Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 14:02
Periwinkle
Periwinkle is offline
Heb je helemaal gelijk in. Ik wil hoger dan mn vader spelen haha mn vader (vind ik) is nog steeds bezig met een prestatie neer te zetten en dat wil ik ook
Oud 15-03-2004, 14:20
Pierreke
Pierreke is offline
haha dat ken ik ergens van: m'n pappie speelt op zijn 46 (nog) 1e klasse, en heeft ooit 2e divisie gespeeld (bankzittend welliswaar) Ik ben zelfs geboren terwijl hij in het veld stond!! Dus mijn doel is wel om of nog ooit samen te spelen, of iig. hoger!!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 14:33
Periwinkle
Periwinkle is offline
Mijn vader is pas laat begonnen met volleybal, spelverdeler geworden omdat verder niemand het wilde, heeft leuke "in het midden leg" balletjes en speelt op zn 46 met een zere knie 1/5 met een team dat niet kan passen Hoe vind je dat nou
Oud 15-03-2004, 14:33
Periwinkle
Periwinkle is offline
en speelt ook 1e klasse
Oud 15-03-2004, 14:44
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 15-03-2004 @ 15:33:
Mijn vader is pas laat begonnen met volleybal, spelverdeler geworden omdat verder niemand het wilde, heeft leuke "in het midden leg" balletjes en speelt op zn 46 met een zere knie 1/5 met een team dat niet kan passen Hoe vind je dat nou
jou vader rules
(mijn papa speelt bij de recreanten en vind dat hij eigenlijk 1e divisie moet spelen, ofzoiets )

btw: in het begin van het seizoen had ik ook absoluut dat ambitie om ooit hoog terecht te komen, maar nu, na 18 wedstrijden bankzitten in de 2e div, vraag ik me af wat ik daar voor over heb...
en dat moet ik de komende maanden gaan bedenken

ik kan uit drie opties kiezen: of 2e divisie blijven trainen en hopen dat ik mezelf blijf ontwikkelen,
naar het tweede terug gaan en eerste klasse met m'n vrienden gaan spelen (voor de lol dus),
of ik blijf voor een hoog niveau gaan en ga buiten de vereniging ergens promotieklasse/3e divisie spelen en me dmv wedstrijden (ipv trainingen) ontwikkelen.
Geen van deze opties is ideaal... (wat zouden jullie doen??)
Oud 15-03-2004, 15:06
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 15-03-2004 @ 15:44:
jou vader rules
(mijn papa speelt bij de recreanten en vind dat hij eigenlijk 1e divisie moet spelen, ofzoiets )

btw: in het begin van het seizoen had ik ook absoluut dat ambitie om ooit hoog terecht te komen, maar nu, na 18 wedstrijden bankzitten in de 2e div, vraag ik me af wat ik daar voor over heb...
en dat moet ik de komende maanden gaan bedenken

ik kan uit drie opties kiezen: of 2e divisie blijven trainen en hopen dat ik mezelf blijf ontwikkelen,
naar het tweede terug gaan en eerste klasse met m'n vrienden gaan spelen (voor de lol dus),
of ik blijf voor een hoog niveau gaan en ga buiten de vereniging ergens promotieklasse/3e divisie spelen en me dmv wedstrijden (ipv trainingen) ontwikkelen.
Geen van deze opties is ideaal... (wat zouden jullie doen??)
vind ik nou ook

Ik zou denk ik naar een andere vereniging gaan ofzo..het hele seizoen bankzitten lijkt me nou helemaal niks en ik zou het niet eens kunnen uithouden. Je kan altijd proberen jezelf "in the picture" te spelen bij een andere club. Dan kan je daar misschien weer hoog komen.
Ik zou denk ik niet kiezen voor 1e klasse met je vrienden. Je zit (waarschijnlijk) ver boven het niveau van 1e klasse. Dan speel je toch op een gegeven moment niet leuk meer?
Uh ja dat zijn mijn visies op jouw mogelijkheden
Oud 15-03-2004, 15:30
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 15-03-2004 @ 16:06:
vind ik nou ook

