Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2003, 11:44
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
Op 10 april 2004 zal de RAI in Amsterdam in het teken staan van het nieuwste evenementenconcept van Q-dance. 4 zalen zullen worden ingericht met een decor zoals de bezoekers dat van de organisatie gewend zijn. 30.000 mensen zullen getuige zijn van de geboorte van het hardste indoor festival van Nederland.

Naast het festival Defqon 1 in juni 2004 en het in november 2004 te organiseren Qlimax, zal ‘In Qontrol’ het derde grote evenement van Q-dance worden. Zoals je van Q-dance kan verwachten zullen alle stevige dance stijlen op In Qontrol zijn vertegenwoordigd, waarbij de nadruk zal liggen op Techno, Hardtrance, Hardstyle en Early Hardcore. Daarnaast zullen enkele buitenlandse artiesten een nieuwe ‘sound’ ten gehore brengen die goed bij het concept past. De organisatie heeft inmiddels het grootste gedeelte van de line-up al rond en men kan een verrassend geheel verwachten.

Het streven voor de organisatie is om met In Qontrol de hoge standaard van Defqon 1 en Qlimax te overtreffen. Q-dance exceleert in het neerzetten van visuele spektakels door middel van hoogwaardige technische producties.
De RAI is de grootste uitdaging voor de organisatie tot nu toe. “De RAI is voor Q-dance altijd een doel opzich geweest. Nu dat doel in zicht is gaat ons bloed nog sneller stromen en ontstaat er enorme drang om daar het beste feest ooit te geven”, aldus Jonas Schmidt van Q-dance.

De campagne voor In Qontrol zal de komende weken starten. De bijna 40 namen tellende internationale line-up zal 17 december gereleased worden in het programma van Q-dance op ID&T radio. Voor alle overige informatie moet je Q-dance.nl de komende tijd goed in de gaten houden.

De kaartverkoop start zaterdag 10 jan 2004. Kaarten kosten € 42 (ex fee) en zijn landelijk verkrijgbaar bij alle filialen van de Ticketbox en de Free Record Shop.

oke dan
Oud 12-12-2003, 14:50
Hooligirl
Hooligirl is offline
Q-feesten
Oud 12-12-2003, 16:38
* ²ºº² Maniac ²ºº² *

Q

schokkerz weg
Oud 12-12-2003, 20:55
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 12-12-2003 @ 17:38:

Q

schokkerz weg
shockers was echt wel bruut
Oud 12-12-2003, 21:44
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 12-12-2003 @ 21:55:
shockers was echt wel bruut

mja kut voor mensen die van techno houden, maar als der een goede line up komt dus ook het techno gedeelte zal het waarschijnlijk alleen maar beter worden
Oud 13-12-2003, 11:26
GinnyPig
GinnyPig is offline
Vrij gaar als dit in de plaats komt van Shockers.

Laatst gewijzigd op 13-12-2003 om 11:29.
Oud 13-12-2003, 11:45
kever
kever is offline
Mooizo eindelijk iets goed naast huis
Oud 13-12-2003, 13:30
pinhead
pinhead is offline
oftewel DefQon indoor
Oud 13-12-2003, 14:12
Verwijderd
ja idd defqon indoor, wordt zekers wel een vet en massaal feestje. 30000 mensen, best veel!
Oud 13-12-2003, 14:55
Griller
Griller is offline
Ik ga 10 januarie meteen mijn kaartje kopen hier moet ik bij zijn het moet!
Oud 13-12-2003, 17:59
Stff
Stff is offline
is ff gaan vragen wie dr mee gaan
Oud 14-12-2003, 12:15
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Jammer dat ze zo'n goed concept als Shockers wegdoen bij ID-T...
Oud 14-12-2003, 20:32
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 12-12-2003 @ 22:44:
mja kut voor mensen die van techno houden, maar als der een goede line up komt dus ook het techno gedeelte zal het waarschijnlijk alleen maar beter worden
Q dens neemt altijd van die BeuQ teQno Djs, anders snappen de Hardstijl Boeren het niet
Oud 15-12-2003, 10:54
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 21:32:
Q dens neemt altijd van die BeuQ teQno Djs, anders snappen de Hardstijl Boeren het niet

hahaha

nouja opzich een leuk idee, maar naar mijn idee is dit meer gericht op iets massaals neer te zetten wat massaal geld oplevert.. er komen steeds meer feesten waar meerdere stijlen te horen zijn, opzich geen probleem, maar de feesten die speciaal 1 soort stijl laten horen, verdwijnen just like shockers..

