Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, ik heb ook nog nooit gezoend, en ik ben 17.
Dat feit opzich maakt mij niet veel uit! Maar wel dat mijn vriendinnen allemaal al een vriend hebben en daar de hele dag over aan het praten zijn, mee zitten te sms-en, en in het weekend daar iets leuks mee gaan doen meestal!! Dat maakt mij sjacho! Omdat dat mij dus eigenlijk niet interesseert al die verhalen, en wat moet ik dan in vredesnaam vertellen!! En omdat je eigenlijk gewoon nieuwe vrienden moet zoeken!! Je denkt toch zeker niet dat ik bijv. het 5e wiel aan de wagen wil zijn!! Nooit!! Plus het irritante gedrag dat ze je willen koppelen aan iedereen die in je buurt komt, iedereen heeft nog wel een leuke broer of vriend die nog vrijgezel is, en dan denken ze automatisch dat jij dat wel wilt!! Whaaa!! Niet dus!! Ik kom (als ik hem uberhaupt tegenkom) hem vanzelf wel een keer tegen. En anders............ blijf ik gewoon vrijgezel, en pluk ik de dag, en ga ik verre reizen maken!! En zoen ik desnoods met een of andere aap in de jungle!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Maak je niet ongerust... Ben nu ook bijna 18 en maakte me toch ook een soort van zorgen, maar dit weekend is toch alles "goed gekomen", maar dat is een lompe woordkeus omdat er niks mis mee is als je nog nooit gezoend hebt ofzo.
||
Citaat:
Hhihi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb een keer een post geschreven over hoe je moet zoenen, een week of drie, vier geleden. Er was een jongen die vroeg waar hij zijn handen moest laten. Mijn reply beschrijft hoe een goede echte fijne eerste zoen is. Toen kreeg ik reacties van mensen die zeiden dat het voor hen nog nooit zo was geweest. Dat lijkt mj tamelijk balen. Dus beter een goeie eerste zoen als je al wat ouder bent, dan nu maar wat doen met weetikwie en dat het niks voorstelt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er daarna echt wel betere geweest, maar die was toch ook echt wel gaaf (en lang) ![]() |
![]() |
|
Alsjeblieft maak je niet druk..
Ik was 14 en toen dacht ik zelfs dat ik te laat was.. En die 1e zoen was niet eens met een speciaal iemand ![]() Het was Echt puur om''het ff achter de rug te hebben'' En 2 dagen later belde( BELDE) hij me op om te zeggen dat hij de avond Voor Mijn 1e Zoen met n ander ''wijf'' heeft lopen lebberen!!!! ![]() Gelukkig hebben deze 2weken-van-ongeluk geen verdere negatiefe uitwerking op mn (liefdes)leven gehad.. |
![]() |
|
je hoeft je niet druk te maken hoor...ik ben ook nog een groentje (6april WWWWWOOOOOOOWWWW is gonna chance all that!!
![]() Maar ik heb ook nog nooit verkering gehad en bij komt t ook altijd goed. Ik zeg altijd: "Het komt als het komt" Ookal ben je soms zwaar depri...i've been there ![]() But now...I found the love of my life!!!
|
![]() |
Muahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaah ahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahaha hahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahah ahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahah ahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahaha hahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahah aahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahaha hahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaa hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaaha hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaahahahahaahahahahahahahahah
lekker voor jullie! |
![]() |
|
![]() |
Nog een probleem: van een goeie zoen wil ik sex en wel onmiddelijk. Ter plekke.
Dus zomaar even met iemand op de bek gaan en verder niets is een Tantaluskwelling waar ik mezelf niet bewust aan bloot ga stellen. Ach, de kwestie is academisch, ik heb een vriend .
||
Citaat:
ze kon geeneens engels. maar toen vroeg ik haar iets in het engels en toen begon ze me te zoenen. ik d8 dat ik in hemel was. maar later bleek dat zij volgens mij een beetje dronken was en niet goed gezien had hoe ik eruit zag |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tja, 17 en nog niet gezoend, da's toch geen probleem of wel? Ik bedoel, 't is toch geen must ofzo? Ik had al vrij vroeg gezoend, maar dat ging vanzelf. Je moet je niet gaan opfokken van: "Ik móet ook gaan zoenen.."
En die Mauritsius moet idd zijn mond houden, volgens mij is hij zelf nog groen..
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 21:21. |
![]() |
|
Herken het. Ben nu 19 heb wel gezoend, maar dat gebeurde pas op mijn 18. En ja voor die tijd had ik ook het idee het ligt aan mijn. Nu nog hoor, heb dan wel gezoend, maar niet verder gekomen dan 1 relatie, terwijl andere van mijn leeftijd al een meedere vriend/vriendinnen hebben gehad. Maar goed dat effe tussen door. ik denk niet dat het vreemd is. Als ik effe snel door de topic ga zie je dat er toch veel mensen zijn die het ook niet hebben gedaan. Eigelijk wel vreemd, immers ik heb/had zelf het idee dat de meeste mensen van mijn leeftijd wel wat verder waren op het gebied van liefde. maar dat valt dus wel weer mee....
||
Citaat:
d8 ik bij mezelf dat ik daarvoor niet zo gestrest voor had moeten zijn |
![]() |
|
![]() |
Sorry, maar als je 18,19,20 bent en je hebt nog niet gezoend ben je een behoorlijk kansloze knakker. Dan moet je inderdaad bij jezelf te rade gaan wat er met je mis is. Een betere deo kopen of een bezoek brengen naar een schoonheidssalon zou voor jullie geen overbodige luxe zijn.