Ik zou denk ik naar een andere vereniging gaan ofzo..het hele seizoen bankzitten lijkt me nou helemaal niks en ik zou het niet eens kunnen uithouden. Je kan altijd proberen jezelf "in the picture" te spelen bij een andere club. Dan kan je daar misschien weer hoog komen.
Ik zou denk ik niet kiezen voor 1e klasse met je vrienden. Je zit (waarschijnlijk) ver boven het niveau van 1e klasse. Dan speel je toch op een gegeven moment niet leuk meer?
Uh ja dat zijn mijn visies op jouw mogelijkheden
dankje
Oud 15-03-2004, 15:37
Periwinkle
Periwinkle is offline
graag gedaan
Oud 15-03-2004, 16:09
Pierreke
Pierreke is offline
Tsja zoals al uit mijn eerdere postings blijkt heb ik het niet zo op het van club veranderen. De sfeer is er anders en zo. Je moet het uiteraard zelf weten, maar goed oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen! Voor mij zijn er bij mij huidige cluppie mogelijkheden genoeg lijkt me!!! Maar succes nogmaals, en ik zou lekkker blijven bankzitten in de 2e div. of ergens in de 3e gaan spelen, maar zkers niet lager!!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:17
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik denk ook inderdaad dat je niet lager dan 3e divisie moet gaan spelen..ff een aanvulling
Oud 15-03-2004, 16:25
Pierreke
Pierreke is offline
uhmmm...jah dta is duidelijk....telt mijn raad weer niet als goed genoeg.... !!! Dit topic wordt langzamerhand wel erg prive......
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:27
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 15-03-2004 @ 17:25:
uhmmm...jah dta is duidelijk....telt mijn raad weer niet als goed genoeg.... !!! Dit topic wordt langzamerhand wel erg prive......
Tuurlijk telt het wel goed genoeg

Ach er reageert toch verder niemand op dit topic dus wat maakt het uit als t prive wordt
Oud 15-03-2004, 16:38
Pierreke
Pierreke is offline
ach jah, wat maakt het uit he!!! gezellig zo!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:41
Periwinkle
Periwinkle is offline
yup..daar gaat t om
Oud 15-03-2004, 16:44
Pierreke
Pierreke is offline
volleyballers en met name volleybalster zijn altijd leuke mensen...bijna allemaal dan!!!! (en soms zien ze er nog goed uit ook!!!....alleen waraom spelen die altijd bij de tegenpartij, en niet bij onze club???
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:49
Periwinkle
Periwinkle is offline
goh.. haha same here!
Oud 15-03-2004, 17:15
Pierreke
Pierreke is offline
hahahaa.....hoe is dat dan mogelijk!!! zitten alle knappe jongens dan bij mijn club, en de knappe meiden bij jou????
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:25
T-beertje
T-beertje is offline
Bedankt voor jullie raad!
Afhankelijk van wie de trainer gaat worden volgend seizoen (4e trainer in 4 jaar bij ons 1e ) blijf ik waarschijnlijk toch dan bij H1..
Het is toch wel een grote kans om gewoon bij m'n eigen cluppie ook daadwerkelijk ooit op niveau te gaan spelen..

btw, volleyballer(s) zijn (is) gewoon gaaf (mmm staat leuk zo, toch?)

Maarre, weten jullie al waar je wat volgend seizoen gaat spelen??
Oud 15-03-2004, 17:35
Pierreke
Pierreke is offline
uhmm....nee, dat kan van alles worden...als we degraderen ga ik misschien met mijn team 3e klasse spelen, degraderen we niet dan blijf ik waarschijnlijk 2e klasse spelen. maar de TC moet nog vergaderen dus misschien dat ik dus naar een hoger team ga, 1e klasse (heren 2) en Topklasse (heren 1) Maar dat laatste lijkt em niet erg reeel!!! hahaha
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 17:56
Periwinkle
Periwinkle is offline
Tuurlijk is volleybal (ler/ster) zijn leuk

Wat ik ga spelen..? Nog geen idee. Als ik bij mijn club blijf 3e klasse (of 2e klasse als ze promoveren) en als ik wegga weet ik het nog niet
Oud 15-03-2004, 18:32
Periwinkle
Periwinkle is offline
Oh en nog een vraagje :
Op welke positie(s) speel je?
Oud 15-03-2004, 23:37
Nuck
Nuck is offline
Even tussendoor: 2e divisie stelt echt niet zo veel voor hoor.
Oud 16-03-2004, 07:35
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik vind dat 2e divisie wel wat voorstelt.
Oud 16-03-2004, 07:35
Pierreke
Pierreke is offline
ik ben spelverveler......hebn lang op de diagonaal-positie gestaan(tot en met vorig seizoen), maar met mijn kleine 1.75 ben ik 'gedumpt' tot opwippertje, eerst vond ik het helemaal niet leuk! Maar in de loop van het huidige seizoen liep het steeds beter, en nu vind ik het eigenlijk best wel leuk!m
Tweede Divisie is in mijn ogen 'HOOG'
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 07:43
Pierreke
Pierreke is offline
gepost op 16-03-2004 @ 08:35

--------------------------------------------------------------------------------

Pierreke
18M - Lid

--------------------------------------------------------------------------------
ik ben spelverveler......hebn lang op de diagonaal-positie gestaan(tot en met vorig seizoen), maar met mijn kleine 1.75 ben ik 'gedumpt' tot opwippertje, eerst vond ik het helemaal niet leuk! Maar in de loop van het huidige seizoen liep het steeds beter, en nu vind ik het eigenlijk best wel leuk!m

Ben jij paranormaal??? Of ben ik dat???
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 07:43
Periwinkle
Periwinkle is offline
Oja btw,

Zelf ben ik midden en passer-/loper. Bij de dames ben ik midden en bij B topklasse ben ik passer-/loper. Bij de topklasse ben ik daar neergezet omdat we al 2 middenmensen hadden en aangezien we met 6 zijn moest ik dus als passer-/loper. Niet dat ik het erg vind, want de pass is vaak k.t dus krijg ik veel "set-ups". Maar aan de andere kant snap ik t niet want ik ben de langste van mijn team (1.83) en als passer-/loper blokkeer je op dat niveau nog niet zoveel, dus missen ze daar mijn lengte.

Als wij thuis spelen heb ik t altijd wel makkelijk. Ik speel 2 wedstrijden achter elkaar. Eerst dames en dan B topklasse. Wel handig bij de B topklasse, want eerst moet je hoger springen om over het net te slaan, dan raak je daaraan gewend en als ik dan bij de B topklasse speel, ram ik alles in haha
Oud 16-03-2004, 07:45
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 16-03-2004 @ 08:43:

Pierreke
18M - Lid

Ben jij paranormaal??? Of ben ik dat???
Zij zegt dat 2e divisie niet zoveel voorstelt. Ik zeg van wel. Je moet toch wat in huis hebben wil je zo hoog komen te spelen. Dus ben het wel met je eens...
Oud 16-03-2004, 07:51
Pierreke
Pierreke is offline
Dat is inderdaad wel lekker van die nethoogte!!! Blokkering wordt inderdaad steeds belangrijker denk ik! Uhm passes die k*t komen weet ik alles van af, en dan gaan ze vaak naar buiten onder het motto, zie maar wa ge er mee doet!!! Succes!!! Maar soms geef ik toch ook wel eens goede set-ups naar buiten (denk ik dan zelf...al denken de aanvallers daar wel eens anders over!)
Je zou verwachten ja, dat ze jou op midden neerplanten...al word mid hoe hoger je komt minder belangrijk heb ik het idee, omdat het steeds lastiger wordt ze aan te spelen, en ze veel moeten lopen om te blokkeren, zodat ze vaak te laat komen!
Ik zou idd ook tevreden zijn met tweede divisie!! - Lijkt mij toch vrij hoog!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 07:59
Pierreke
Pierreke is offline
heren is 2.43...ik ben 1.75, heb geen bijster lange armen, dus ik moet nog al eens wat springen!! Iedereen bij de club roept altijd dat ik zo hoog spring (nou ja iedereen.......) Hoog spelen zit er voor mij dus eigenlijk ook niet eens in....of je moet een super-goede techniek hebben..en of ik die nog krijg...(of heb..)
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 08:07
Periwinkle
Periwinkle is offline

Nou jij kan tenminste hoog springen...dat kan ik niet al zeggen mensen soms van wel maargoed. Ik ben aan het oefenen dus misschien komt het nog
Oud 16-03-2004, 08:08
Pierreke
Pierreke is offline
haha succes ermee dan, wat ik altijd deed toen ik nog kleiner was....we hebben thuis een hoog plafond en iedere keer als ik langs een plek kwam probeerde ik het plafond aan te raken....zo ging ik steeds wat hoger (of ik groeide ) Strekte ermee, en nu beginnen mijn lessen, dus tot later hahaha
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 09:22
Nuck
Nuck is offline
Ik speel zelf ook 2e divisie, en ik kan nou niet zeggen dat het niveau ontzettend hoog ligt. Maar het niveau van het damesvolleybal in het algemeen in Nederland is niet zo hoog, dus misschien ligt het daaraan. Het kan bij de heren natuurlijk ook anders zijn.
Oud 16-03-2004, 15:07
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ik vind dat 2e divisie wel gewoon hoog is. Ik moet het nog maar ooit eens zien t bereiken
Oud 16-03-2004, 15:11
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Nuck schreef op 16-03-2004 @ 10:22:
Ik speel zelf ook 2e divisie, en ik kan nou niet zeggen dat het niveau ontzettend hoog ligt. Maar het niveau van het damesvolleybal in het algemeen in Nederland is niet zo hoog, dus misschien ligt het daaraan. Het kan bij de heren natuurlijk ook anders zijn.
Met welk ander niveau vergelijk je 2e divisie?

Wat mij vooral opvalt is dat het niveau per wedstrijd zo verschilt; soms zie je eredivisiewedstrijden die minder zijn dan 'onze' wedstrijd, soms is onze wedstrijd nog slechter dan een gemiddelde eerste klasse wedstrijd..

Btw, waar speel je als ik vragen mag?
Oud 16-03-2004, 15:14
Pierreke
Pierreke is offline
Je moet kijken naar het gemiddelde lijkt me! En dan denk ik dat het niveau toch wel hoog is! Ga jke dit vergelijken met het buitenland dan zal het wel wat tegenvallen misschien jah. Voor mij blijft 2e divisie gewoon HOOG
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 15:19
Periwinkle
Periwinkle is offline
Zeg T-beertje, op welke positie(s) speel je?
Oud 16-03-2004, 15:26
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 16-03-2004 @ 16:19:
Zeg T-beertje, op welke positie(s) speel je?
nu al anderhalf jaar als spelverdeler

jij toch zowel passer/loper als midden toch? Vind ik wel goed dat je jezelf niet 'vastspeelt' op één bepaalde positie... (zouden er meer gedaan moeten hebben )
Oud 16-03-2004, 15:29
Nuck
Nuck is offline
Nou, misschien is het dan wel een kronkel in mijn hoofd hoor . Maar goed, ik speel bij Donitas (studentenvereniging in Groningen).
Oud 16-03-2004, 15:30
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ach ik heb niet veel keus he . Spelverdelen kan ik niet (geen goede techniek dus ). Maar ben je zeg maar "uit jezelf" spelverdeler geworden of ook alleen maar omdat je bijv. niet zo groot bent, of dat ze een spelverdeler nodig hadden?
Oud 16-03-2004, 16:48
Pierreke
Pierreke is offline
ff een andere vraag! Hoeveel familieleden doen er bij jullie volleyballen...ik krijg vaak de indruk dat dat hele families zijn..klopt dat? Perwinkle gaf al aan dat haar pappie ook deed volleyballen! SO tell me
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 16:50
Pierreke
Pierreke is offline
ik heb zelf:

* 1 paps (1e klasse)
* 1 mams (recreatie)
* 1 zusje ( Mini's/meisjes C)
* 2 Neven (jongens A, en tweede klasse (bij mij in t team dus 1)
* 1 tante (recreatie)
* nog 1 tante en 2 ooms die ook gespeeld hebben!
Deze drie huwelijken (aan een kant) hebben allemaal elkaar ontmoet door het volleyballen, grote invloed dus! Ik moet nog zien dat dat bij mij ook gebeurd.....de vrouwen bij mij bij de club.......................
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 17:05
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Periwinkle schreef op 16-03-2004 @ 16:30:
Ach ik heb niet veel keus he . Spelverdelen kan ik niet (geen goede techniek dus ). Maar ben je zeg maar "uit jezelf" spelverdeler geworden of ook alleen maar omdat je bijv. niet zo groot bent, of dat ze een spelverdeler nodig hadden?
Verleden jaar was m'n laatste jaar bij de jeugd, en we kregen een nieuwe trainer. Die vond mijn bovenhandse techniek zo opvallen dat hij me spelverdeler heeft gemaakt.
Aanvallen vond ik wel leuk, maar ik wist dat ik daar nooit echt hoog mee kon komen (ben ook maar 1.84m). Mijn trainer vond hetzelfde en dus besloten we samen om maar te gaan trainen als spelverdeler. Binnen een paar maanden was ik eerste spelverdeler.
Ik ging qua spelverdeling hard vooruit en werd dus aan't einde van dat seizoen gevraagd om een 'opleidingsplaats' (duur woord voor een seizoen bankzitten) in het eerste te gaan bezetten...
Oud 16-03-2004, 17:11
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 16-03-2004 @ 17:48:
ff een andere vraag! Hoeveel familieleden doen er bij jullie volleyballen...ik krijg vaak de indruk dat dat hele families zijn..klopt dat? Perwinkle gaf al aan dat haar pappie ook deed volleyballen! SO tell me
Ik heb één zusje; volleybalt.
Ik heb één pappie; volleybalt.
Ik heb één mammie; verafschuwt volleybal