buiten dat..als ik t geld heb zou ik best een kijkje willen nemen
Oud 15-12-2003, 12:47
anonieme_teddybeer
Citaat:
blackfairy schreef op 15-12-2003 @ 11:54:
hahaha

nouja opzich een leuk idee, maar naar mijn idee is dit meer gericht op iets massaals neer te zetten wat massaal geld oplevert.. er komen steeds meer feesten waar meerdere stijlen te horen zijn, opzich geen probleem, maar de feesten die speciaal 1 soort stijl laten horen, verdwijnen just like shockers..

ook zoiets lomps R&B op innercity
Oud 15-12-2003, 13:44
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 15-12-2003 @ 13:47:
heb je hem weer dacht dat jij aant werk was..

ja nee idd..dat gaat wel errug ver he...
Oud 15-12-2003, 15:44
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
blackfairy schreef op 15-12-2003 @ 11:54:
hahaha

hmmm afgelopen jaren is shockers is ook niet meer 1 stijl..
Oud 15-12-2003, 15:51
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 21:32:

wat valt er aan te snappen
Oud 15-12-2003, 17:13
anonieme_teddybeer
Citaat:
blackfairy schreef op 15-12-2003 @ 14:44:
heb je hem weer dacht dat jij aant werk was..

ja nee idd..dat gaat wel errug ver he...
en bedankt he, ik was klaar met werken
Oud 15-12-2003, 21:59
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 15-12-2003 @ 16:51:
wat valt er aan te snappen
Ik doelde er op dat het gros van de Hardstijl bouwvakkers techno te moeilijk en te soft vinden om hun domme huppel danse op te doen

Ik hoop dat ze wat vette DJs uitnodigen zoals

S.L.A.M. DJs
Deetron
Ellen Alien
Bart Skills
Dave Clarke (Live)
Phil Kieran
Justin Robertson
Adam Beyer vs. Cari Lekebusch

Dus geen

Chris Liebing
Rush
Pounding Grooves
Sven Wittekind/Amok
Adreams Kremer
Xanno Gallois
Oud 15-12-2003, 22:16
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
Another Way schreef op 15-12-2003 @ 22:59:
Ik doelde er op dat het gros van de Hardstijl bouwvakkers techno te moeilijk en te soft vinden om hun domme huppel danse op te doen

Ik hoop dat ze wat vette DJs uitnodigen zoals

S.L.A.M. DJs
Deetron
Ellen Alien
Bart Skills
Dave Clarke (Live)
Phil Kieran
Justin Robertson
Adam Beyer vs. Cari Lekebusch

Dus geen

Chris Liebing
Rush
Pounding Grooves
Sven Wittekind/Amok
Adreams Kremer
Xanno Gallois

hehe, khoop gewoon dat ze een super line up neer zetten dus ook voor de techno liefhebbers
Oud 17-12-2003, 07:31
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 15-12-2003 @ 13:47:
Is dit echt waar? Ik ga nu al een tijdje naar feesten en dit gaat echt te ver!!! Commercieel is oke maar je kan ook te ver gaan, ik ga niet voor niks naar zulke feesten dan wil je toch geen R/B horen. In control lijkt mij best leuk maar ik prefereer toch liever gewoon een style. Dan ga je namelijk voor de kwaliteit en bij in control is het nu meer kwantiteit aan het worden. Dan krijg je alleen maar breezer-sletjes. Die alleen dana kennen en goed vinden.
Oud 17-12-2003, 07:40
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
Syphon schreef op 17-12-2003 @ 08:31:
Is dit echt waar? Ik ga nu al een tijdje naar feesten en dit gaat echt te ver!!! Commercieel is oke maar je kan ook te ver gaan, ik ga niet voor niks naar zulke feesten dan wil je toch geen R/B horen. In control lijkt mij best leuk maar ik prefereer toch liever gewoon een style. Dan ga je namelijk voor de kwaliteit en bij in control is het nu meer kwantiteit aan het worden. Dan krijg je alleen maar breezer-sletjes. Die alleen dana kennen en goed vinden.

