Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 15:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Om lekker verwarring te schoppen,de meeste mensen verwachten dat ik gothic ben maar zodra ze mij of een foto van me zien zijn ze onwijs verbaasd...want jawel...IK DRAAG KLEUR!
Voor de rest kwam dit als eerste in me op.
Als ik aan jouw nickname denk denk ik aan kleur hoor
Misschien daje zou denken dat je gothic zou zijn ja... mm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2002, 15:51
Li
Li is offline
Meeste mensen noemen me Li, een afkorting van m'n echte naam lianne
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 16:14
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Van een lief slaapliedje
Oud 21-05-2002, 16:26
slisje
slisje is offline
Ik slis, dus praat zo nu en dan met consumptie...
en dus werd ik al snel slisje genoemd
(ik heet Chris en dat was al Chrisje)
Oud 21-05-2002, 16:28
virus1824
virus1824 is offline
ja mijn naam heeft veel te maken met mijn lifestyle en hobby
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:21
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Aurelia - komt van Aurora (borealis)
Autumn - Mijn favoriete seizoen
Rain - Omdat ik gek ben op water, en ook wel op regen.
Oud 21-05-2002, 17:46
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline

mijn naam is gejat van een mc van Fonky Family

vond het een leuke naam en wist ff niet snel iets dus deze maar

Rat
Oud 21-05-2002, 17:51
miss-tess
miss-tess is offline
nou de mijne heeft ook niks met lifestyle te maken....
Miss: Engels voor Mejufrouw
Tess: my name
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:14
Verwijderd
hmmzz eerst wasset silver_kane_freakje= silverchair, kane
nu afgekort tot freakjuh aangezien ik niej meer zow kane freak ben enzow...tjah en freakje was al bezet dus vandaar freakJUH
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 21:57
Lieke666
Lieke666 is offline
Lieke omdat ik zo heet, maar er was al een lieke en toen zij een vriendin van mij doe er maar 666 achter ik dacht waarom niet (6 is haar lievelingsgetal
Oud 21-05-2002, 21:57
K@rel
K@rel is offline
Was eerst Karel Knaak, maar ja, de komst van de Euro he, wat is de knaak nu
M'n vader kwam eens aan met de naam Karel, voor de 27 mc, en dat gebruik ik nu voor internet, en Knaak komt omdat ik nogal gierig over kom af en toe.
En na de komst van de Euro is het K@rel geworden.
Oud 21-05-2002, 22:02
bambykill
bambykill is offline
Tja .

Zag toen ik me aanmeldde een video van Bamby naast de computer staan en toen dacht ik aan de titel van een heel vaag underground Nirvana liedje dat Bambykill heette. En toen heb ik dat maar gedaan. Ik weet niet of het iets over mijn stijl zegt. Ik heb heel veel stylen en ze bevallen me allemaal goed. En nirvana is cool en bla en bla.
Oud 22-05-2002, 09:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hum miss biatch dat heeft een vriend van mij ooit verzonne omdat ik een naam op msn moest hebbe...toen heb ik mn cu2 ook maar zo genoemd en t klinkt wel leuk vind ik en soms ben ik ook een echte biatch...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 10:43
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
vakjeskiller schreef:
ik haat vakjes

Mijn naam slaat op mijn andere nick alhier die ik zo af en toe ook gebruik.
Allereerst de 27.
De 27 kan slaan op de leeftijd waarop veel legendarische muzikanten zijn overleden. Denk aan Kurt Cobain, Jimy Hendrix, Janis Joplin.
Bovendien : 3x3x3=27 drie, het getal van de trilogie, en dus drie driën maakt 27.
Het is afgeleid van een Rubik´s kubus. Het aantal blokjes/vakjes in een rubik´s kubus is 3x3x3=27.
Althans, als je dat zo zou brengen zouden de meesten het geloven. Maar dan de vraag : zit er in het midden van een kubus óók een vakje, of niet? Dat kun je van de buitenkant niet zien. Voor hetzelfde geld zit er in het midden alleen lucht, of iets wat de andere 26 vakjes bij elkaar houdt.
Ik ben dus vakje27, verstopt in het centrum van een Kubus

Mijn Nick Cubus ga ik niet uitleggen, lijkt me vrij logisch Ik kan zo´n ding oplossen
Oud 22-05-2002, 12:05
Mollusc
Mollusc is offline
Ik bén nou eenmaal een weekdier.
Oud 22-05-2002, 12:22
sanguis
sanguis is offline
ik ben fan van latijn en ik ben fan van bloed, sanguis is latijn voor bloed..
had ik verder nog niet bij nagedacht, maar toen zag ik een ring waar sanguis op stond kocht 'm en dacht he... sanguis..

oke vaag

maar op icq en msn heb ik een andere nick--> diabrete
dat is portugees voor klein duiveltje
lang verhaal hoe ik daaraan kom.. neefje uit brazilie ging bij ons wonen en om de eerste paar weken een beetje fatsoenlijk te communiceren hadden we maar een p-n en n-p woordenboek gekocht, ging er in lezen en vond het wel een grappig woordje, mijn lieve neefje vond hem wel heel toepasselijk.. ikke eigenlijk niet.. ben niet klein
Oud 23-05-2002, 12:35
cltcl
cltcl is offline
ik vind schorpioenen coole beessies maar schorpioen vond ik dom klinken en scorpion ook dus werd het scorpio en 1989 is het jaar dat ik geboren ben.

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:16
¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Het is eigenlijk Mademoiselle LunaBelle,
Maar Dat pastte niet.
Luna: Maan...spreekt voor zich.
Belle: van Belle en het Beest.
En een paar dagen geleden zag ik een barbie die mademoiselle isabelle heette.
Dus heb ik die mademoiselle gejat, en aan mijn nam geplakt.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:18
~hello kittie~
~hello kittie~ is offline
ikke heet ~hello kittie~ omdat ik hello kitty heel erg liev vindt :-P en het ook al mijn e-mail adres is, dus wel makkelijk ;-)
Oud 23-05-2002, 13:41
meastrecks
meastrecks is offline
meestrechs is een verukkelijk limburgs witbier, wat ik op een avond bij een vriend thuis had gedronken op zijn verjaardag.

De volgende dag melde ik mij aan en vond ik het wel een leuke naam. Alleen ik wist het niet meer te spellen
Oud 24-05-2002, 18:50
Gwen.
Gwen. is offline
Gwen.. ik ben nogal Gwen Stefani geobsedeerd geweest.. en mun eigen naam begint ook nog eens met een G.. en ik las indertijd ook een boek waar een Gwen in voorkwam.. en ik ga mun kindje Gwen noemen. Wat het over mun lifestyle zegt? Dat ik naar No Doubt luisterde, dat ik Gwen erg bewonderde
Oud 24-05-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
vakje27 schreef:

Mijn naam slaat op mijn andere nick alhier die ik zo af en toe ook gebruik.
Allereerst de 27.
De 27 kan slaan op de leeftijd waarop veel legendarische muzikanten zijn overleden. Denk aan Kurt Cobain, Jimy Hendrix, Janis Joplin.
Bovendien : 3x3x3=27 drie, het getal van de trilogie, en dus drie driën maakt 27.
Het is afgeleid van een Rubik´s kubus. Het aantal blokjes/vakjes in een rubik´s kubus is 3x3x3=27.
Althans, als je dat zo zou brengen zouden de meesten het geloven. Maar dan de vraag : zit er in het midden van een kubus óók een vakje, of niet? Dat kun je van de buitenkant niet zien. Voor hetzelfde geld zit er in het midden alleen lucht, of iets wat de andere 26 vakjes bij elkaar houdt.
Ik ben dus vakje27, verstopt in het centrum van een Kubus

Mijn Nick Cubus ga ik niet uitleggen, lijkt me vrij logisch Ik kan zo´n ding oplossen

ben ik nou dom of ik 3x3x3=18 !?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:02
de
de is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

ja, je bent dom
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:08
maudje
maudje is offline
maudje, komt gewoon van Maud, mijn echte naam.
Vroeger noemde mensen me vaak maudje, inmiddels zijn er veel meer variaties bekend maar ja ik houd het maar even op maudje
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:11
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

