Oud 26-05-2002, 15:23
apresskier
apresskier is offline
Eindelijk had ik dan een relatie... maar nu, na vijf weken, heeft zij het uitgemaakt

Niet omdat ze me niet leuk vindt, want ze zei zelf dat ze me echt geweldig en supergaaf vond. Maar ze is nog niet toe aan een nieuwe relatie, omdat ze zich niet weer zo wil binden zoals in haar vorige relatie.

Ondertussen ben ik daar wel mooi de dupe van...

Wat kan ik nu het beste doen?
Me erbij neerleggen en het maar opgeven?
Of toch proberen of het nog iets kan worden verder? Door haar veel tijd te geven of zo?

Ik weet het niet...
Ik word hier zo moedeloos van...
Oud 26-05-2002, 15:31
Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
Arg je bent gepakt door de Standaard smoes
Oud 26-05-2002, 15:33
apresskier
apresskier is offline
Nee, het was geen smoes...

Ze heeft inderdaad heel lang een vaste vriend gehad,
maar dat is een aantal maanden terug uitgegaan. Toendertijd
heeft ze heel weinig contact overgehouden met vriendinnen
en zo en moest ze zich voortdurend aanpassen aan die
jongen, en dat wil ze niet meer. Ze wil nu gewoon een
lekker vrij leven hebben...

En daar pas ik helaas niet in .
Oud 26-05-2002, 16:20
smartino-tje
smartino-tje is offline
Hey, vervelend voor je dat het uit is gegaan hee.. Ik denk dat het het verstandigste is dat je haar nu met rust laat. Als je je gaat opdringen aan haar, krijgt ze denk ik alleen maar een hekel aan je en dan is alle hoop weg. Je kunt gewoon afwachten tot ze er klaar voor is.. dat is denk ik het beste wat je kunt doen. Het is natuurlijk niet leuk, maar jah, liefde is nou eenmaal ingewikkeld!
Oud 26-05-2002, 16:26
stout!
stout! is offline
Laat haar weten dat je er voor haar blijft maar geef haar de ruimte, want ze heeft laten merken dat ze die nu nodig heeft. Accepteer dat. Als ze ziet dat jij anders bent, dat ze bij jou wel haar eigen leven kan behouden, en als ze echt nog heel erg van je houdt dan kan ze bijna geen andere conclusie trekken dan dat het weer goed moet komen.
Oud 26-05-2002, 16:28
Verwijderd
Ben het met stout! eens, maar het kan ook echt een smoes zijn hoor. Mensen die andere mensen niet willen kwetsen kunnen zich in alle mogelijke bochten wringen om smoesjes te bedenken en vaak komen ze nog goed over ook..
maar ik hoop voor je dat ze het meent, en op dat moment ben ik het met stout! eens

Verder is mijn stelling wel bevestigt: het is een virus, overal om ons heen gaan alle relaties slecht of stuk..
Damn
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:32
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
apresskier schreef:

hmmm. Ben jij mij?
Oud 26-05-2002, 16:32
stout!
stout! is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Verder is mijn stelling wel bevestigt: het is een virus, overal om ons heen gaan alle relaties slecht of stuk..
Damn
Dat lijkt zo, en het gaat inderdaad ook in een soort golfbeweging. Maar er zijn ook heel veel mensen met wie het juist op dit moment wel heel goed gaat in de liefde. Je moet er alleen in blijven geloven.
Oud 26-05-2002, 16:35
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
apresskier schreef:

Ten eerste...wachten heeft toch geen zin, dat is zonde van je tijd!

Ten tweede...dat ze daar pas na 5 weken achterkomt geeft voor mij al aan dat het óf een smoes óf dat ze niet errug veel rekening met jou hield aangezien ze dat van te voren al had kunnen weten!

Ten derde...zou ik lekker kwaad op r worden...je heb er recht op en het lucht nogal op en tis beter dan wachten terwijl je toch weet dat t weinig zin heeft...k vind t wel zo netjes om duidelijk te maken dat ze verkeerd bezig is geweest!

Ten vierde...erger ik me vreselijk aan dit soort 'laatdenkers' die daarmee anderen pijn doen!
Oud 26-05-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef:

Dat lijkt zo, en het gaat inderdaad ook in een soort golfbeweging. Maar er zijn ook heel veel mensen met wie het juist op dit moment wel heel goed gaat in de liefde. Je moet er alleen in blijven geloven.
idd, ik en mn vriend hebben juist weer ffies zo een superverliefde periode dat je niet van elkaar af kunt blijven en elkaar niet vaak genoeg kunt zien..

