Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hahaha nouja opzich een leuk idee, maar naar mijn idee is dit meer gericht op iets massaals neer te zetten wat massaal geld oplevert.. er komen steeds meer feesten waar meerdere stijlen te horen zijn, opzich geen probleem, maar de feesten die speciaal 1 soort stijl laten horen, verdwijnen just like shockers.. buiten dat..als ik t geld heb zou ik best een kijkje willen nemen
||
Citaat:
ook zoiets lomps R&B op innercity ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ja nee idd..dat gaat wel errug ver he...
||
Citaat:
hmmm afgelopen jaren is shockers is ook niet meer 1 stijl.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik hoop dat ze wat vette DJs uitnodigen zoals S.L.A.M. DJs Deetron ![]() ![]() Ellen Alien Bart Skills Dave Clarke (Live) Phil Kieran Justin Robertson Adam Beyer vs. Cari Lekebusch ![]() Dus geen Chris Liebing Rush ![]() Pounding Grooves Sven Wittekind/Amok ![]() Adreams Kremer Xanno Gallois
||
Citaat:
hehe, khoop gewoon dat ze een super line up neer zetten dus ook voor de techno liefhebbers ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mja oke, maar je heb best kans dat er geen dana(vanavond zullen we het weten) is dus dat zijn weer paar breezers minder.. ![]()
||
Citaat:
![]() alleen al om t feit dat er meerdere steilen zijn, en t groot gebracht word door de media. Ik vind t ook lichtelijk nutteloos om zoveel dj's neer te zetten..je betaald voor allemaal hoemeer dj's hoe duurder.. en of je wilt er maar een paar zien en die draaien dan vaak nog tegelijkertijd * uit ervaring* of je wilt ze allemaal zien en kan je ze niet allemaal zien, want t zijn 5 verschillende zalen :/ tsja... buiten dat zou t opzich een best feestje kunnen gaan worden, maar ik zie betere feesten komen...maargoed dat is mijn smaak.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarre.. er is al 3 jaar een 2-step/speedgarage zaal op Innercity. Dus oh zo vernieuwend is het echt niet.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar toch vind ik 1 of 2 stijlen beter.. maar dat is een mening ![]() ![]()
|
![]() |
En de line-up:
- Scot Project, DE - Marco Remus, DE - DJ Energy vs. Tatana, CH - Deepack, NL - Chris Liebing, DE - Gizmo, NL - Lady Tom, CH - Straight On DJ Team, NL - Igor S, IT - Miss Djax, NL - SHOKK vs. Flutlicht, DE - Charly Lownoise, NL - Darkraver, NL - Hardheadz DJ Team, NL - DJ Dean, DE - DJ Yves, BE vs. Lady X, NL - Cristian Varela, ES - Buzz Fuzz, NL - Max Savietto, IT - Ben Sims, UK - Alpha Twins, NL - Outblast, NL - Gary D, DE - Franky Jones, BE - Lars Klein, DE - Bas & Ram, NL - Sunny D, NL - Bass D & King Matthew, NL - Justin Berkovi (live), UK - Mark E.G., UK - Beholder & Balistic, NL - Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL - Technoboy, IT Toch wat nieuwe namen, wat we me dan wel weer meevalt. Maar het is nu wel overduidelijk DefQon indoor...
||
Citaat:
gewoon een feest met hardcore en early rave he ![]() hardcore en terror 2 stijlen is echt wel meer dan genoeg, ten eerste het is niet zo ver lopen en ten tweede als je niet van de stijl houdt kom je niet? nu lopen er zeker weten weer allemaal QlubQutten rond chille doe je in de chill-out
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee nee ik houd niet van techno dus ga ik er ook niet naar toe (naar die zaal dan), maar ik vraag het om te weten als het een goede/slechte line up voor techno liefhebbers is... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mij boeit het niet zo veel, ik bezoek zo i zo weinig grote feesten op festivals en TEQNOLOGY na! Teqnology wordt te kicke gewoon die line-up ![]() Kleine feestjes hou ik meer van en is veel aantrekkelijker met veel gerichter publiek. Op in Qontrol loop je dan rond tussen 400000 van die andere q-dance knakkers
||
Citaat:
maar ID&T en Qdance werken samen omdat Qdance t kleine broertje is van ID&T... en inQontrol is wel de vervanging van shockers...als ik t allemaal goed heb begrepen...tenminste.. inQontrol komt, en shcokers gaat. het word alletwee op dezelfde plek gehouden, en als ik me niet vergis, zou het rond dezelfde datum moeten plaatsvinden..hmz.. ja... een erg duidelijk verhaal is t niet geworden ![]()
|
to : Another Way,
Wat is er mis met DJ's als : Sven Wittekind, Amok, Liebing en Kremer? Even een aanpassing aan mijn laatste bericht dat het 40.000 is en geen 400.000 want das wel een beetje teveel van het goeie ![]() Over de Techno, dat is wel goed te doen al kan het uiteraard wel beter maar met Liebing, Varela, DJax, Remus e.d hebben ze wel een aantal leuke namen geboekt. Maar als je voor de techno zou gaan en je bent daar liefhebber van ga dan naar TEQNOLOGY ![]()
|
nja der is àl een teaser.... ------> klik
|
![]() |
Zal er wel bij zijn denk ik
![]() Vind het alleen jammer dat er niet meer Hardcore dj's zijn. En ik hoop echt dat ze geen early rave gaan draaien, want de early rave die ik tot nu toe op feesten heb gehoord is zwaar boring. Terwijl ik sets van Thunderdome a Decade heb die heel lekker zijn. Ik vraag me af waarom er niet meer van die early rave word gedraaid op feesten. (Of ga ik misschien naar de verkeerde feesten ![]() Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 14:56. |
![]() |
|||
Citaat:
Die hebben minder diepgang, gok ik. Citaat:
|