Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 18:37
Goezz
Goezz is offline
Citaat:
DaRealEvE schreef:
Die van mij was echt nie lekker. Ik wilde het eigenlijk ook niet maar ik durfde geen nee te zeggen.. heel fout.. kwas 12 jaar... Ach jah geen spijt van of zo. Zo'n big deal is het nou ook weer niet!
Dat is dus:

"-vrijwillige-tongzoen-verkrachting-"
Oud 10-09-2002, 19:24
Piccola
Piccola is offline
Het was fijn.. Ik was dolblij dat hij de jongen was die me voor het eerst zoende! Maar ik was wel nerveus, want ik was heel bang dat hij het niet zo lekker vond als ik. Maar het ging helemaal goed!
Oud 11-09-2002, 16:49
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
tjonge, bijna iedereen hier heeft een slechte eerste-zoen-ervaring!

mijn eerste zoen was eigenlijk wel lekker maar khad dr meer van verwacht ofzo..had echt zoiets van; "is dit alles, waar ik me zo druk om zit te maken???"
zoiets was 't bij mij ook
Oud 11-09-2002, 17:29
georgie
georgie is offline
SUPER!!!
Ok, was op vakantie en we zaten met een hele groep buiten, toen begon het te regenen en gingen we een speelhuisje in. De één na de ander moest toen weg en bleven we gezellig met z'n tweetjes over en hebben daar nog wel een paar uur gezeten/gelegen haha. De volgende dag ging ie weg, heb wel een adres maar betwijfel of dat klopt maar zoenen kon ie in ieder geval wel
Oud 12-09-2002, 00:01
Black Bird
Black Bird is offline
Niet Leuk. Ik had echt het gevoel alsof ik met m'n tong in een propellor terecht was gekomen ofzo.. Schrok me rot en dacht echt 'is dit het nou?' Nu weet ik dat het ook anders kan.
Oud 13-09-2002, 01:14
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Vreselijk, ik wilde nog een beetje romantisch alles opbouwen, maar ze was gewillig

Maar nadien haddik wel zoiets van:
YEAH!
Oud 13-09-2002, 01:44
GRRR
GRRR is offline
ja natuurlijk. ik weet nog dat ik de man was op school
Oud 13-09-2002, 03:46
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
Niet Leuk. Ik had echt het gevoel alsof ik met m'n tong in een propellor terecht was gekomen ofzo.. Schrok me rot en dacht echt 'is dit het nou?' Nu weet ik dat het ook anders kan.
mijn eerste keer was erg lekker want ik kon het niet en zij wel
Oud 13-09-2002, 19:13
Ska-p
Ska-p is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik vet zenuwachtig, hij vet zenuwachtig, en toen zoenden we opeens, ik had echt zoiets van WAAAAAAAAAAAAAH NAT, WAAAAAAAAAAAH TONG, ow jah, rondjes draaien he? Uh....
En toen was het al weer voorbij Maar het was wel superschattig
hehe damn right
Oud 13-09-2002, 19:22
Verwijderd
uuuuhh..... bezopen
Oud 16-09-2002, 06:59
IKKE (V)
IKKE (V) is offline
Was echt zo lief... Hij had ook nog nooit met iemand gezoend, en we hadden allebei wel eens gewoon een kusje (zoen op mond zonder tong dus) gehad, maar verder nog niet gegaan. We maakten elkaar helemaal gek!

In de bios was het... 'k Heb alleen de eerste 5 min. van de film ge'zien', daarna hadden we alleen maar aandacht voor elkaar.
Hij pakte al snel m'n hand vast (toen wist ik het... nu was een goed moment!), en hij begon toen zachtjes in m'n nek te zoenen, en steeds hoger... op een gegeven moment lag ik ongeveer op z'n schoot en hij boog over me heen... Zo lief, zacht (b-tje klef, maar dat hoort erbij). Hij ging gelukkig niet zo snel (en dat wilde ik ook niet). Langzaam en dan lekker genieten, zo lang mogelijk... echt ideaal is dat! Op een gegeven moment zaten we al een beetje met handen onder elkaars kleren en begon ik zachtjes te kreunen... (volgens mij voelde ik toen ook al een beetje wat opkomen onder zijn broek en zelf was ik ook al supergeil!) was de film ineens alweer afgelopen, leuk hoor als dan het licht aan gaat.
Gelukkig hebben we het thuis nog fftjes goed over kunnen doen. Jammer dat het nu uit is, was zo'n schatje!