3x3 is 9.. kan je het nog volgen? 9 plus 9 is 18.. maar het is 3x9, dus 9 plus 9 en dan nog een keer plus 9. dus bij die 18 moeten er nog 9.. en dan wordt het 27.. tadaaaaaaa
Oud 24-05-2002, 19:12
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Mijn nick heefd niks met mijn Lifestyle te maken, dat Sugar kwam in eerste instantie van een nummer van Sythem of A Down, vond sugar alleen wat saai dus is dat black erbij gekomen.
Zwarte zuiker, vond het wel leuk aangezien zuiker meestal wit is (of bruin) en zwart is het tegenovergestelde van wit maar ook zijn gelijke.
Je zei eerst dat het een nummer van rolling Stones was maar toen zei iemand dat dat Brown Sugar was
Oud 24-05-2002, 19:58
Nuck
Nuck is offline
Mijn broer noemde mij vroeger altijd Nuck, waarom , geen idee. Maar ach, het was vrijwel het eerste wat in me opkwam.
Oud 24-05-2002, 20:02
Verwijderd
ik ben al zo'n 8 jaar fan van/gek op Alicia Silverstone
En vanaf dat ik ging chatten, vanaf m'n 13e ofzow was ik in chatboxen altijd Alicia.
Maar die kon hier niet meer ofzow, dus heb ik er lekker Silverstone achter geplakt.
Maargoed, heeft uiteraard nix met lifestyle te maken.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 11:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

3x3x2 is inderdaad 18
Oud 25-05-2002, 12:42
Verwijderd
oh okeé

*snapt eindelijk waarom hij onvoldoende staat voor wiskunde en kruipt huilend in een hoekje*
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 12:54
mixtape
mixtape is offline
Ik had destijds geeen inspiratie om een leuke, grappige nick te verzinnen (heb ik nooit met die namen trouwens). Luisterde toen veel naar het album My Own Prison van Creed, vandaar.

Heb eigenlijk best spijt van die naam omdat iedereen denkt dat ik helemaal mega 'fan' ben van Creed terwijl dat helemaal niet zo is. En dan dat 'Girl' erachter Ik word met deze naam veel te snel beoordeeld. Maar ja, ik ga 't nu niet meer veranderen omdat dan m'n aantal posts verloren gaan en dat vind ik zonde (zo vaak post ik nl. niet)

Zegt niet echt veel over m'n lifestyle, behalve misschien dat ik naar 'alternatieve' muziekjes zou luisteren.
Oud 25-05-2002, 13:31
Bluesummers
Bluesummers is offline
mja,mensies die wel ns op k&l komen weten t wel.. k ben lichtelijk zo niet zwaar verslaafd aan deze superlekkere psycho uit trigun:

die Legato Bluesummers heet^_^ en t heeft wel wat met mij te maken, omdat k m gewoon heelcool vind^_^ en soms ook net zoals hij denk(..beslis zelf maar of dat positief is o.O) en omdat k dankzij hem het id kreeg mn haar blauw te verven^_^

Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 23:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Van een lief slaapliedje
JAAAA! Dat was het allereerste liedje dat ik leerde zingen. (*is helemaal vertederd bij de herinnering* )

mijn nick: ik wilde eerst snoopy heten, omdat ik snoopy heel erg leuk vind, en ik het ook wel lief vind klinken. Maar ja. Was al bezet (niet dat ik ooit die persoon hier heb gezien, maar ja...)
toen mamo (=bijnaam die m'n vriend me gegeven heeft), maar was ook al bezet (al snap ik niet waarom iemand anders mamo zou willen heten...)
dus toen maar snoopy/mamo
Oud 26-05-2002, 08:54
Jerommeke
Jerommeke is offline
jerommeke is m'n algemene nicknname overal zegmaar
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 10:43
the tourist
the tourist is offline
Ik wist niks te bedenken, ik hou wel van manen en sterren enzo, en dit vond ik wel lief klinken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:15
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik vind de maan heel mooi, en spiritueel, en omdat ik luna mooier vind klinken als maan heb ik dit gekozen.
en die sterretjes erom heen vind ik mooi en ook wel bij maan passen zeg maar
(maan en sterren)
verder vind ik luna ook gewoon goed klinken en is het al een tijdje m'n nick.
Oud 26-05-2002, 12:48
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
shanli schreef:
komt van een winkeltje uit gent,komt de jouwe niet uit een of ander boek,euh,je hebt Heksenkind maar dat is een vervolg op een boek en daar komt ook de naam Ninnoc in voor,is een doran.
een drannnnnnnnn