mja oke, maar je heb best kans dat er geen dana(vanavond zullen we het weten) is dus dat zijn weer paar breezers minder..
Oud 17-12-2003, 15:59
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kben benieuwd verw8 net zon brute line up als defqon1 en wil er denk ik wel heen (tussen die 40 zitten er vast 10 tussen diek goed vind )
Oud 17-12-2003, 16:14
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 17-12-2003 @ 08:40:
mja oke, maar je heb best kans dat er geen dana(vanavond zullen we het weten) is dus dat zijn weer paar breezers minder..
Dat soort mensen zijn sowieso wel op dat soort feesten.. of t nou Dana is *wat vaak t geval is of toevallig een andere dj die zwaar populair is bij de ik-ben-niet-echt-van-deze-muziek-maar-vind-het-leuk-om-mee-te-doen mensen*
alleen al om t feit dat er meerdere steilen zijn, en t groot gebracht word door de media.

Ik vind t ook lichtelijk nutteloos om zoveel dj's neer te zetten..je betaald voor allemaal hoemeer dj's hoe duurder.. en of je wilt er maar een paar zien en die draaien dan vaak nog tegelijkertijd * uit ervaring* of je wilt ze allemaal zien en kan je ze niet allemaal zien, want t zijn 5 verschillende zalen :/ tsja...

buiten dat zou t opzich een best feestje kunnen gaan worden, maar ik zie betere feesten komen...maargoed dat is mijn smaak.
Oud 17-12-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 17-12-2003 @ 16:59:
kben benieuwd verw8 net zon brute line up als defqon1 en wil er denk ik wel heen (tussen die 40 zitten er vast 10 tussen diek goed vind )
Het is ook defqon indoor
Oud 17-12-2003, 16:34
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Syphon schreef op 17-12-2003 @ 08:31:
Tis Urban; das net wat steviger dan R&B. Nog steeds rotzooi, dat ben ik wel met je eens.

Maarre.. er is al 3 jaar een 2-step/speedgarage zaal op Innercity. Dus oh zo vernieuwend is het echt niet.
Oud 17-12-2003, 16:36
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
blackfairy schreef op 17-12-2003 @ 17:14:
Dat soort mensen zijn sowieso wel op dat soort feesten.. of t nou Dana is *wat vaak t geval is of toevallig een andere dj die zwaar populair is bij de ik-ben-niet-echt-van-deze-muziek-maar-vind-het-leuk-om-mee-te-doen mensen*
alleen al om t feit dat er meerdere steilen zijn, en t groot gebracht word door de media.

Ik vind t ook lichtelijk nutteloos om zoveel dj's neer te zetten..je betaald voor allemaal hoemeer dj's hoe duurder.. en of je wilt er maar een paar zien en die draaien dan vaak nog tegelijkertijd * uit ervaring* of je wilt ze allemaal zien en kan je ze niet allemaal zien, want t zijn 5 verschillende zalen :/ tsja...

buiten dat zou t opzich een best feestje kunnen gaan worden, maar ik zie betere feesten komen...maargoed dat is mijn smaak.
jaja ik snap wat je bedoelt...meerdere stijlen is trouwens ook fijn hoor als je ff wil gaan chillen ga je ff naar de hardtrance zaal en als je totaal wil flippen zal ik maar zeggen ff naar de hakke.... en ja voor de rest zal ik dus bij de hardstyle zijn, en voor andere misschien dan techno...bij de weg tis even duur als qlimax en daar kwamen minder dj's
Oud 17-12-2003, 16:41
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 17-12-2003 @ 17:36:
jaja ik snap wat je bedoelt...meerdere stijlen is trouwens ook fijn hoor als je ff wil gaan chillen ga je ff naar de hardtrance zaal en als je totaal wil flippen zal ik maar zeggen ff naar de hakke.... en ja voor de rest zal ik dus bij de hardstyle zijn, en voor andere misschien dan techno...bij de weg tis even duur als qlimax en daar kwamen minder dj's
jaja niet gaan miereneuke he , ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ..

maar toch vind ik 1 of 2 stijlen beter.. maar dat is een mening als je wilt chillen is er bij een feest met 1 of 2 stijlen gewoon een chill...en als ik wil chille ga ik eerder naar de chill of een iets rustiger plekje, dan naar de hardtrancezaal
Oud 17-12-2003, 21:52
GinnyPig
GinnyPig is offline
En de line-up:

