Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik twijfelde vorige zomer tussen de fender marcus miller en een g& l-2000. het is de g&l geworden, omdat die meer varieteit in geluid heeft en ik vond het irritant dat de snaren van de marcus miller bass zo dicht op de body liggen. slappen (het poppen dan) is dan behoorlijk lastig.
|
originele stingray is wel bruut.... signature series vind ik ruk, koop dan een normale en pas em aan je eigen smaak aan... heb er gewoon iets tegen...
maarjah... ik kan niet kiezen tussen een oud model Warwick Streamer STD of een Fender Precision '51 reissue (reissue jah... de originele zijn niet te dokken)
||
Citaat:
![]() Wat ik et nadeel aan de MM sig vond, is die lelijke plaat over de snaren heen (vraag me niet hoe et heet). Daar zat ik dus steeds krampachtig omheen te spelen... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
BC Rich oogt fout en klinkt niet denderend
![]() Als je een stoere bass wil, neem je een ESP F254 oid ![]() En die klinkt wel vet (Steve DiGiorgio speelt em ook) Ik denk trouwens niet dat de halve wereld al een Marcus Miller sig heeft, best een duur bassje volgens mij.
||
![]() |
Citaat:
![]() dat vond ik ook best irritant trouwens
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() collectie compleet maken? Ik ga trouwens vanmiddag even een stingray kapen bij de plaatselijke muziekzaak....ben benieuwd hoe die speelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
k Heb ook al een 5snaar ![]()
|
![]() |
Nou...ik ben er nu wel uit...het wordt geen van beide
![]() Marcus Miller bass is net iets tè Japans en de Musicman heeft een te platte toon, zelfs met die 3EQ uitvoering. Ik heb nu een Duitse bouwer gevonden en die maakt echt de beste basgitaren die ik ooit gehoord heb! 1 persoon en hij bouwt en stelt alles zelf af, zelfs de pre-amp wordt aangepast per gitaar. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|