Ik zat net wat te bedenken; van de 9 niet-vrijgezellen in mijn team hebben er 7 hun vriendin via volleybal leren kennen...
best bizar niet??
Oud 16-03-2004, 17:49
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 16-03-2004 @ 18:11:

Ik zat net wat te bedenken; van de 9 niet-vrijgezellen in mijn team hebben er 7 hun vriendin via volleybal leren kennen...
best bizar niet??
Zo raar is dat toch niet, je hebt een gezamenlijke interesse. Als je bij een willekeurige andere sportclub kijkt, is dat precies hetzelfde (denk ik)
Oud 16-03-2004, 18:31
T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
Nuck schreef op 16-03-2004 @ 18:49:
Zo raar is dat toch niet, je hebt een gezamenlijke interesse. Als je bij een willekeurige andere sportclub kijkt, is dat precies hetzelfde (denk ik)
Ja, dat is natuurlijk helemaal waar.
En zeker bij zo'n 'gemengde' sport als volleybal (in tegenstelling tot voetbal of turnen) heb je dat al snel.
Maar toch, ik blijf 7 van de 9 behoorlijk veel vinden
Oud 16-03-2004, 21:29
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 16-03-2004 @ 17:50:
ik heb zelf:

* 1 paps (1e klasse)
* 1 mams (recreatie)
* 1 zusje ( Mini's/meisjes C)
* 2 Neven (jongens A, en tweede klasse (bij mij in t team dus 1)
* 1 tante (recreatie)
* nog 1 tante en 2 ooms die ook gespeeld hebben!
Deze drie huwelijken (aan een kant) hebben allemaal elkaar ontmoet door het volleyballen, grote invloed dus! Ik moet nog zien dat dat bij mij ook gebeurd.....de vrouwen bij mij bij de club.......................
Uhm gaan we ...

- mn vader (1e klasse)
- mn moeder (recreatief)
- ikke dus
- mn zusje (D-jeugd)
- mn nichtje (1e klasse)
- mn nichtje (C-jeugd ofzo)
- mn oom (recreatief)
- mn (ex-) tante speelde

Gek genoeg iedereen aan mn vaders kant.
Oud 16-03-2004, 21:31
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
T-beertje schreef op 16-03-2004 @ 18:11:
Ik heb één zusje; volleybalt.
Ik heb één pappie; volleybalt.
Ik heb één mammie; verafschuwt volleybal

best bizar niet??
Jij ook??
Oud 16-03-2004, 21:39
Spoonie
Spoonie is offline
au aua aua aua ik heb m'n voet omgeslagen en hij is helemaal blauw en dik.
jajaj ik was weer eens midden aanvaler in plaats van paser/loper en ik verzwik gelijk m'n poot bij het blokken heerlijk die sport.

m'n rayon training kan k ook wel ff op m'n buik schrijven

mar ya nog maar 1 punt uit 2 wedstrijden en we zijn kampioen of nummer 2 moet 1 puntje verspillen bij iemand anders en dan zijn we ook kampioen

laat ik maar hopen dan is m'n opovering nog ergens goed voor, dat het gebeurd op een training is een ander verhaal
Oud 16-03-2004, 21:42
Periwinkle
Periwinkle is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 16-03-2004 @ 22:39:
au aua aua aua ik heb m'n voet omgeslagen en hij is helemaal blauw en dik.
jajaj ik was weer eens midden aanvaler in plaats van paser/loper en ik verzwik gelijk m'n poot bij het blokken heerlijk die sport.

m'n rayon training kan k ook wel ff op m'n buik schrijven

mar ya nog maar 1 punt uit 2 wedstrijden en we zijn kampioen of nummer 2 moet 1 puntje verspillen bij iemand anders en dan zijn we ook kampioen

laat ik maar hopen dan is m'n opovering nog ergens goed voor, dat het gebeurd op een training is een ander verhaal
Das balen..succes met je voet.
Oud 16-03-2004, 21:55
Periwinkle
Periwinkle is offline
Ben ik weer

Heb nog een vraagje....hoe lang volleyballen jullie al? Ikzelf 3 1/2 jaar
Reageren

Regels voor berichten