Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee mutant mijn ouders betalen mijn kaartje niet, en de meeste mensen kunnen maar één week eten van 42.50, maar een weekje dieëten heb ik wel over voor MLE!! |
![]() |
|
![]() |
Dank je mlefan!! dat zijn nou mijn soort mensen! en ik zal ook nooit niemands fan hier worden... en ik ben helemaal niet undercover gegaan, er zijn echt wel meer mle fans hoor... En iedereen die mij en melissa afzeit, ik heb zo'n medelijden met jullie en jullie ouders en iedereen die noodgedwongen met jullie moet omgaan.... En dwaal niet steeds van het onderwerp af...
|
![]() |
als er zulke reacties blijven komen van mensen die ONS blijven afzeiken denk ik dat ook wel ja... ik plaats een topic over MUZIEK, REAGEER DAN OOK OP DIE MUZIEK, EN ZEIK MIJ NIET STEEDS AF.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Oja meisseis, ga ff met elkaar over de PM met elkaar geile op MLE, dan hebben wij er geen last van, en kan dit topic gesloten worden ![]()
|
Verwijderd
|
Excuse me, maar beide Melissa fans kunnen zich wel een keertje gaan gedragen lijkt me: muzieksmaak is geen kwestie van wat jullie leuk vinden, moet bij wet verplicht worden als dé muzieksmaak. Iedereen vindt iets anders leuk, maar op een forum als dit, met alle lieve metalmensjes hier, kun je verwachten dat Melissa afgezeken wordt.
Kijk, en als jullie je topic nou in de eerste plaats met meer hoofdletters, minder spelfouten en een juiste dosering leestekens hadden geplaatst, dan waren er waarschijnlijk ook wat minder flauwe reacties geweest. Dus een advies voor de volgende keer: denk eens na over wat je schrijft: niet iedereen vindt Melissa leuk, dus moet je de toon van je stukje ook niet zo brengen alsof iedereen dr wel leuk vindt - dan kun je gaan zitten wachten op dit soort reacties. Zo, en nou lijkt dit me wel weer genoeg offtopic. Ontopic: weinig Melissafans hier. Hoe komt dat zo? |
![]() |
||
Citaat:
onee dan snap ik het
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik snap dat jullie dr niet leuk vinden, maar WAAROM dan niet? Want daar heb ik namelijk nog niks over gelezen. Kijk ik ken alleen like the way i do en dat is best een grappig nummer, maar jullie schijnen er meer van te weten, dus geef me een excuus om dr album niet te hoeven kopen dan. En 'ze is een countrylesbo' is geen excuus, nee. |
![]() |
|
![]() |
een countrylesbo?! krummeltje, je weet dus niet eens wie ze is!! ze maakt rockmuziek hoor! en ok, ik ben er fan van, maar ik zit jullie toch niet te brainwashen ofzo... En weet je, ik mag toch wel mijn blijdschap uiten omdat ik het heel leuk vind dat ze weer komt? Daarmee lok ik toch niet per defenitie kutopmerkingen uit? En ik heb helemaal niet gezegd dat iedereen fan moet worden van Melissa. ik ben er op mijn beurt wel fan van, en ik probeer jullie niet te overtuigen, want dat is een kwestie van smaak, maar waarom laten jullie ons er dan niet gewoon fan van zijn? Als iedereen dezelfde smaak had, hadden ze toch niet zoveel muziekstijlen geïntroduceerd door de jaren heen? Het is aan jezelf wat je leuk vindt hoor, ik bedoel, ik zeg eerlijk dat ik niet van metal houd, maar ik kraak het toch ook niet gelijk af?
En ik vind het bovendien ook heel jammer dat er gelijk gespot moet worden met de geaardheid van Melissa, en dat jullie gelijk denken dat er tijdens dat concert een of andere orgie plaats gaat vinden ofzo. Ok, het is algemeen bekend dat melissa's publiek vrij 'female-heavy' is, maar wil dat nou alles zeggen? Als je fan bent van Melissa ben je niet meteen pot hoor... Dat zit een beetje in dezelfde hoek als 'een koe is een dier, is een dier dan ook per defenitie een koe?' Nee, juist, dat wou ik zeggen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
en waarom reageer je trouwens niet gewoon op de inhoud van het stukje? omdat je er geen goede reactie op kunt bedenken? ga dan in ieder geval niet zo lopen zemelen en reageer dan gewoon niet...
![]()
||
Citaat:
blijf es ontopic
||
Citaat:
jezes hey
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|