Advertentie | |
|
![]() |
|
Was eerst Karel Knaak, maar ja, de komst van de Euro he, wat is de knaak nu
![]() M'n vader kwam eens aan met de naam Karel, voor de 27 mc, en dat gebruik ik nu voor internet, en Knaak komt omdat ik nogal gierig over kom af en toe. En na de komst van de Euro is het K@rel geworden.
|
![]() |
Tja .
Zag toen ik me aanmeldde een video van Bamby naast de computer staan en toen dacht ik aan de titel van een heel vaag underground Nirvana liedje dat Bambykill heette. En toen heb ik dat maar gedaan. Ik weet niet of het iets over mijn stijl zegt. Ik heb heel veel stylen en ze bevallen me allemaal goed. En nirvana is cool en bla en bla.
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn naam slaat op mijn andere nick alhier die ik zo af en toe ook gebruik. Allereerst de 27. De 27 kan slaan op de leeftijd waarop veel legendarische muzikanten zijn overleden. Denk aan Kurt Cobain, Jimy Hendrix, Janis Joplin. Bovendien : 3x3x3=27 drie, het getal van de trilogie, en dus drie driën maakt 27. Het is afgeleid van een Rubik´s kubus. Het aantal blokjes/vakjes in een rubik´s kubus is 3x3x3=27. Althans, als je dat zo zou brengen zouden de meesten het geloven. Maar dan de vraag : zit er in het midden van een kubus óók een vakje, of niet? Dat kun je van de buitenkant niet zien. Voor hetzelfde geld zit er in het midden alleen lucht, of iets wat de andere 26 vakjes bij elkaar houdt. Ik ben dus vakje27, verstopt in het centrum van een Kubus Mijn Nick Cubus ga ik niet uitleggen, lijkt me vrij logisch ![]() ![]()
|
![]() |
ik ben fan van latijn en ik ben fan van bloed, sanguis is latijn voor bloed..
![]() had ik verder nog niet bij nagedacht, maar toen zag ik een ring waar sanguis op stond kocht 'm en dacht he... sanguis.. oke vaag maar op icq en msn heb ik een andere nick--> diabrete dat is portugees voor klein duiveltje lang verhaal hoe ik daaraan kom.. neefje uit brazilie ging bij ons wonen en om de eerste paar weken een beetje fatsoenlijk te communiceren hadden we maar een p-n en n-p woordenboek gekocht, ging er in lezen en vond het wel een grappig woordje, mijn lieve neefje vond hem wel heel toepasselijk.. ikke eigenlijk niet.. ben niet klein ![]()
|
meestrechs is een verukkelijk limburgs witbier, wat ik op een avond bij een vriend thuis had gedronken op zijn verjaardag.
De volgende dag melde ik mij aan en vond ik het wel een leuke naam. Alleen ik wist het niet meer te spellen
|
Gwen.. ik ben nogal Gwen Stefani geobsedeerd geweest.. en mun eigen naam begint ook nog eens met een G.. en ik las indertijd ook een boek waar een Gwen in voorkwam.. en ik ga mun kindje Gwen noemen. Wat het over mun lifestyle zegt? Dat ik naar No Doubt luisterde, dat ik Gwen erg bewonderde
||
Verwijderd
|
Citaat:
ben ik nou dom of ik 3x3x3=18 !? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik ben al zo'n 8 jaar fan van/gek op Alicia Silverstone
![]() En vanaf dat ik ging chatten, vanaf m'n 13e ofzow was ik in chatboxen altijd Alicia. Maar die kon hier niet meer ofzow, dus heb ik er lekker Silverstone achter geplakt. Maargoed, heeft uiteraard nix met lifestyle te maken. |
![]() |
|
Ik had destijds geeen inspiratie om een leuke, grappige nick te verzinnen (heb ik nooit met die namen trouwens). Luisterde toen veel naar het album My Own Prison van Creed, vandaar.
Heb eigenlijk best spijt van die naam omdat iedereen denkt dat ik helemaal mega 'fan' ben van Creed terwijl dat helemaal niet zo is. En dan dat 'Girl' erachter ![]() ![]() Zegt niet echt veel over m'n lifestyle, behalve misschien dat ik naar 'alternatieve' muziekjes zou luisteren.
|
mja,mensies die wel ns op k&l komen weten t wel.. k ben lichtelijk zo niet zwaar verslaafd aan deze superlekkere psycho uit trigun:
![]() die Legato Bluesummers heet^_^ en t heeft wel wat met mij te maken, omdat k m gewoon heelcool vind^_^ en soms ook net zoals hij denk(..beslis zelf maar of dat positief is o.O) en omdat k dankzij hem het id kreeg mn haar blauw te verven^_^
Laatst gewijzigd op 25-05-2002 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mijn nick: ik wilde eerst snoopy heten, omdat ik snoopy heel erg leuk vind, en ik het ook wel lief vind klinken. Maar ja. Was al bezet (niet dat ik ooit die persoon hier heb gezien, maar ja...) toen mamo (=bijnaam die m'n vriend me gegeven heeft), maar was ook al bezet (al snap ik niet waarom iemand anders mamo zou willen heten...) dus toen maar snoopy/mamo
|
ik vind de maan heel mooi, en spiritueel, en omdat ik luna mooier vind klinken als maan heb ik dit gekozen.
en die sterretjes erom heen vind ik mooi en ook wel bij maan passen zeg maar (maan en sterren) verder vind ik luna ook gewoon goed klinken en is het al een tijdje m'n nick.
||
![]() |
Citaat:
![]() maarem mijn nick komt van een samenloop van nummertjes en musiekjes en troepjes..ach
||
Citaat:
![]() ![]() Anyway, de uitleg is al gegeven ![]()
|
ik heet al heeeel lang McMotion... gewoon bedacht... namen met Mc ervoor vond ik altijd koel klinken.. Spicey McHaggis enzo
![]() ![]() mijn allereerste nick was Thu, maar toen kwam ik op een BBS waar je minimaal 4 characters in je naam moest hebben dus toen heb ik McMotion bedacht... ik vind het echt ontzettend vervelend als mensen zo vaak hun naam veranderen op internet ![]()
|
hell, uhmz... mn 2lingzus (die dus ook onder deze naam zit) heeft deze genomen omdat vrienden van ons haar op een gegeven moment de hele tijd otherside noemden, punt 2: het is een kewl liedje en uh.. neej het zegt geen flikker over onze lifestyle (naja misschien de RHCP wel een beetje maar das eiglijk nie onze favoriete muziek ofzow)
||
![]() |
Citaat:
jah jah ken ik.., zie nick ... ![]() ik weet nog dat er in begin mensen dachten dat ik jou was ... heel verwarrend ... jahh ikke wist toch niet toen ik me aanmelden dat er nog een andere Morticia wazzz ![]() ![]() ja ben ook te lui om mijn naam te veranderen... ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb deze nick uit het boek en de film Harry Potter! Ik vind Hermione een ontzettend leuk personage, en in sommige opzichten lijkt ze ook wel op mij, dat wijsneuzerige, betweterige, maar toch ook gevoelige....
![]() Heeft verder niks met mijn lifestyle te maken, wat dat betreft kon ik beter MOODSWING als nick nemen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kwam je tot je nick/sig/ava? Daboman | 66 | 13-05-2007 18:45 | |
De Kantine |
Het Grote: geef uitleg over je nick-ava-sig! Topic Hulk | 89 | 17-05-2006 09:12 | |
Lifestyle |
je nick Ninnoc | 158 | 28-08-2003 18:18 | |
Games |
nicks bij onlinegames. Korsakoff | 37 | 22-05-2003 15:50 | |
Software & Hardware |
Wat vindt google van je nick? sgoku01 | 6 | 03-11-2002 18:43 | |
De Kantine |
je nick? Verwijderd | 78 | 05-05-2002 15:47 |