![]() Je hebt ten slotte het mooie des levens gemist. En gaan nou niet zeggen dat je dat op een latere leeftijd wel weer in haalt. Nee, je ontdekt het andere geslacht als je een jaartje of 14,15 of eventueel 16 bent. Ik hoop dat veel van jullie in de toekomst meer succes hebben. Misschien helpt voor een paar jullie om wat aan jullie uiterlijk te doen en op vrijdag/ zaterdag wat anders te doen dan achter de computer te hangen. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Beste vrienden van het scholieren.com forum
Mijn vorige bericht heb ik gepost als reactie op de ontdekking die ik vanmiddag gedaan had ; namelijk dat er op dit forum schikbarend veel nerds aanwezig zijn. ( mijzelf meegerekend uitteraard anders krijg ik van die zinloze reacties van jullie) Ik zal jullie een paart tips geven. Hoe krijg ik een normaal leven? * 1: Geef nou zelf toe dat het echt een schande is. dat je nog groen bent op bijna volwassen leeftijd! of zelfs nog ouder! * 2: als je dit aan jezelf hebt toegegeven ( dan ben je al een heel eind) sluit je je computer af. * 3: ga naar de kapper, laat een nieuw kapsel aanbrengen. ga hierna naar de opticien om lenzen te halen (inplaats van die bril. hierna koop je een trein kaartje naar de stad en loop een hippe zaak binnen. je eerste reactie zal je waarschijnlijk niet aanspreken... ze zullen in die winkels wel harde muziek draaien enzovoort. ( hier moet je aan wennen!) koop een mooie outfit.. en let niet teveel op de prijs. *4: je bent al een heel eind. maar nu moet je werken aan je kararkter eigenschappen. de fout die veel jullie maken = het geven van nutteloze informatie waar niemand wat aan heeft. ( let hier op) probeer niet al te veel te zeggen. dan kan er ook niet veel fout gaan. let op je manier van lachen. let erop dat dit niet gaat zoals op de "revange of the nerds" films. *5: het boeken van resultaat. Geduld is punt 1 je zal moeten w8en op vrijdag of zaterdag avond. je ziet er nu cool uit. ![]() je gedraagt je niet meer als een nerd ![]() nu komt het ga naar een coole discotheek ( ook als je de muziek niet leuk vindt.) drink een paar biertjes.. ( ik weet dat jullie ze vies vinden, maar dat leer je drinken.) jullie zullen merken dat 3 biertjes een behoorlijke hoeveelheid is. ik raadt jullie dan ook aan niet veel meer te drinken. je hebt nu de moedt om op een meisje af te stappen.!!!!! meer kan ik jullie helaas niet vertellen want daar moeten jullie zelf maar achter komen. ik ga mijn geheim van de smit niet verklappen. jullie zullen mij zeker dankbaar zijn ( in ieder geval een paar van jullie) sommige mensen zijn niet meer te redden. bijvoorbeeld de 22jarige.. die zullen als maagd sterven tot mijn spijt. and remember be ![]() oja laatste tip .. hang niet teveel op dit forum |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat veel van die nerds dit uitstekend advies opvolgen. Ik heb hetzelfde gedaan (verschil: ik was toen 13). Die nerds reageren nu ook niet, omdat ze alleen maar op die spannende chatboxen zitten. (get a life) |
![]() |
||
Citaat:
Dus zit nou maar niet de stoere jongen uit te hangen want kennerlijk snap je er nog niet helemaal veel van |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het enige waarvoor je moet zorgen is dat je een sociale kring om jezelf heen opbouwt. Dat kan bijvoorbeeld ook via verenigingen zijn. Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 09:03. |
![]() |
|
![]() |
Ikkuh heb al 3 vriendjes gehad. Ikkuh heb nu me men derde en ik ben 13. Ik zoen me de laatste (nu duz) best veel. ikkuh ga nog nie egt uit ofzo, maarre gewoon eerg veel thuis of in bios. Dat we veel zoenen vin'k nie stom, want we hebben nou eenmaal. Ikkuh voel me zelf dus ook geen sletje ofzo. Da je nog geen vriendje hebt kan gewoon maar wel jammer, want dan kun je nie lekker kleffen en zwoelen
xxx Kimmetje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb eigelijk het idee dat jij degene bent die best wel triest is. Met je meeloperij gebeuren. Het zal me niks verbazen dat jezelf ook een kansloze kerel bent. Maar je komt wel erg zelfverzekkerd over he? vuile kut mongool!! Jij bent echt zekker zo een typ die de hele dag stoer buiten scooter rijdt en de hele dag hangt. Waarom maak je deze mensen hier op het forum belachelijk? dat blijkt dat jij ook niks betters te doen hebt anders deed je wel wat anders. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend erg?? me in luv | 37 | 04-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit.... jamaifan15 | 34 | 07-04-2003 14:58 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |