![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi
Nou mijn eerste zoen daar weet ik dus nix meer van want toen was ik echt zo super zat. Toen heb ik wel gezoend zeggen ze maar hoe da da was ofzo weet ik nie. Maar het schijnt da die gene heel erg slecht kan zoenen. Dus het zal wel slecht geweest zijn. Maar de keer da ik er echt bij was was wel grappig en ook wel lekker groetje Daniella |
![]() |
|
tja.. snapte er nix van..
kwas dan wel 17 mar von t nerges op lijke.. kep bij de meisjes erna wel gewoon mee gedaan.. mar nie me best gedaan.. me huidige vriendin had alleen n keer late vallen dat ze afknapte op wasmachine zoenen... kmoes dus mijn best doen en heb men techniek wat aangepast... als ik haar mag geloven...positief ![]()
|
was vet stom...vorig jaar met mn huidige vriendje (jaaa al 13 maanden
![]() nu ist wel ... ![]()
|
![]() |
lekkah!!
vorige week voor het eerste! Met jongen waar ik nie eg op was maar tog lekkah!!!! we durfden allebei nie maar hij pakte me plots vast en begon me te zoenen ![]() ging allemaal vanzelf en was fantastic ![]() ik ben trouwens 13.. greetz cutegirl
|
![]() |
Kvont het de 1e keer wel lekker geloof ik
Laatst op lowlands was het al dansend tongen, was wel grappig; tis alleen of niet helemaal mijn ding, of ik heb dat niet met meisjes gedaan die ik onwijs leuk vond. Na een paar minuten moet ik namelijk tegen mezelf zeggen van ;je bent aan het tongen, dit is erg lekker. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op je beste vriendin als meisje zijnde.. Verwijderd | 11 | 15-03-2014 20:23 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
Mijn lieve kleine neefje van 4 maanden.. Verwijderd | 69 | 05-08-2002 20:22 | |
Liefde & Relatie |
beantwoord deze vragen plz browneyes | 31 | 11-04-2002 21:09 |