maarem mijn nick komt van een samenloop van nummertjes en musiekjes en troepjes..ach
Oud 26-05-2002, 20:24
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

Haha Dat zou het hele denkwezen van mij in één klap teniet doen, al mijn gedachten over cijfers, logica in 1 keer wegvallen
Anyway, de uitleg is al gegeven
Oud 26-05-2002, 21:04
McMotion
McMotion is offline
ik heet al heeeel lang McMotion... gewoon bedacht... namen met Mc ervoor vond ik altijd koel klinken.. Spicey McHaggis enzo en Motion omdat ik van beweging jou makes sense he?
mijn allereerste nick was Thu, maar toen kwam ik op een BBS waar je minimaal 4 characters in je naam moest hebben dus toen heb ik McMotion bedacht...
ik vind het echt ontzettend vervelend als mensen zo vaak hun naam veranderen op internet zo van okay, ik heb een slechte reputatie opgebouwd, laat ik maar es overnieuw beginnen.. of nu ga ik een toffere naam gebruiken zodat mensen een beter beeld over me zullen krijgen.. blegh
Oud 26-05-2002, 21:09
SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
gebrek aan inspi..
Oud 26-05-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Bliksem schreef:
oh okeé

*snapt eindelijk waarom hij onvoldoende staat voor wiskunde en kruipt huilend in een hoekje*

-herkent- dat heb ik nou ook altijd dat ik iets post, en dan denk ik ...FUCK had ik dat maar nooit gepost
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 14:44
Avelon
Avelon is offline
mn tweede naam
Oud 27-05-2002, 19:23
woefke
woefke is offline
gewoon ik wist niet wat ik moest nemen normaal is m'n nick June en die komt ven m'n naam ik noem dus juni
Oud 27-05-2002, 20:12
flamez
flamez is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
waarom heb je deze nick? en zegt het iets over jou of je lifestyle??
van In Flames, past bij mij muziek/lifestyle..

greetz

Flamez
Oud 27-05-2002, 23:34
Verwijderd
men gaat dr steeds van uit dat ik een goth ben ofzo, omdat Morticia Addams eenbeetje een goth is of iig er zo uit ziet!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:35
vixen
vixen is offline
hell, uhmz... mn 2lingzus (die dus ook onder deze naam zit) heeft deze genomen omdat vrienden van ons haar op een gegeven moment de hele tijd otherside noemden, punt 2: het is een kewl liedje en uh.. neej het zegt geen flikker over onze lifestyle (naja misschien de RHCP wel een beetje maar das eiglijk nie onze favoriete muziek ofzow)
Oud 28-05-2002, 16:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
men gaat dr steeds van uit dat ik een goth ben ofzo, omdat Morticia Addams eenbeetje een goth is of iig er zo uit ziet!
Same here
Met citaat reageren
Oud 28-05-2002, 16:48
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

jah jah ken ik.., zie nick ...
ik weet nog dat er in begin mensen dachten dat ik jou was ... heel verwarrend ...
jahh ikke wist toch niet toen ik me aanmelden dat er nog een andere Morticia wazzz ....
ja ben ook te lui om mijn naam te veranderen...
Oud 28-05-2002, 17:50
Verwijderd
Ik heb deze nick uit het boek en de film Harry Potter! Ik vind Hermione een ontzettend leuk personage, en in sommige opzichten lijkt ze ook wel op mij, dat wijsneuzerige, betweterige, maar toch ook gevoelige....

Heeft verder niks met mijn lifestyle te maken, wat dat betreft kon ik beter MOODSWING als nick nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 00:52
M@TRIX
M@TRIX is offline
film was gwoon vet
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten