Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Met mijn hele verhaaltje probeer ik dit beeld ook te bereiken.. Ze hebben t nog niet eens door, dat ze gewoon bijna met de bijbel op hun rug rondlopen!!.. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar wat is er nou met die fiets? Heb ik een keer je band geplakt?
|
whahaha, nee joh! voor zover ik weet heb jij nooit mijn bvand geplakt. maar er bestaat een uitdrukking: van die fiets. dus ja erm... op die fiets! ik bedoelde van: in je onderschrift stond zoiets van: maar dat meen ik natuurlijk niet he! dus ik van , oh vandaar. nouja, lekker belangrijk enzo
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Misschien eens leuk om te lezen:
http://www.eo.nl/home/html/pijlers-n...=eo.mijnGeloof |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry ik erger me een beetje aan berichten waarin alleen maar staat: ik vind dit kut, ik vind dat kut, ik vind zus kut. Zonder erbij te vertellen waarom je het kut vind. Het klinkt een beetje alsof de mening is gebasseerd op vooroordelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
je gaat toch geen tijd maken om je ergens ook daadwerkelijk in te verdiepen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan zeg ik: Als je geen tijd hebt of wilt maken om je ergens in te verdiepen over iets waar je geen verstand van heb, moet je er verder ook niet op ingaan en je zogenaamde 'mening' voor je houden. (heb het niet tegen jou persoonlijk, maar in het algemeen) Maja je hebt gelijk.. meeste meningen zijn gebaseerd op vooroordelen Laatst gewijzigd op 22-03-2004 om 09:08. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
gsus vandaag de dag naar mijn mening:
te flitse kleuren, te veel mensen en vooral hele jongens en meisjes dragen het te blij, niet zo appart je zult mij eerder zien in energie of indian rags heb zelf wel zo'n shirtje gekocht waar voorop gsusindustries staat maar toen begon ineens HEEL nederland 't te dragen en heb ik 't nooit meer aangedaan. te non-exclusief en blij vindk
|
Gsus.. Dit is het enige kledingmerk dat binnen no-time van HOT naar NOT is gegaan. In het begin was het origineel, gsus-industries kwam dan ook met aparte shirts. Nu "vernieuwen" ze telkens hun eerder ontworpen shirts met lelijke bedrukkingen en kleuren.
Ik spaar liever door en koop: Ralph Lauren Burberry Diesel Nudie Jeans ! G-Star Levi D&G Cavalli etc. Dit is kleding dat tenminste style blijft houden. En nee, niet alleen omdat deze kleren duur zijn, want ik draag ook liever een broek van Capsize, dan zo'n afschuwelijke Gsus broek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
energie wordt zeker niet zoveel gedragen als gsus toendertijd.
evenals indian rags; dat zul je niet snel bij 1e en 2e klassertjes tegenkomen. het is gewoon wat exclusiever als gsus. dan vraag ik aan jullie: wat vinden jullie van energie nou echt gaaf en wat niet?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb er zelf 2 shirtjes van,schoenen en een ketting voor a.d broek ![]() |
![]() |
|
vroeger was gsus nog wel mooi.. sinds een paar jaar vind ik t echt afschuwelijk. vooral die longsleaves met gsusindustries erop vind ik vreselijk. de broeken kunnen wel ok zijn maar ja ik heb niete cht veel met t merk ofzow. vind dat energy wel een aantal hele mooie broeken in de collectie heeft! (als ze maar baggy gedragen worden)
|
Ik vind het zelf niet echt leuke kleding meer. Eeen paar ja terug vond ik het nog wel grappig. Toen hadden ze echt nog wat apartere dingen, maar nu vind ik het redelijk standaard, en wansmaak.
Met me ex heb ik me daar nog kapot om gelachen, omdat dat meestal van die felle kleurtjes zijn. Zeiden we zo tegen elkaar als we zo iemand zagen lopen *of iets anders felgekleurds* Hee daar heb je een lopende markeerstift!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
GSUS GirlG02 | 13 | 29-03-2014 12:54 | |
Lifestyle |
gsus industries ..roxxxy.. | 36 | 29-06-2005 15:13 | |