Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 15:22
Enlightenment
Enlightenment is offline
Palace maakt geen geld overigens, wel black markets.

En je hebt natuurlijk ook nog olie, in sommige maps.
Oud 07-10-2003, 15:41
Verwijderd
Dus komt er het op neer wie op een alternative manier (hackers, market, supply pad) het meeste geld kan maken. (veel geld -> veel tankjes -> winnaar)

Volgens mij zijn er niet zoveel strategische manieren om te winnen. (zo van: ik maak twee a drie ventjes en daarmee win ik als ik dit en dat zus en zo doe)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:11
Verwijderd
jarmen krell(of hoe heet het) kan je een heleboel schade mee aanrichten. Ik heb wel eens een heel veld chinese tanks ermee uitgeschakeld.
en idd black markets
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 22:45
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
eddie schreef op 07-10-2003 @ 16:41:
Dus komt er het op neer wie op een alternative manier (hackers, market, supply pad) het meeste geld kan maken. (veel geld -> veel tankjes -> winnaar)
Eh nee, geld maken is een ding maar strategie is natuurlijk veel complexer dan dat. Geld goed ordenen kost tijd en resources, het zijn afwegingen die je maakt, je zit in een strijd, je hebt tanks nodig. Maar door nu ff niks te maken kun je weer een supply pad bouwen, dat zijn afwegingen. En de juiste balans vinden is de sleutel tot succes. En dat geldt voor alle gebieden van strategie bij RTS games.
Oud 07-10-2003, 23:41
Verwijderd
behalve bij total annihilation op een metal map
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:47
Jolt
Jolt is offline
Total anilation is vet ...maar is er ook een combi pack van die twee games ...want nu ik dit lees wil ik hem ook wel eens spelen .....vooral uitbreiding ..vond generals beetje heel er saai dat wel ..duurde zo lang ..
Toen heb ik een keer tegen hard enemy gedaan ...

2 nog zelf. .
had alles dood ..
op een basisje na ..k was gla met super leger, geupgrade door al die pakketjes, toen ben ik maar 10 van die bio rakketen superwapens gaan maken, toen ben ik ff gaan eten, toen alles afvuren, en toen schok schok schok schok..zag wel leuk uit dat wel ...hele leger van hun fucked up!
Oud 08-10-2003, 01:44
Verwijderd
kortom jij ownde hen zwaar zoals het hoort
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 07-10-2003 @ 23:45:
Eh nee, geld maken is een ding maar strategie is natuurlijk veel complexer dan dat. Geld goed ordenen kost tijd en resources, het zijn afwegingen die je maakt, je zit in een strijd, je hebt tanks nodig. Maar door nu ff niks te maken kun je weer een supply pad bouwen, dat zijn afwegingen. En de juiste balans vinden is de sleutel tot succes. En dat geldt voor alle gebieden van strategie bij RTS games.
Hmm... ok. Afwegen wanneer je supply pads maakt en wanneer tanks is belangrijk. Maar wanneer je een zooi tanks hebt, kun je aanvallen en tegelijk je productie stopzetten om supplypads te bouwen. Zodra je weer geld hebt kun je verder bouwen.

In Skirmish mode ga ik voor alle medals
Alleen de 'endurance honor' lijkt mij vrij lastig ('Beat every map to earn this medal'). Je moet elke map verslaan tegenover (ik denk) Brutal tegenstanders.
Is het een map voor 4 spelers, dan tegen 3 Brutal enemy's, een 5-player map tegen 4 Brutal's, etc (dit denk ik overigens...)
Wat is de beste tactiek hiervoor? Ik kom nauwelijks door de 2-player map Final Crusade (en dan moet ik al flink rushen...). Maar sinds kort ben ik er op een niet zo leuke manier achter gekomen dat er twee bruggen zijn over de rivier, ipv één...

Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 13:54.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:46
Jolt
Jolt is offline
Nee, 1 normal is genoeg dan krijg je een silver sterretje en een brutal krijg je een gouden sterretje!
Oud 10-10-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 10-10-2003 @ 14:46:
Nee, 1 normal is genoeg dan krijg je een silver sterretje en een brutal krijg je een gouden sterretje!
Weet ik. Maar kan ik alle maps dan op normal doen om die medaille te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 14:22
Jolt
Jolt is offline
Ja maar dan krijg je maar een sliver sterretje, ik vond het te makkelijk dus ging alles op brutal doen
Oud 10-10-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 10-10-2003 @ 15:22:
Ja maar dan krijg je maar een sliver sterretje, ik vond het te makkelijk dus ging alles op brutal doen
Jah. Net 2 levels op Normal gedaan. Kreeg geneens tegenstand. Dat is dan niet leuk meer. Maar Brutal lukt mij net niet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 14:36
Jolt
Jolt is offline
Gewoon GLA zijn, en heel veel Van die jeeps/met mitraleur maken, dan als je tanke kapot maak, die pakketjes pakken, super leger create en natuurlijk die tunnels, krijg je ook 2 mannetjes bij! Owja en natuurlijk niet te vergeten, je punten in die dat je mannetjes krijg stoppen en natuurlijk in die tank ...
Oud 10-10-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 10-10-2003 @ 15:36:
Gewoon GLA zijn
Ik vind mezelf zo goed (*kuch*) dat ik een random side ben. De tegenstander is trouwens ook random.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 15:21
Jolt
Jolt is offline
Vind amerika niet zo leuk, alleen maar van die tanke die tegen rakkette kunnen maken en dan aanvallen ....

of China met die overlordsz...
Gla kan van die bommen plaatsen die zijn zo goed en
Oud 19-10-2003, 08:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
eddie schreef op 10-10-2003 @ 13:06:
Hmm... ok. Afwegen wanneer je supply pads maakt en wanneer tanks is belangrijk. Maar wanneer je een zooi tanks hebt, kun je aanvallen en tegelijk je productie stopzetten om supplypads te bouwen. Zodra je weer geld hebt kun je verder bouwen.

In Skirmish mode ga ik voor alle medals
Alleen de 'endurance honor' lijkt mij vrij lastig ('Beat every map to earn this medal'). Je moet elke map verslaan tegenover (ik denk) Brutal tegenstanders.
Is het een map voor 4 spelers, dan tegen 3 Brutal enemy's, een 5-player map tegen 4 Brutal's, etc (dit denk ik overigens...)
Wat is de beste tactiek hiervoor? Ik kom nauwelijks door de 2-player map Final Crusade (en dan moet ik al flink rushen...). Maar sinds kort ben ik er op een niet zo leuke manier achter gekomen dat er twee bruggen zijn over de rivier, ipv één...
Nou 1vs1 vind ik het moeilijkst, dan draait het echt om wie het snelste is ja, niet zo leuk. Met z'n 4-en wel leuker. Medailles ben ik van afgestapt omdat de uitbreiding Zero Hour niet mijn al gehaalde levels van de normale C&C 'onthoudt', dat vond ik wel jammer. Oh well.

Wat bedoel je met het laatste, 1 brug 2 manieren?
Oud 19-10-2003, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-10-2003 @ 09:08:
Medailles ben ik van afgestapt omdat de uitbreiding Zero Hour niet mijn al gehaalde levels van de normale C&C 'onthoudt', dat vond ik wel jammer. Oh well.
Oh, dat is minder
Citaat:
Enlightenment schreef op 19-10-2003 @ 09:08:

Wat bedoel je met het laatste, 1 brug 2 manieren?
Nou, er loopt een rivier door de map. Aan beide kanten 1 player. Ik dacht na 6 keer proberen dat er maar 1 brug was over die rivier. Dus ik zet de tegenstander op Brutal en ga fijn rond die brug zitten met mijn verdediging. Komt die @#$^%^@(@!# tegenstander over de andere brug
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 07:56
Enlightenment
Enlightenment is offline

Dat is me ook wel overkomen, stom dat daaruit niets blijkt bij de map preview. Dat had wel even aangeduid mogen worden.
Oud 22-10-2003, 09:13
Jolt
Jolt is offline
MIj is dat nog nooit gebeurd, ik heb wel een keer een enemy weet niet meer welke binnen 5 minuten gedood.

China zijn, baraks bouwen en die waar je 2 voor krijgt kopen en maar blijven produceren ...
Oud 22-10-2003, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 22-10-2003 @ 10:13:
China zijn, baraks bouwen en die waar je 2 voor krijgt kopen en maar blijven produceren ...
Tegenstander
GLA: Quad Cannon
US: Infantry met Flashbags / 3 x Sniper
China: Gatling Gun / Flame Tank

(maw anti-infantry units bouwen)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef op 22-10-2003 @ 11:14:
Tegenstander
GLA: Quad Cannon
US: Infantry met Flashbags / 3 x Sniper
China: Gatling Gun / Flame Tank

(maw anti-infantry units bouwen)
gla: "uitgebouwde" toxin tractor werkt ook

jarmen kell en burton vreten infantrie óók op.

en bomb trucks/terrorists on bikes
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 23:12
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
C&C Generals is wel leuk online. Het is alweer een tijd geleden dat ik het gespeeld heb maar ik vond de balans best goed voor een C&C titel. Als het online niet wemelde van de cheaters zou ik het wat vaker spelen denk ik ;-)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 20:28
Frondish
Frondish is offline
lol wie durft het tegen me op te nemen voeg me toe @ msn

SynoP_1337@hotmail.com

ik beat je helemaal met mijn toxic... ik zorg dat je je medicijnen binne krijgt !
Oud 24-10-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
SynoP schreef op 24-10-2003 @ 21:28:
lol wie durft het tegen me op te nemen voeg me toe @ msn

SynoP_1337@hotmail.com

ik beat je helemaal met mijn toxic... ik zorg dat je je medicijnen binne krijgt !
eat my bunker-busters, scum.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 20:25
boehoe
boehoe is offline
Heel leuk en aardig die zero hour, maar wat hebben met een potje zero our over het netwerk nog steeds vastlopers.... nog meer mensen die hier last van hebben??
Oud 27-10-2003, 07:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Yep.

Generals was heel stabiel, Zero Hour zitten foutjes in. Ook de performance is een stuk minder goed geworden.

Maar ook kleine bugjes zoals die taliban soldaatjes (angry mob) die je blijft zien lopen terwijl ze al dood/weg zijn. En nog wat gekke dingen.

Maar er echt uitklappen is natuurlijk veel vervelender, dat heeft hij wel een keer of 4 gedaan hier.

Zowel skirmish als multiplayer (LAN).
Oud 27-10-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 27-10-2003 @ 08:14:
Yep.

Generals was heel stabiel, Zero Hour zitten foutjes in. Ook de performance is een stuk minder goed geworden.

Maar ook kleine bugjes zoals die taliban soldaatjes (angry mob) die je blijft zien lopen terwijl ze al dood/weg zijn. En nog wat gekke dingen.

Maar er echt uitklappen is natuurlijk veel vervelender, dat heeft hij wel een keer of 4 gedaan hier.

Zowel skirmish als multiplayer (LAN).
hiwer is het juist andersom:
generals liep neit lekker, ZH als een tiet.

en het is veel gevarieerder/leuker geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:55
boehoe
boehoe is offline
het is bij ons zowel bij gewoon Generals als bij zero our, maar dat zal waarschijnlijk wel komen omdat die battles van ons zo ongelooflijk groot zijn
Oud 27-10-2003, 16:16
Verwijderd
ik hou meer van de "dolk-manier" dan van de "bijl-manier", om het maar ff zo uit te drukken.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 16:49
Verwijderd
zijn er nog mensen die met mij (tegen elkaar, met elkaar) willen battelen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 07-01-2004 @ 17:49:
zijn er nog mensen die met mij (tegen elkaar, met elkaar) willen battelen?
Ik durf wel(denk ik )
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 18:15
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Mag ik eerst weer wat gaan oefenen?
*heeft het al lang niet meer gespeeld*
Zero hour is trouwens wel gaaf. Had het laatst gekregen....
Reageren

Regels voor berichten