Advertentie | |
|
![]() |
|
Idd: Memento
![]() En er was zo'n film met een verrassend begin (wat indirect een verrasend eind brengt). Weet de naam niet alleen: Was een film met een vliegtuigkaping en dan gaat er zo'n rescue team proberen dat vliegtuig terug in handen te krijgen. Daarin speelt Steven Segal (volgens mij staat zijn kop ook op de cover van de video). Nou dus denk je steven segal zal wel weer het vliegtuig gaan bevrijden (met een hoop bottenbrekerij erdoorheen as usual). Wat gebeurt er? Gaan ze via zo'n slurf wat vast zit aan een ander vliegtuig proberen in dat terroristen vliegtuig te klimmen, maar die slurf scheurt en steven segal wordt naar buiten gezogen om te pletter te vallen. Dit gebeurde geloof ik al na de eerste 5 minuten. Ik dacht echt: WTF?!? ![]() Heel origineel! Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 11:09. |
![]() |
|
Texas chainsaw massacre 1 (na het zien van deel 2 de week ervoor). Omdat het script bijna precies hetzelfde is. Het verrassende zat hem in het onverrassende...
(kan iemand bevestigen of dat bij de laatste texas chainsaw massacre WEER het geval is? ik heb geen zin om mijn geld/tijd nl te besteden aan iets wat ik al gezien heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() bij irrèversible had ik ook zoiets van: ok... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kleuter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ga huilen meneer- ik-kan -geen-meisje-krijgen-in-mijn-leven. Misschien kan jij wel de held gaan uithangen, als je een hele waslijst van films hier neerplant. Of nee, blijf jezelf liever maar schraal slingeren aan elke elke tepel die voorbijkomt. Zieligerd.
||
Citaat:
![]() Wie bepaald er wat goed is dan?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Boyhood Katertje | 34 | 31-10-2015 11:06 | |
Liefde & Relatie |
vriendin verrassen gentlemen | 1 | 18-11-2014 06:29 | |
Films, TV & Radio |
Batman: The Dark Knight Rooster | 475 | 17-08-2008 21:10 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) Dinalfos | 500 | 24-02-2007 18:55 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7] lovetear | 500 | 20-10-2004 16:47 |