Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou denk ik naar een andere vereniging gaan ofzo..het hele seizoen bankzitten lijkt me nou helemaal niks en ik zou het niet eens kunnen uithouden. Je kan altijd proberen jezelf "in the picture" te spelen bij een andere club. Dan kan je daar misschien weer hoog komen. Ik zou denk ik niet kiezen voor 1e klasse met je vrienden. Je zit (waarschijnlijk) ver boven het niveau van 1e klasse. Dan speel je toch op een gegeven moment niet leuk meer? Uh ja dat zijn mijn visies op jouw mogelijkheden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Tsja zoals al uit mijn eerdere postings blijkt heb ik het niet zo op het van club veranderen. De sfeer is er anders en zo. Je moet het uiteraard zelf weten, maar goed oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen! Voor mij zijn er bij mij huidige cluppie mogelijkheden genoeg lijkt me!!! Maar succes nogmaals, en ik zou lekkker blijven bankzitten in de 2e div. of ergens in de 3e gaan spelen, maar zkers niet lager!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ach er reageert toch verder niemand op dit topic dus wat maakt het uit als t prive wordt ![]()
|
Bedankt voor jullie raad!
Afhankelijk van wie de trainer gaat worden volgend seizoen (4e trainer in 4 jaar bij ons 1e ![]() Het is toch wel een grote kans om gewoon bij m'n eigen cluppie ook daadwerkelijk ooit op niveau te gaan spelen.. btw, volleyballer(s) zijn (is) gewoon gaaf ![]() ![]() Maarre, weten jullie al waar je wat volgend seizoen gaat spelen??
|
uhmm....nee, dat kan van alles worden...als we degraderen ga ik misschien met mijn team 3e klasse spelen, degraderen we niet dan blijf ik waarschijnlijk 2e klasse spelen. maar de TC moet nog vergaderen dus misschien dat ik dus naar een hoger team ga, 1e klasse (heren 2) en Topklasse (heren 1) Maar dat laatste lijkt em niet erg reeel!!! hahaha
|
![]() |
|
ik ben spelverveler......hebn lang op de diagonaal-positie gestaan(tot en met vorig seizoen), maar met mijn kleine 1.75 ben ik 'gedumpt' tot opwippertje, eerst vond ik het helemaal niet leuk! Maar in de loop van het huidige seizoen liep het steeds beter, en nu vind ik het eigenlijk best wel leuk!m
Tweede Divisie is in mijn ogen 'HOOG' ![]() |
![]() |
|
gepost op 16-03-2004 @ 08:35
-------------------------------------------------------------------------------- Ik vind dat 2e divisie wel wat voorstelt. ________________ blah Pierreke 18M - Lid gepost op 16-03-2004 @ 08:35 -------------------------------------------------------------------------------- ik ben spelverveler......hebn lang op de diagonaal-positie gestaan(tot en met vorig seizoen), maar met mijn kleine 1.75 ben ik 'gedumpt' tot opwippertje, eerst vond ik het helemaal niet leuk! Maar in de loop van het huidige seizoen liep het steeds beter, en nu vind ik het eigenlijk best wel leuk!m Tweede Divisie is in mijn ogen 'HOOG' Ben jij paranormaal??? Of ben ik dat??? |
![]() |
|
Oja btw,
Zelf ben ik midden en passer-/loper. Bij de dames ben ik midden en bij B topklasse ben ik passer-/loper. Bij de topklasse ben ik daar neergezet omdat we al 2 middenmensen hadden en aangezien we met 6 zijn moest ik dus als passer-/loper. Niet dat ik het erg vind, want de pass is vaak k.t dus krijg ik veel "set-ups". ![]() Als wij thuis spelen heb ik t altijd wel makkelijk. Ik speel 2 wedstrijden achter elkaar. Eerst dames en dan B topklasse. Wel handig bij de B topklasse, want eerst moet je hoger springen om over het net te slaan, dan raak je daaraan gewend en als ik dan bij de B topklasse speel, ram ik alles in haha ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Dat is inderdaad wel lekker van die nethoogte!!! Blokkering wordt inderdaad steeds belangrijker denk ik! Uhm passes die k*t komen weet ik alles van af, en dan gaan ze vaak naar buiten onder het motto, zie maar wa ge er mee doet!!! Succes!!! Maar soms geef ik toch ook wel eens goede set-ups naar buiten (denk ik dan zelf...al denken de aanvallers daar wel eens anders over!)
Je zou verwachten ja, dat ze jou op midden neerplanten...al word mid hoe hoger je komt minder belangrijk heb ik het idee, omdat het steeds lastiger wordt ze aan te spelen, en ze veel moeten lopen om te blokkeren, zodat ze vaak te laat komen! ![]() Ik zou idd ook tevreden zijn met tweede divisie!! - Lijkt mij toch vrij hoog! |
![]() |
|
heren is 2.43...ik ben 1.75, heb geen bijster lange armen, dus ik moet nog al eens wat springen!! Iedereen bij de club roept altijd dat ik zo hoog spring (nou ja iedereen.......) Hoog spelen zit er voor mij dus eigenlijk ook niet eens in....of je moet een super-goede techniek hebben..en of ik die nog krijg...(of heb..)
|
![]() |
|
haha succes ermee dan, wat ik altijd deed toen ik nog kleiner was....we hebben thuis een hoog plafond en iedere keer als ik langs een plek kwam probeerde ik het plafond aan te raken....zo ging ik steeds wat hoger (of ik groeide
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik speel zelf ook 2e divisie, en ik kan nou niet zeggen dat het niveau ontzettend hoog ligt. Maar het niveau van het damesvolleybal in het algemeen in Nederland is niet zo hoog, dus misschien ligt het daaraan. Het kan bij de heren natuurlijk ook anders zijn.
||
Citaat:
Wat mij vooral opvalt is dat het niveau per wedstrijd zo verschilt; soms zie je eredivisiewedstrijden die minder zijn dan 'onze' wedstrijd, soms is onze wedstrijd nog slechter dan een gemiddelde eerste klasse wedstrijd.. Btw, waar speel je als ik vragen mag?
||
Citaat:
![]() jij toch zowel passer/loper als midden toch? Vind ik wel goed dat je jezelf niet 'vastspeelt' op één bepaalde positie... (zouden er meer gedaan moeten hebben ![]()
|
ik heb zelf:
* 1 paps (1e klasse) * 1 mams (recreatie) * 1 zusje ( Mini's/meisjes C) * 2 Neven (jongens A, en tweede klasse (bij mij in t team dus 1) * 1 tante (recreatie) * nog 1 tante en 2 ooms die ook gespeeld hebben! Deze drie huwelijken (aan een kant) hebben allemaal elkaar ontmoet door het volleyballen, grote invloed dus! Ik moet nog zien dat dat bij mij ook gebeurd.....de vrouwen bij mij bij de club....................... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aanvallen vond ik wel leuk, maar ik wist dat ik daar nooit echt hoog mee kon komen (ben ook maar 1.84m). Mijn trainer vond hetzelfde en dus besloten we samen om maar te gaan trainen als spelverdeler. Binnen een paar maanden was ik eerste spelverdeler. Ik ging qua spelverdeling hard vooruit en werd dus aan't einde van dat seizoen gevraagd om een 'opleidingsplaats' (duur woord voor een seizoen bankzitten) in het eerste te gaan bezetten...
||
Citaat:
Ik heb één pappie; volleybalt. Ik heb één mammie; verafschuwt volleybal ![]() Ik zat net wat te bedenken; van de 9 niet-vrijgezellen in mijn team hebben er 7 hun vriendin via volleybal leren kennen... best bizar niet??
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En zeker bij zo'n 'gemengde' sport als volleybal (in tegenstelling tot voetbal of turnen) heb je dat al snel. Maar toch, ik blijf 7 van de 9 behoorlijk veel vinden ![]()
||
Citaat:
![]() - mn vader (1e klasse) - mn moeder (recreatief) - ikke dus ![]() ![]() - mn zusje (D-jeugd) - mn nichtje (1e klasse) - mn nichtje (C-jeugd ofzo) - mn oom (recreatief) - mn (ex-) tante speelde Gek genoeg iedereen aan mn vaders kant.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
au aua aua aua ik heb m'n voet omgeslagen en hij is helemaal blauw en dik.
jajaj ik was weer eens midden aanvaler in plaats van paser/loper en ik verzwik gelijk m'n poot bij het blokken heerlijk die sport. ![]() m'n rayon training kan k ook wel ff op m'n buik schrijven ![]() mar ya nog maar 1 punt uit 2 wedstrijden en we zijn kampioen of nummer 2 moet 1 puntje verspillen bij iemand anders en dan zijn we ook kampioen ![]() laat ik maar hopen dan is m'n opovering nog ergens goed voor, dat het gebeurd op een training is een ander verhaal ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Volleybal! ff wat anders xxwentjuhxx | 297 | 22-02-2007 17:25 | |
Vrije tijd |
Volleybal in Rotterdam I_am_anouk | 8 | 21-10-2003 19:41 | |
Vrije tijd |
Ik zoek mensen die zich bezighouden met Volleybal in Nederland Tofke_H | 6 | 17-12-2002 09:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Volleybal anjali | 1 | 08-12-2002 13:12 | |
Vrije tijd |
volleybal nisha | 4 | 11-01-2002 20:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Volleybal Smiley_Knorretje | 13 | 26-11-2001 11:34 |