![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Noooooouuuu....
Mijn 1e "echte" zoen... die was met iemand die ik niet kende. Ik was 15, stond in het plaatselijk zwembad, en opeens kwam een Joegoslaaf op me af, en hij begon te zoenen. Ik had er niet om gevraagd, wist niet wat me overkwam. Mijn eerste zoen met iemand waar ik verliefd op was (en dat telt voor mij meer) was vorig jaar, bij ons op zolder. Maar nu zoen ik alleen nog maar met mijn eigen vriendje! En da's veeeeeel leuker!
|
![]() |
mmmmm die was heel lekker! ik durfde niet goed maar toen we bezig waren kon ik niet meer stoppen! ik werd opeens zo anders en zo zot! mm later hebben we het uitgemaakt! maar eignelijk loop ik nog een beetje zot van hem, maar weet niet of hij achter mij nog loopt! is zo lang geleden!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn allereerste tongzoen was ranzig!!
Ik wist dat het ging gebeuren dus ik liep l drie uur op dezelfde kaugum te kauwen!! dus ik had een hele droge bek.. Hij wist het ook mara het scheen hem niet te boeien.. Want hij liep gewoon de hele tijd te roken en had ook een droge bek.. Waren we aant zoenen leek net of ik een asbak in mijn bek kreeg en hij deed het dan ookn og eens beel te sbel!!
|
![]() |
nou mense hier komt mijn verhaal:
Ik was dus lkkr op vakantie en ik zat in het bubbelbad, tegenover een jongen. Die jongen brabbelde wat en begon voetje te vrijen Ik dagt: heeee das leuk! Nou..drie kwartier later zaten we te zoenen! tja in mijn herrinnering was het lekker en kon hij heel goed zoenen (niet zo'n "helikopter") maar ja, hij kwam uit frankrijk(hij sprak in ieder geval frans) en ik weet nu nog steeds zijn naam niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zoenen is geweldig
![]() Maareh mn eerste zoen was oowk wel okay.. kheb weleens mensen gezoend die er echt niks van konden.. echt ranzig.. Maar over het algemeen zoenen aantrekkelijke mensen ook goed.. ligt dat aan mij? ![]() *wil zoenen*
|
![]() |
ik durfde eerst mijn mond niet open te doen. De keer erop dacht ik van: ach schijt aan en deed ik hem open. Aangename verassing dus. Ik wist op mijn elfde dus totaal niet wat een tongzoen inhield. Mijn toenmalige "vriendin" wel, want die las de tina!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde.. Verwijderd | 11 | 15-03-2014 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Mijn lieve kleine neefje van 4 maanden.. Verwijderd | 69 | 05-08-2002 20:22 | |
Liefde & Relatie |
beantwoord deze vragen plz browneyes | 31 | 11-04-2002 21:09 |