Volgens mij is trouwens je allereerste zoen wel het natuurlijkst...(gewoon niet denken maar doen) Viel me erg mee iig, zeker omdat het voor allebei de eerste x was. We waren nog wel wat voorzichtig en onzeker, maar al snel voelde het eigenlijk heel goed! En het heeft natuurlijk wel iets bijzonders, zo'n eerste ervaring...
Oud 18-09-2002, 14:54
doossie
doossie is offline
mn eerste zoen te lang geleden dat weet ik niet meer orr
Oud 19-09-2002, 15:57
marijn
marijn is offline
ontzettend verscrikkelijk RANZIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
echt fout *walgt nog na*
later is t wel beter geworden hoor!
Oud 19-09-2002, 16:04
Razzle
Razzle is offline
opzich best wel lekker
Oud 21-09-2002, 13:01
Toscane
Toscane is offline
verschrikkelijk, hij had gerookt, draaide kei snel alleen maar rondjes, kwijl en mn hoofd hing gwoon horizontaal. Khad egt zo iets van is dit het nou en had er ook egt geen zin meer in (mn hoofd was met geen mogelijkheid iets verticaler te draaien en als ik nix met mn tong deed draaide ie nog te snel rondjes (de hele tijd en de hele tijd dezelfde kant op)), maar vond hem toch wel egt leuk en verlegen als ik was wist ik ook nie hoe ik weg kon komen. Heb ik daar nog de hele avond in de discotheek gestaan, egt erg gwoon.

Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 13:05.
Oud 21-09-2002, 13:16
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
wel goed geloof ik, maar ik weet er weinig meer van, tis lang geleden...
Oud 21-09-2002, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Goezz schreef:
Dat is dus:

"-vrijwillige-tongzoen-verkrachting-"
Nee, dat heet gewoon verkrachting.
Oud 21-09-2002, 16:04
fruitmand
fruitmand is offline
vreselijk
hij was heel erg dronken en drukte me tegen de muur aan en wilde niet loslaten enzo
het was geen aanranding ofzo, want ik zei van tevoren dat ik wel met hem zou willen zoenen (ik wou het gewoon een keer doen, werd ziek van het wachten), maar ik wou toen hij begon met zoenen ermee ophouden, en toen liet ie me gewoon niet los...
en hij kon NIET zoenen...

Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 16:10.
Oud 21-09-2002, 17:08
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Lekker, maar kheb spijt dat ik het met haar gedaan heb, toen bleek dat ze maar een beetje zat te liegen dat ze mij zo leuk vond... niet leuk als je gebruikt word .
Maarja, kheb nu een nieuwe flam , een nog veel leuker meisje, en ze wil graag met me zoenen zegt ze, dus dat komt er vanavond dan maar van
Oud 21-09-2002, 17:16
Verwijderd
Citaat:
muziek_fan schreef:
de mijne was echt ranzig, hij kon er echt niks van, net een wasmachine op zeer snelle stand
bij mij ook. verschrikkelijk.

xxx
Oud 30-11-2002, 12:34
xamsel
xamsel is offline
was wel lekker volgens mij maar ik was 7 toen dat gebuirde en de laatste was gewoon VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 30-11-2002, 20:42
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Er is al een (recenter) topic waar al een heleboel reacties instaan (dit). Deze sluit ik, jullie kunnen verdergaan in het andere topic.

Laatst gewijzigd op 30-11-2002 om 20:46.
Topic gesloten

Regels voor berichten