Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Afgezien daarvan tellen 6Mp bij Trust nog niet voor 2Mp op een echte digicam. Blijf als je een digicam koopt ver weg bij trust, dat is niks dan ellende en slechte kwaliteit. Kijk bijvoorbeeld eens op www.dpreview.com welke digicams wél goed beoordeeld worden. Wat is eigenlijk je budget? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet echter niet wat voor kwaliteit chip hun gebruiken, daar is veel van afhankelijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik keek net ff rond op inet en ik zag op deze site http://www.flexpro.nl/ dezelfde camera staan maar daar is ie maar 121 euro nog wat... is dat wel te vertrouwen als ik daar iets bestel??
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb een BENQ DC2410 besteld. Schijnt vrij goed te zijn volgens www.kieskeurig.nl 3.1 megapixel en 4 megapixel geinterpoleerd. en filmpjes met geluid onberperkte lengte
||
Citaat:
2 MegaPixels is voldoende voor digitaal gebruik, dat is 1600x1200 reso. Future-proof.
|
@topicstarter
Geïnterpoleerde resolutie zegt niets. 3.3MP geïnterpoleerd is vaak 2.0MP. Dat is dus gewoon een 2MP camera en geen 3.3 zoals geadverteerd wordt. Kwaliteit laat zich - helaas - niet uitdrukken in een getal, maar dient beoordeeld te worden aan de hand van Reviews - testen. Een goede site waar je testen kunt zien is www.dpreview.com zoals al eerder in dit topic stond. Canon heeft erg goede CCD-chips, Canon PowerShow A70 is een goede allround keuze. Maar misschien toch iets te duur voor je, in dat geval kun je naar een goedkopere camera kijken. Maar pas op voor de valkuilen die helaas aan de orde van de dag zijn.
|
Dat gezeik om een 4 megapixel camera, alsof iedereen geld genoeg heeft! Ach ja, waarom geen 12 megapixelcamera om het netjes af te maken? Een 2 megapixelcamera is al zat, als het maar een beetje kwaliteit geeft. Sommige 2 megapixelcams (van Sony bijvoorbeeld) doen het beter dan brakke 3 megapixelcameras.
Ik heb zelf een HP PhotoSmart 435, 3.1 megapixels, is goed getest en hij bevalt me ook goed, heb er iig leuke schiphol-foto's mee kunnen maken. En niet duur ook, 150 euro ofzo ![]() Plaatje erbij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
maar dat staat er toch niet bij:
Image Sensor Resolution 1.2" CCD Sensor 3.34 megapixels Lens 2x Digital Zoom 3x Optical Zoom Focus: Standard; 0.5 ~ Infinity / Macro: 20 cm Shooting Still Image; Single Image; Burst Mode Motion Picture : 320 x 240 Memory Internal 16 MB Internal Memory External Supports for MMC/SD Cards LCD Display 1.5" TFT LCD Screen Imaging Still Image Resolution: 2048x1536 (Super Fine); 1600x1200(Fine) 1024x768 (Standard); 640x480 (Economy) Video Resolution: 320x240 (SIF) |
![]() |
||
Citaat:
![]() 1.2'' CCD is onmogelijk voor deze camera. Aan de hand van deze specificaties zou je hetvolgende kunnen vaststellen: 1/2" CCD = 2.1 million = 6.4 x 4.8 mm Het is dus ook een 2.1 megapixel sensor. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mag ik mij even in de discussie mengen?
Ik heb ook een Trust, een 750S Powerc@m Zoom, en het ding bevalt me best. Hij is niet echt duur, een half jaar geleden was ie 140 euro, en het is een best ding voor familiefoto's en dergelijke. Het enige vervelende is dat er een niet zo heel beste flitser op zit ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ok wat klopt hier niet
www.sweex.nl -> Sweex DC3330 kijk ik bij kieskeurig.nl staat er alleen deze Sweex DC3300 klik ik op prijsvergelijk staat er Sweex DC3300 = 121.08 euro klik ik op die site staat er Sweex DV3300 = 121.08 dus heb ik fout besteld, of is apparaatje 't zelfde maar andere naam? oh en volgens www.sweex.nl bestaat er geen sweex Dv3300 of Dc3300 |
![]() |
|
Verwijderd
|
ok ik heb dus een andere gekregen over de post
fototje is ook een 3.3 megapixels, staat er.. maar kan niet optisch inzoome... beetje jammer maar komen wel mooie foto's uit. en we kunne er mp3's op afspelen, en kan 15 min filmen... en toevallig hadden we voor die digicam een memorystick ligge van 256 mb ![]() hier een foto die ik ermee gemaakt heb : foto, niet ingezoomd wel ingezoomd volgens mij zijn ze nogal groot.. heb ze niet meer verkleind.. magoed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de Canon A70 heeft volgens dpreview meer mogelijkheden, maar is dat verder z'n enige voordeel? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[ Digicam ] dataverkeer tussen camera en pc cottoncandy | 4 | 03-08-2003 15:45 | |
Software & Hardware |
[Digicam] aanbieding van de Aldi! Stinger | 33 | 23-05-2003 13:08 | |
Muziek |
Into the moat !!! Verwijderd | 27 | 23-04-2003 08:29 | |
Software & Hardware |
[Digicam] USB? Verwijderd | 5 | 05-03-2003 15:30 | |
Software & Hardware |
[vraag] smartcam innet intertoys boekje Mindfields | 2 | 05-07-2002 07:48 | |
Software & Hardware |
Digicam specificaties.... M-King | 17 | 15-05-2002 15:53 |