- Scot Project, DE
- Marco Remus, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Deepack, NL
- Chris Liebing, DE
- Gizmo, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Igor S, IT
- Miss Djax, NL
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- Charly Lownoise, NL
- Darkraver, NL
- Hardheadz DJ Team, NL
- DJ Dean, DE
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL
- Cristian Varela, ES
- Buzz Fuzz, NL
- Max Savietto, IT
- Ben Sims, UK
- Alpha Twins, NL
- Outblast, NL
- Gary D, DE
- Franky Jones, BE
- Lars Klein, DE
- Bas & Ram, NL
- Sunny D, NL
- Bass D & King Matthew, NL
- Justin Berkovi (live), UK
- Mark E.G., UK
- Beholder & Balistic, NL
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL
- Technoboy, IT

Toch wat nieuwe namen, wat we me dan wel weer meevalt. Maar het is nu wel overduidelijk DefQon indoor...
Oud 18-12-2003, 10:52
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
GinnyPig schreef op 17-12-2003 @ 22:52:
Maar het is nu wel overduidelijk DefQon indoor...

en daar heb ik absoluut geen problemen mee
Oud 18-12-2003, 11:10
anonieme_teddybeer
Citaat:
blackfairy schreef op 17-12-2003 @ 17:41:
jaja niet gaan miereneuke he , ik hoop dat je snapt wat ik bedoel ..

maar toch vind ik 1 of 2 stijlen beter.. maar dat is een mening als je wilt chillen is er bij een feest met 1 of 2 stijlen gewoon een chill...en als ik wil chille ga ik eerder naar de chill of een iets rustiger plekje, dan naar de hardtrancezaal

gewoon een feest met hardcore en early rave he
hardcore en terror

2 stijlen is echt wel meer dan genoeg, ten eerste het is niet zo ver lopen en ten tweede als je niet van de stijl houdt kom je niet? nu lopen er zeker weten weer allemaal QlubQutten rond

chille doe je in de chill-out
Oud 19-12-2003, 15:17
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
ja oke oke en aangezien ik dus absoluut geen verstand van techno heb wil ik weten, is het goed of slecht die techno zaal?
Oud 19-12-2003, 17:21
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 19-12-2003 @ 16:17:
ja oke oke en aangezien ik dus absoluut geen verstand van techno heb wil ik weten, is het goed of slecht die techno zaal?
Tis enigszins wel te doen jah...
Oud 21-12-2003, 14:50
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 19-12-2003 @ 16:17:
tsja..wat een ander goed vindt, zal jij misschien weer slecht vinden. beetje zinloze vraag naar mijn mening
Oud 21-12-2003, 20:03
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
pinhead schreef op 21-12-2003 @ 15:50:
tsja..wat een ander goed vindt, zal jij misschien weer slecht vinden. beetje zinloze vraag naar mijn mening

nee nee ik houd niet van techno dus ga ik er ook niet naar toe (naar die zaal dan), maar ik vraag het om te weten als het een goede/slechte line up voor techno liefhebbers is...
Oud 22-12-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef op 21-12-2003 @ 15:50:
Je kan natuurlijk wel een beetje globaal oordelen, sommige mensen zijn misschien minder sommige weer beter. Maar ik denk dat het nooit 100% om de dj zelf gaat meer om zijn platen lijkt mij. Als bv dj luna een 2 vette platen in elkaar mixed en als dj pavo dat doet dan vind ik ze allebei nog steeds vet. Als ze allebei nou echt super slecht zouden draaien dan maakt het wel uit maar het niveau is allemaal hoog dus je kan beter naar de style van de dj kijken/luisteren.
Oud 25-12-2003, 14:21
INViCTuS
INViCTuS is offline
Citaat:
GinnyPig schreef op 13-12-2003 @ 12:26:
Vrij gaar als dit in de plaats komt van Shockers.
Shockers is van ID&T dus niet van q-dance.

