuw zijn begonnen en zitten ze niet telkens te wachten (met ze bedoel ik degenen die er eerder al uit lagen en nieuwe mensen die nu ook mee willen doen).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 11:52 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #71, deel 2. Severus | 152 | 19-08-2010 06:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 | |
De Kantine |
[Spel] Weerwolven spel MikeyMo | 29 | 11-01-2004 11:08 | |
De Kantine |
[spel] Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 10-01-2004 16:13 |