En tsja, het zou heel goed waar kunnen zijn, maar ik denk dat daarbij haar gevoel voor jou ms ook minder is. Ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar als ze echt van je hield zou ze niet ineens weer zo naar haar vrijheid verlangen, dat ze die boven jou verkiest. Als ik jou was zou ik me dus bij haar beslissing neerleggen en proberen verder te gaan. Wanneer je blijft wachten heb je kans dat je wacht tot je een ons weegt en daarin veel wordt gekwetst (omdat ze bv ms ineens wel ruimte heeft voor een andere jongen of weet ik veel) en als je het meteen weer gaat proberen heb je kans dat je het hele contact verpest omdat ze zich te opgesloten gaat voelen. Ik zou me neerleggen bij haar beslissing, die neemt ze niet zomaar. Als ze toch weer wil, laat dan het initiatief maar vanuit haar komen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:41
Verwijderd
en ff voor de duidelijkheid, ik heb dus een vriendin die dit een keer gehad heeft. Die jongen had haar versierd en toen het wat dreigde te worden was ie dr ineens niet aan toe, het lag niet aan haar etc. Maar nu zit ie gewoon hardstikke vast aan ene 'angel' hoor..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 16:51
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Damn
Dat is nog altijd beter dan helemaal niemand kunnen krijgen.
Het uitgaan van een relatie doet even pijn. Niemand kunnen krijgen je hele leven.

Oftwel, er is altijd wel iemand die het slechter heeft dan jij.

-Desecrator
Oud 26-05-2002, 17:10
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Damn

Lijkt er wel op
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 09:28
sweety-bitch
sweety-bitch is offline
hey apresskier!
laat haar gewoon lekker zitten, er zijn toch genoeg leuke meisjes op de wereld???
Ik heb zoiets meegemaakt, alleen dan met een jongen!!! Beetje moeilijk, maar je kunt je er het best bij neerleggen.
Succes

xxx
sjoukje
Oud 27-05-2002, 11:12
apresskier
apresskier is offline
Citaat:
Ten eerste...wachten heeft toch geen zin, dat is zonde van je tijd!

Ten tweede...dat ze daar pas na 5 weken achterkomt geeft voor mij al aan dat het óf een smoes óf dat ze niet errug veel rekening met jou hield aangezien ze dat van te voren al had kunnen weten!

Ten derde...zou ik lekker kwaad op r worden...je heb er recht op en het lucht nogal op en tis beter dan wachten terwijl je toch weet dat t weinig zin heeft...k vind t wel zo netjes om duidelijk te maken dat ze verkeerd bezig is geweest!

Ten vierde...erger ik me vreselijk aan dit soort 'laatdenkers' die daarmee anderen pijn doen!

Bedankt voor deze heldere reactie, hier heb ik echt wat aan, dat meen ik! Inderdaad: wachten heeft geen zin, en vooral: zij had het eerder moeten inzien. Ik ga dus inderdaad dit alles maar afsluiten, want anders duurt het allemaal ook weer veel te lang.

Citaat:
laat haar gewoon lekker zitten, er zijn toch genoeg leuke meisjes op de wereld???
Ik heb zoiets meegemaakt, alleen dan met een jongen!!! Beetje moeilijk, maar je kunt je er het best bij neerleggen.

Jah, zo moet ik dan maar gaan leren denken...
Alles komt wel weer ooit goed, ik ga hier een punt achter zetten en proberen gewoon maar weer verder te gaan.
Oud 27-05-2002, 12:17
bracelance
bracelance is offline
Geef d'r een tijd rust. En met een tijd wordt geen week bedoeld maar 1,5 tot 2 maanden. Probeer het dan nog eens, in de tussentijd wel contact horen.
Oud 27-05-2002, 17:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
accepteren en dr ff met rust laten als jullie bij elkaar horen komen jullie elkaar vanzelf weer tegen...kep in zon zelfde situatie gezeten alleen was ik de persoon die nog niet over me ex heen was,kwas wel verliefd toen op me huidige vriend maar kging toch trug naar mn ex (terwijl het wederzijds was met die ander)en nu onderhand n jaar later hebben we 2 maanden iets...dus als je voor elkaar gemaakt bent komen jullie elkaar vast nog tegen!!!
sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 19:59
apresskier
apresskier is offline
Ja, misschien wel...

Het is nu in ieder geval ff een tijd van vallen en opstaan; soms heb ik zoiets van 'het zal wel' en 'ik ga maar proberen gewoon "vrolijk" door te gaan', maar het grootste gedeelte van de tijd voel ik me behoorlijk klote... Vooral omdat het een reden is die mogelijkheden openlaat... als ze nu had gezegd "ik vind je helemaal niet meer leuk" of zoiets, dan had ik geweten dat het definitief over is. Maar omdat ze me wel heel leuk vindt en zo, maar er gewoonweg nog niet aan toe is om weer aan een vaste relatie te binnen, blijf ik zoiets hebben van 'misschien komt het nog wel goed'...

En da's zuur, want nu kan ik niks afsluiten...
En ik kan niks doen om het 'goed te laten komen'...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten