Advertentie | |
|
![]() |
|
Total anilation is vet ...maar is er ook een combi pack van die twee games ...want nu ik dit lees wil ik hem ook wel eens spelen .....vooral uitbreiding ..vond generals beetje heel er saai dat wel ..duurde zo lang ..
Toen heb ik een keer tegen hard enemy gedaan ... 2 nog zelf. . had alles dood .. op een basisje na ..k was gla met super leger, geupgrade door al die pakketjes, toen ben ik maar 10 van die bio rakketen superwapens gaan maken, toen ben ik ff gaan eten, toen alles afvuren, en toen schok schok schok schok..zag wel leuk uit dat wel ...hele leger van hun fucked up! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Skirmish mode ga ik voor alle medals ![]() Alleen de 'endurance honor' lijkt mij vrij lastig ('Beat every map to earn this medal'). Je moet elke map verslaan tegenover (ik denk) Brutal tegenstanders. Is het een map voor 4 spelers, dan tegen 3 Brutal enemy's, een 5-player map tegen 4 Brutal's, etc ![]() Wat is de beste tactiek hiervoor? Ik kom nauwelijks door de 2-player map Final Crusade (en dan moet ik al flink rushen...). Maar sinds kort ben ik er op een niet zo leuke manier achter gekomen dat er twee bruggen zijn over de rivier, ipv één... Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 13:54. |
![]() |
|
Gewoon GLA zijn, en heel veel Van die jeeps/met mitraleur maken, dan als je tanke kapot maak, die pakketjes pakken, super leger create en natuurlijk die tunnels, krijg je ook 2 mannetjes bij!
![]()
||
Citaat:
Wat bedoel je met het laatste, 1 brug 2 manieren?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
MIj is dat nog nooit gebeurd, ik heb wel een keer een enemy weet niet meer welke binnen 5 minuten gedood.
China zijn, baraks bouwen en die waar je 2 voor krijgt kopen en maar blijven produceren ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
GLA: Quad Cannon US: Infantry met Flashbags / 3 x Sniper China: Gatling Gun / Flame Tank (maw anti-infantry units bouwen) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jarmen kell en burton vreten infantrie óók op. en bomb trucks/terrorists on bikes ![]() |
![]() |
|
lol wie durft het tegen me op te nemen voeg me toe @ msn
SynoP_1337@hotmail.com ik beat je helemaal met mijn toxic... ik zorg dat je je medicijnen binne krijgt !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Yep.
Generals was heel stabiel, Zero Hour zitten foutjes in. Ook de performance is een stuk minder goed geworden. Maar ook kleine bugjes zoals die taliban soldaatjes (angry mob) die je blijft zien lopen terwijl ze al dood/weg zijn. En nog wat gekke dingen. Maar er echt uitklappen is natuurlijk veel vervelender, dat heeft hij wel een keer of 4 gedaan hier. ![]() Zowel skirmish als multiplayer (LAN).
||
Verwijderd
|
Citaat:
generals liep neit lekker, ZH als een tiet. en het is veel gevarieerder/leuker geworden. |
![]() |
|
|