Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de uitbreidingen wel leuk vooral laser general is tof. Verder handig dat alle specials nu rechtsonderstaan, je hoeft niet heelmaal naar je command center toe om b.v. reveal map te doen, nu worden die dingen eindelijk bruikbaar. Maar aan de andere kant, Zero Hour crasht wel, en ik zie ook andere bugs. En dat had ik met het origineel niet. Dus dat verdient weer een minpuntje. Maar verder wel coole uitbreiding, kan je game weer wat uitdaging bieden. ![]()
||
Citaat:
Op zich was het wel leuk geweest ook naval units te hebben, maar aan de andere kant breng je daarmee het evenwicht wel weer in gevaar. I don't know.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
GLA spelen is al moeielijk op de grond, laat staan als er nog naval bij kwam Alhoewel die nieuwe camo netten ook superhandig zijn ![]() Heb mn oom er al vele malen mee te pakken gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar moet je wel wat afstand houden voor je ze tegen gebouwen stuurt, want anders krijg je een kettingexplosie, en dat wil je niet. ![]() Edit: ik kan het niet goed zien, maar zijn het nou battlebussen of bombbussen?
||
Citaat:
Bij USA is dat met de Hummer zo en bij China bij die heli's (en ook bij Troop Transport zag ik met Infantrie General), dus ze kunnen niet achterblijven ![]() |
![]() |
|
Dat is dan wel handig dan ja.
Trouwens, die hijacker is echt superirri van de GLA stealth general. Die gast naait gewoon een heel leger he, want hij blijft levend nadat je je eigen tank kapot schiet. Je hebt echt een stealth detector (zoals die droid) nodig om die eikel te petsen. Zo ben ik m'n mooie laser army kwijtgeraakt. ![]() 12 tanks weg, even niet opletten en zoiets gebeurt gewoon.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De "key" punten van de map volhangen met die dingen en er is geen hijacker die mn leger nog te pakken krijgt ![]() Lasergeneral heeft wel 1 groot nadeel: de tanks hebben ook power nodig |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Dan krijgt hij een grote metelen plaat op de voorkant die dient als stormram. ![]()
|
![]() |
ik heb hem dit weekend ook ff gespeelt..hij's echt vet.
ik was vooral wel blij met de versterking van de raptor, die haalt nu even net wat meer uit. en die nieuwe defense technieken van amerika zijn ook wel vet. Alleen wat ik wel jammer vond. Toen ik met amerika tegen china tank general speelde kwamen ze met die verrotte inferno cannon's aanzetten, en die schoten op men defense, natuurlijk net weer buiten het bereik van men defense ![]() Maar wat me wel opvalt is dat amerika kwa tank-power zwaar in de minderheid is met alle soorten generals die ze hebben.. die laser-tank is nou ook niet echt iets waarop je zit te wachten, vooral als je een groep overlords tegenkomt. Die microwave tank kun je alleen tegen gebouwen gebruiken. Ze hadden er best wel een beetje aan kunnen denken om wat fatsoenlijke tank-eenheden voor amerika te kunnen maken in combinatie met een van de generals.. Amerika mag dan wel sterk in de lucht zijn en kwa superwapens sterk staan, maar die superwapens gebruiken wij toch nooit met lanparty's omdat ze zo vreselijk irritant zijn. Want met die spectre gunship Schiet je zo de hele vijand aan gort, en je kunt er niet zo heel veel aan doen... Iemand anders die mijn irritaties deelt??
