Advertentie | |
|
![]() |
|
mensen die smakken tijdens het eten, die praten tijdens een proefwerk, die met volle mond praten (dus als er stukjes eten in het rond vliegen), mensen die met open mond kauwen, mensen die heel bezitterig zijn
||
Citaat:
Ow ja... dat ze bij n ramp zeggen dat er geen Nederlanders zijn omgekomen is voor mensen die familieleden hebben die daar bijv. op vakantie zijn, geloof ik...
|
![]() |
Jet666 zei daarnet al wat van irriteren en ergeren toch?
Naja goed. Ik erger me aan de stem van dat meisje van de reclame van het WNF van de Panda. Ik kan dat mens echt wel wurgen, zo agressief word ik daarvan. En dat terwijl het juist een reclame is voor het goed doen. Dan erger ik me ook aan overdreven giechelende meisjes met theedoeken aan en 7 lagen make-up. Dan erger ik me verder nog aan mensen die niet luisteren als ik watte zeggen heb. Dat was het wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #6 Verwijderd | 500 | 20-07-2008 13:44 | |
Lifestyle |
Irritatie Larry Flint | 500 | 26-09-2006 19:35 | |
Muziek |
Grootste ergernis in muziek. Verwijderd | 329 | 04-06-2004 13:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Waarom moet dat nou! ? Ieke | 0 | 02-02-2004 16:45 | |
Lifestyle |
Waaraan erger jij je gruwelijk in iemands styl? big star | 108 | 22-06-2003 16:54 | |
Films, TV & Radio |
waar erger jij je het meest aan in bios/Filmhuis?? sublime | 54 | 03-10-2002 14:25 |