Advertentie | |
|
![]() |
|
kan wel is krap aan worden.... kheb em gelukkig al wel, en heb al erg veel zin in wederom zon gaaf feessie...
Maar ik heb wel een gevoel dat het alleen maar kan tegenvallen, ik heb namelijk (net als anderen) een behoorlijk hoge verwachting, die q-dance zelf geschapen heeft, hoop dat ze er aan kunnen voldoen, maar dat zal vast en zeker wel lukken!!! WE ARE IN QONTROL ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 23:54. |
![]() |
|
zo wij hebben ook kaartjes 50euro dus was neit zoveel duurder
![]() nu boeit t mij ook niet meer of er nog 2000 verkocht worden al zie ik dat sowieso somber in want er staat nog steeds niks op q-dance.. hoe zit dat trouwens in de rai? 1 richtingsverkeer hoor ik ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat 1 richtingsverkeer is een verstandig besluit. Ik heb innercity meegemaakt dat alles door mekaar heenliep en dat schiet helemaal niet op. Het duurt heel lang voordat je bent waar je heen wilt, er ontstaat veel irritatie en daar heb je nu allemaal beduidend minder last van.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik was er dus de 24ste bij ![]()
||
Citaat:
niet zeuren...kaart verkoop is in januari begonnen....tijd genoeg gehad dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oke, kaartverkoop is in januari begonnen dus je hebt meer als 3 maanden de tijd gehad om kaartje te gaan halen, dus geen geld is geen smoes ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Haa nog maar 4 daaagjusss en overmorgen ga ik een heuze IQ outfit scoren
![]() ![]() morgen idd routeplannen maar globaal denk ik: 1e: bekenden zien in technozaal 2e lekker losgaan in de hardstyle zaal 3e helemaal kapot gaan bij de hardcore en early rave !!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() men ik kan nie w88 hihi alleen darkraver wil ik niet horen die heb ik de afgelopen 3 weken elke weekend gezien en gehoord (oke eerlijk is eerlijk zeg ik een beetje om op te scheppen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
of het is de surprise act
![]() Citaat:
|
![]() |
|
dat word dus voor mij BEHOLDER & BALISTIC als ik dan daar zou zijn
![]() dan ff langs gizmo dan hebk geen ideej eerlijk gezegd...franky jones dan maar ?? ![]() of ff chille @ de nrg hall dan showtek, luna vs. pila, pavo vs. the prophet, suprise act dan maar, alpha twins, half urrtje Bass D & King Matthew en dan maar ramme @ Outblast ![]() en maybe nog half uurtje TB mee pikken...nieuwe plaatjes ![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 18:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||