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kamikaze bootjes, Zodiac's met stinger ventjes erin, hell; be creative ![]() |
![]() |
|
@rosf
Overllord is een dure tank, daar heb je 2 of 3 laser tanks voor. Bovendien zijn ze erg traag. Als het er maar eentje is, issie dood voordat ie één schot heeft gelost. ![]() Wat betreft superweapons, ja die zijn dodelijk gewoon. Maar de bedoeling is nou juist iemand te forceren iemand anders' basis aan te vallen (command center kapot te krijgen). Net zo als dat bij scud/particle/nuclear gebouwen geldt. Sowieso denk ik dat teveel mensen te verdedigend spelen. Aanvallen is uiteindelijk leuker (je bent meer bezig met oorlog voeren, ipv maar bouwen en bouwen) en nog effektiever ook. Als jij aanvalt, kan de ander dat eigenlijk niet doen. Ik heb heel veel mensen verslagen met compleet geen verdediging, en die mensen waren echt niet slecht ofzo, maar je komt er niet aan toe gewoon als je konstant wordt aangevallen, al heel vroeg in het spel. Het eerst wat ik doe is ook een paar infantrietroepen sturen.. beetje kutten terwijl jij verder bouwt aan je war factories en geld-shit.
|
![]() |
@ enligthenment
het is natuurlijk wel zo dat een goede verdediging een goede basis is voor een sterk leger.. Als de aanvaller niet door jouw defense komt, heb ze zelf alle tijd een een goed leger te bouwen.. Ik ben zelf heel erg defensief ingesteld en dat heeft me tot nu toe goed bevallen... Maarja als je je verdediging niet goed plaatst ben je alsnog de lul en dat kan iedereen overkomen..zelfs mij ![]() ![]()
|
Ik moet je toch tegenspreken, verdedigen kost namelijk meer moeite dan aanvallen. Vooral als je units hebt die op lange afstand je defenses kunnen aanvallen, maar ook zonder kun je er makkelijk doorheen komen.
Wat ik meestal doe ik geleidelijk een klein beetje aanvallen, om zo te verhinderen dat de tegenstander rustig een sterke basis kan bouwen. Ik zorg voor veel geld, stuur een bulldozer naar gebied vlakbij zijn basis. Bouw daar een war factory en begin met tanks te bouwen. Na een klein legertje te hebben val ik aan, aandacht bijhouden voor meer geld, is dat geregeld dan 2e warfactory en beide continue laten draaien. Als je dat lopende hebt kan haast niets je meer stoppen. Tanks blijven maar komen en je hebt dan al toegang geforceerd tot iemands basis. Dodelijk. Het probleem is geld, als dat ergens hapert dan kan alles omslaan, omdat jij geen goede verdediging hebt. Daar moet je voor oppassen.
||
Citaat:
![]() USA is een Airforce country dus je werkt daarmee vooral met vliegtuigen en China is meer op de grond dan in de lucht, e kan je dus een Tank country noemen En GLA wat ik de sterkste vind, is een kwestie van geestdrift.. het terrorisme dus, het is snel en heeft heftige explosies als gevolgen en daarbij giftige stoffen maar daar heeft USA weer Chemcial Suits voor maar in de normale Generals was USA echt zwak dat was inderdaad niet leuk.. nu is het Airforce wat sterker
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal eens kijken of ik Zero Hour ook kan downl... euhm.. kopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijvoorbeel USA:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Met tankrush kun je iemand in minder dan 10 minuten weghebben) |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben erg anti defensief spelen. Niemand valt aan en zit eigenlijk alleen maar zn basis vol met verdediging te bouwen en superweapons te maken. Beetje nazi-achtig vind ik dat, en suuuuuuuuuuupersaai. Vanaf het begin al vet aanvallen, dan blijft het een hete strijd.. een uur lang! Dat soort meester-battles heb ik meegemaakt, en dáár speel ik generals voor. My god, die battles waren echt supercool. Had zelfs beetje in mn broek geplast van de spanning. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je een uur lang aanvallen niet vol kunt houden; er zijn imo andere factoren die na een half uurtje op zijn: 1. Geld 2. Jijzelf 3. De tegenstander (ook in die volgorde) |
![]() |
|
Tegen 1 echte tegenstander. Op een 4 maps level. Natuurlijk raken resources op, dat betekent niet dat het opeens over is, alleen dat geld maken langer duurt (door de die supply dropsites). Natuurlijk heb je elkaars basis aangevreten, maar het spannende is als de een er toch weer overeenkrabbelt en een hogere hand weet te krijgen.
|
![]() |
|
|