Mij boeit het niet zo veel, ik bezoek zo i zo weinig grote feesten op festivals en TEQNOLOGY na!
Teqnology wordt te kicke gewoon die line-up
Kleine feestjes hou ik meer van en is veel aantrekkelijker met veel gerichter publiek.
Op in Qontrol loop je dan rond tussen 400000 van die andere q-dance knakkers
Oud 26-12-2003, 12:01
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 25-12-2003 @ 15:21:
Shockers is van ID&T dus niet van q-dance.

Mij boeit het niet zo veel, ik bezoek zo i zo weinig grote feesten op festivals en TEQNOLOGY na!
Teqnology wordt te kicke gewoon die line-up
Kleine feestjes hou ik meer van en is veel aantrekkelijker met veel gerichter publiek.
Op in Qontrol loop je dan rond tussen 400000 van die andere q-dance knakkers
precies..de kleinere feestje zijn veel leuker..

maar ID&T en Qdance werken samen omdat Qdance t kleine broertje is van ID&T... en inQontrol is wel de vervanging van shockers...als ik t allemaal goed heb begrepen...tenminste.. inQontrol komt, en shcokers gaat. het word alletwee op dezelfde plek gehouden, en als ik me niet vergis, zou het rond dezelfde datum moeten plaatsvinden..hmz.. ja... een erg duidelijk verhaal is t niet geworden
Oud 26-12-2003, 12:38
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
shockers is idd pleiten ja, en de kleinere feesten lijken mij zelf ook leuker enzo maar wil toch ook eens naar een groter feest..
Oud 26-12-2003, 13:50
INViCTuS
INViCTuS is offline
to : Another Way,

Wat is er mis met DJ's als : Sven Wittekind, Amok, Liebing en Kremer?

Even een aanpassing aan mijn laatste bericht dat het 40.000 is en geen 400.000 want das wel een beetje teveel van het goeie .

Over de Techno, dat is wel goed te doen al kan het uiteraard wel beter maar met Liebing, Varela, DJax, Remus e.d hebben ze wel een aantal leuke namen geboekt.

Maar als je voor de techno zou gaan en je bent daar liefhebber van ga dan naar TEQNOLOGY die line-up is echt kicke.
Oud 27-12-2003, 14:17
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
Citaat:
INViCTuS schreef op 26-12-2003 @ 14:50:

Even een aanpassing aan mijn laatste bericht dat het 40.000 is en geen 400.000 want das wel een beetje teveel van het goeie

30.000
Oud 28-12-2003, 18:24
INViCTuS
INViCTuS is offline
Dat is nog veel teveel
Oud 05-01-2004, 13:23
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
nja der is àl een teaser.... ------> klik
Oud 06-01-2004, 08:59
Noz
Noz is offline
Zal er wel bij zijn denk ik

Vind het alleen jammer dat er niet meer Hardcore dj's zijn.

En ik hoop echt dat ze geen early rave gaan draaien, want de early rave die ik tot nu toe op feesten heb gehoord is zwaar boring.
Terwijl ik sets van Thunderdome a Decade heb die heel lekker zijn.

Ik vraag me af waarom er niet meer van die early rave word gedraaid op feesten. (Of ga ik misschien naar de verkeerde feesten )

Laatst gewijzigd op 06-01-2004 om 14:56.
Oud 06-01-2004, 15:35
INViCTuS
INViCTuS is offline
Doe mij maar TEQNOLOGY

Dat zijn kicke DJ's
Oud 06-01-2004, 21:31
razkal
razkal is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 26-12-2003 @ 14:50:
to : Another Way,

Wat is er mis met DJ's als : Sven Wittekind, Amok, Liebing en Kremer?

Die hebben minder diepgang, gok ik.
Citaat:

Maar als je voor de techno zou gaan en je bent daar liefhebber van ga dan naar TEQNOLOGY die line-up is echt kicke.
Ik ga gewoon naar allebei en als het een btje meezit pak ik ook nog awakenings op 11 april maar dat ligt een btje aan de line-up.
Oud 07-01-2004, 14:11
INViCTuS
INViCTuS is offline
Teqnology MOET ik gewoon heen!
Djax, Viper XXL vs. Sven Wittekind

Echt super. En ik ken DPI wel een beetje

In principe ga ik voor Djax en die battle.
Oud 14-01-2004, 15:32
rsieswerda
rsieswerda is offline
kaartje voor In Qontrol net gekocht
Oud 19-01-2004, 00:08
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Maybe present...

Regels voor berichten