Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind het werk van em gewoon niks aan.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Echter blijven mijn ouders wel true. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar goed, communicatie is niet altijd even goed. maar ja. wat ik nu wil zeggen weet ik niet.
|
Verwijderd
|
Know Your Enemy
Geweldig nummer. Sowieso, hele cd schopt aarsch. Jammer dat je zo vreselijk doodgegooid word met killing in the name. Ik heb nog een poster met die foto die ook op de hoes staat. Ik baal dr nog altijd van dat ik toen niet naar die laatste show ben geweest. Verder erger ik me een beetje aan ze, als het gaat om de teksten..maar ach ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Goeie CD, bombtrack, fistful of steel enz. zijn goede nummers, maar ik prefereer eerlijk gezegd ook Battle of LA...
Born of a Broken Man, Testify, Guerilla Radio, Maria, ashes to ashes en natuurlijk Mic Check, wat een geniaal nummer<3333 /edit Evil empire vind ik echt een ontiegelijk slechte cd, zal wel aan mij liggen, alleen Tire me is erg goed, de rest interesseerd me niet zo veel
|
gave cd....vooral als 15-jarige
![]() battle of los angeles vond ik al een stuk minder interessant. Veel van de nummers daarop hadden niet zo'n climax als die van de eerste. ik heb trouwens ook nog renegades. KUTCD, met als uitzondering renegades of funk
||
Citaat:
![]() met microphone fiend/I'm housin' en kick out the jams als hoogtepunten<333 Maar helaas is die cd kapot, geloof het of niet, maar hij is gaan schimmelen waardoor er gewoon gaten in de datalaag ontstonden ![]()
|
![]() |
de eerste cd van RATM is nog steeds 1 van mijn lievelingsplaten die ik toch minstens elke week ff draai. heerlijke riffs, grote inspiratiebron voor eigen gitaarspel. fijn om te horen dat er nog mensen zijn die RATM nog kennen. de albums die volgden waren niet zo goed als de 1e.
Killing in the name: woooaaaaahhhhhh... KICKAAAAAHHH!!!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
die cd is gewoon legendarisch ook al zijn niet alle nummers even goed. maar killing in the name of en bombtrack zijn echt briljant. volges mij zijn er ook niet zoveel liedjes geweest die zoveel invloed gehad hebben en blablablabla....beetje jammer dat t daarna nooit meer zo goed geweest is maarja
||
Citaat:
project 86- project 86 rage against - battle of LA
||
Citaat:
Ik dacht altijd maar dat het protestliederen waren... Maar prachtige nummers vind ik "Born of a Broken Man', 'Sleep now in the Fire' en 'Ashes in the Fall' Maar ja, mijn favoriete cd van hen is dan ook Battle of L.A. Ik moet Evil Empire nog eens origineel gaan halen ergens trouwens...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[Herwaarderingstopic] Friseau - Neven Houden Stand Verwijderd | 24 | 04-08-2004 01:14 | |
Muziek |
HWDTOPIC: Vandals - HItler bad, vandals good 86dagreed | 28 | 28-04-2004 21:19 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic, Sepultura - Chaos A.D. Tumor | 28 | 07-04-2004 19:09 | |
Muziek |
[Herwaarderingstopic 4] : Alice in Chains - Dirt 86dagreed | 30 | 25-03-2004 10:27 |