Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb er geen bezwaar tegen dat mensen mij vragen niet te roken of dat men niet wil dat er binnenshuis gerookt wordt. Maar mensen die mij "evil" vinden omdat ik rook wordt ik redelijk pissig van. "Een tevreden roker is geen onruststoker" ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik rook af en toe, als ik er zin in heb, dat is meestal als ik uitga maar ook af en toe weleens relaxed op mn kamer. ik ben niet verslaafd en mis helemaal niks als ik het nooit meer zou doen, maar soms heb ik er gewoon eens zin in. ik rook denk ik een pakje in 3 weken.
ik heb een hekel aan verslavingen, afhankelijk zijn van zoiets stoms als bijvoorbeeld alcohol of sigaretten of de computer. maar er is niks mis mee om het eens te doen als je er zin in hebt vind ik.
|
ik rook, vanaf ongeveer halverwege m dertiende levensjaar (12,5 dus). het begon met een beetje expirimenteren met vrieden en zo, maar nu doe ik het vooral omdat oik het lekker vind. ongeveer een pakje gauloises in twee dagen, soms wat minder. af en toe pakje barclay.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Clean air Nederland: 'Roken in eigen tuin moeten we niet meer willen' df | 124 | 05-10-2015 06:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
enquete roken rare | 51 | 20-06-2012 15:59 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête over roken LuCernaA | 2 | 31-05-2008 08:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti-rook spotjes Yamyam | 77 | 30-10-2002 11:37 |