Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hm soms denk ik iets teveel na over dingen en word ik een beetje zwaarmoedig maar over het algemeen heb ik een positieve levenshouding. Het fascineert me ook hoeveel meer je kunt bereiken door positief te denken! Ik ben heel erg geinteresseerd hoe de menselijke geest in elkaar zit. Ik las laatst dat bij elke gedachte er een lichamelijke reactie wordt opgewekt. Bij positieve gedachtes leidt dit tot een grotere weerstand, waardoor je minder snel ziek wordt. Dat is maar een voorbeeldje maar zulke dingen vind ik echt machtig!
![]() Ik ben nu ook een boek aan 't lezen (van Phil McGraw, komt altijd bij Oprah) wat gaat over jezelf leren kennen en zo het beste uit je leven halen. Positief over jezelf denken en positief naar de wereld kijken speelt daarbij een hele grote rol. ![]() |
![]() |
|
Verschilt nogal, maar ik denk over t algemeen een 'life is great person'. Alhoewel ik me ook regelmatig wat minder voel. Maar dan is er altijd wel iemand waardoor ik me weer wat vrolijker ga voelen. Vaak als ik me minder voel, bedenk ik dat er nog veel ergere dingen kunnen gebeuren, en dat ik me niet moet aanstellen.
|
Ik ben eigenlijk altijd wel vrolijk. En het leven is leuk! Ligt er trouwens wel aan wat ik te doen heb, nu heb ik hele hoop leuke dingen te doen...bijna vakantie enz enz Dan wordt het altijd weer stuk leuker...als ik alleen maar naar school ga enz enz dan heb ik het na een tijdje wel gehad. maar toch blijf ik meestal vrolijk....je ziet mij ook niet zo heel snel sacharijnig~!
|
meestal positief, natuurlijk ook wel eens negatief, als ik in een dip zit, maar soms ben ik ook wel eens een beetje té positief, ik probeer vaak overal iets goeds in te zien, en sommige mensen begrijpen dat verkeerd en denken dat die dingen met niets doen, omdat ik positief blijf denken
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mmz ik ben zown life is great / doemdenker
![]() mja t verschilt heel erg ik ben nog als wisselvallig als het stemmingen betreft soms heel erg van "kom laten we de wereld vernietigen" maar soms ook weer van "Wouldn't it be great if we all had a boner" dus mja t ligt eraan ![]()
|
Op zich sta ik wel positief in 't leven, zolang ik dingen kan doen waar ik plezier in heb en die me 't gevoel geven dat ik iets nuttigs doe (al is het alleen voor mezelf) heeft m'n leven zin. Geen universele 'zin van 't leven' dus, maar ik ben er van overtuigd dat je die zin in je leven zelf moet maken, door dingen te doen waar je je goed bij voelt. Deze dingen zijn bij mij muziek maken, ontwerpen, fotograferen; zo ongeveer alles waar ik creatief mee bezig kan zijn.
Op 't moment echter loopt het allemaal niet zo best, op school hal ik nogal slechte resultaten omdat ik nu helemaal geen ruimte voor creativiteit heb. Daardoor maak ik die ruimte (om mezelf toch wat af te kunnen reageren), en houd ik geen tijd meer over voor school. Ik heb ook het gevoel nu 'vast te zitten'; ik woon in een klein kutdorp waar absoluut niks te beleven is (we hebben niet eens een supermarkt), in een gebied waar niets te doen is op muziekgebied (wat voor mij erg belangrijk is) en cultuur. Hier ben ik een buitenbeentje qua muzieksmaak en kledingstijl. Niet dat dat nu zo'n ramp is, maar ik zou 't toch fijner vinden als ik wat 'soulmates zou hebben'. |
![]() |
|
Ik ben meestal erg vrolijk en druk. Ik zie het leven ook wel positief/optimistisch in. Soms heb ik, jammer genoeg, zeker wel van die dagen dat alles tegenzit.
|
Ik heb zo mn periodes, dan gaat het ff wat minder, en dan gebeurt er weer wat waardoor mn leven weer een stukkie rooskleuriger wordt, of soms denk ik; wat ben ik aan het doen? Nu nog ff genieten van je leven, nix doen en mokken kun je ook als je oud en versleten bent. Het wisselt dus
![]()
|
ik heb veel kritiek op de wereld enzo maar meer met zon idee van dat zou ik anders beter doen dus positief, ik word ook niet vlug kwaad en ben niet vlug aangeslagen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
meestal vrolijk blij en heppie... maar kan ook af en toe zwaar verdrietig zijn maar dat duurt nooit echt lang.. ik maak me wel druk over veels te veel dingen... maar ik geneit zeker van het leven....
|
heel vaak voel ik me zwaar kut en laat ik dat niet opmerken door andere mensen, maar soms ook super vrolijk, het is het 1 of het ander, nooit iets er tussen in ofzo.
Op het moment zwaar kut, gewoon ff niet mn dag, veel te vroeg vrij uit school (bij sommige mensen zal dit wel vaag in de oren klinken maar ik heb zo mijn redenen), erg moe, van afgelopen weekend. Stress ivb met school, moet goeie cijfers halen aant eind van het jaar. Maarja, het zal morgen wel weer over zijn. hoop ik. op het moment geniet ik dus niet echt van het leven, maar vaak ook wel hoor ![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 11:20. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|