![]() |
|
Verwijderd
|
Is echt niet erg hoor, je moet je niet rot voelen over het feit dat je nog nooit gezoend hebt. Wees juist blij dat je niets heb overhaast!
Ik heb ook op mijn vijftiende voor het eerst écht gezoend, ging helemaal vanzelf, dan is het veel cooler dan wanneer je denkt:'Ik ben al vijftien en ik heb nog nooit gezoend!' Je tijd komt wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb ook nog steeds met hem, nu 2.5 maand.. hm gingt na een half jaar uit? damn, ik hoop dak voor altijd met me vriendje heb... maar hmzz, neej, ik ga maar niet nadenken, dan voelk me wat beter ![]() |
![]() |
|
OKE DAN MAAK IK EM DIK zodat men het ook nog leest!!!:::::
Hey cool, alweer een topic zoals al die 1000 andere met "ohoh ben ik stom als ik nog niet gezoend/getongd heb???" en WOW wat cool weer precies dezelfde antwoorden op een andere manier geformuleerd. BRUUUUUUUT.... [Dit bericht is aangepast door AJMouse (11-03-2002).]
|
waarom zou je dan een loser zijn. Ik denk eigenlijk dat je een loser bent als met iemand voor de eerste keer tongzoent om te tongzoenen. Neem gewoon rustig je tijd. Hoe langer het duurt, hoe beter de zoen zal worden en hoe meer ie voor je zal betekenen.
Gelukkig is ook niet iedereen een Don Juan, of een Madonna. Blijf gewoon lekker jezelf en ooit zal je wel iemand treffen die jou de juiste persoon zal vinden om dat speciale moment mee te delen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.
Het kan nog jaren duren... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb sinds donderdag 3 januari een vriendin. Mijn eerste. Was dus net nog geen 18 (11 januari is verjaardag). En da was dus me eerste keer. Ik heb er eigenlijk ook nooit echt bij stilgestaan of ik nouw raar was dat ik nog niet gezoend had. Boeide me niet zo. Het maakt niet echt uit of je op je 12e al een meid zoent, of zoals ik pas rond me 18e. Als je er maar aan toe bent enzo.
Jainoxi
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap het nut van deze topics niet helemaal. Er zijn er wel 100 van. En je weet toch wel dat je te horen krijgt zo van... Nee tuurlijk is het niet erg etcetc. Dus waarom vragen als je al bijna zeker bent van het antwoord. Wil je dan even bevestiging ofzo??? majah, wie ben ik
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog niet gezoend DrMark | 15 | 08-10-2010 19:44 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Seksualiteit |
Heb jij al gebeft, gepijpt, geneukt etc etc?? iversonfan88 | 74 | 20-05-2003 21:07 | |
Seksualiteit |
tongen memjoe | 8 | 16-04-2002 19:53 | |
Liefde & Relatie |
15 en nog nooit getongd Elvis | 27 | 14-03-2002 11:31 |