Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als de bus naar Amersfoort (vanuit Utrecht) weer eens niet op komt dagen en je gaat informeren bij het kantoor, dan krijg je altijd een dom antwoord. (En dit is gelijk mijn on-topic reactie: ) "ja, hoe moet ik dat weten?" "Kun je dan niet de volgende bus nemen?". ![]()
Laatst gewijzigd op 28-10-2006 om 19:07. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Toppiejoppie" En ik wist nog iets dat ik heel irritant vind maar die ben ik vergeten. Ohja. als mijn moeder bijvoorbeeld zegt "Een stoel heeft hoeveel poten?" als ik eens achteroverleun. "Dat moeten we maar even in de gaten houden" en het vervolgens totaal vergeten. Nou weet ik nog niet wat die ene was. Die post ik later nog wel eens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() oh ja, ik heb er een hekel aan als mijn leraar economie zegt: ''Ik begrijp het wel, maar ik heb er geen begrip voor.'' |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En mensen die denken dat ze nog steeds alles van computer afweten omdat ze 10 jaar geleden bij een helpdesk hebben gewerkt zijn ook bijzonder irritant.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Waar ik me aan irriteerd Anoniemens | 2 | 01-10-2016 10:41 | |
Onzin |
Hoe spreken jullie auto uit? ootoo of autoo? Verwijderd | 56 | 30-08-2015 21:53 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
de zeg-maar-ziekte Verwijderd | 101 | 16-10-2003 14:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
AH-medewerkers in cel na overmeesteren van winkeldief Verwijderd | 178 | 21-06-2003 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |