Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Trouwens MieKjoetie: Marco is nog steeds verliefd op me! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
In een relatie van 11 maanden, 3 keer bedrogen geweest (ex had 3 keer gezoend met dezelfde jongen over een periode van maand of 5), 2 keer had ik het vergeven, 3e keer niet meer. Uit. 2 dagen naderhand had m'n ex iets met die ene jongen.... Liefde maakt ernstig blind...
shit happens [Dit bericht is aangepast door WelcomeHome (06-03-2002).]
|
Verwijderd
|
Kies maar - of twee en een half jaar lang verliefd zijn op een jongen die nooit iets anders dan vriendschap voor mij gevoeld heeft (en dus ondertussen mooi verkering had en zo)
of dat ik verkering had met een jongen maar niet verliefd op hem was, terwijl hij van me hield en zo. Hield mezelf voor de gek met die relatie en het liep nie zo goed af, zijn nu helemaal geen vrienden meer en daar baal ik goed van. |
![]() |
|
Dat het na 2 jaar uit ging met een ex en dat hij de volgende dag alweer op de stoep stond dat hij het niet uit wilde hebben. Dus ik blij...komt ie er een halve dag later weer op terug om een paar dagen later al een nieuwe vriendin te hebben.
Ben behoorlijk boos en teleurgesteld geweest, maar nu gaat alles weer goed tussen ons. |
![]() |
|
Alles, of eigenlijk om nauwkeurig te zijn, de slot conclusie dat er geen lieve meisjes bestaan
-Desecrator
|
![]() |
|
![]() |
Toen het uitging met mn exvriendje..daar heb ik het toch wel langer moeilijk mee gehad dan ik ooit van mezelf had verwacht. maja, nu denk ik af en toe nog wel aan hem; en heb ik overal leuke herinneringen aan
![]() ik heb nu nog wel redelijk goed contact met hem, maar probeer hem een beetje 'los te laten'..want het is gewoon verstandiger dat ik doorga met mn leventje en hij ook met het zijne, en dat we niet teveel meer deel uit gaan maken van elkaars leven. verder probeer ik er nog voor hem te zijn als hij het moeilijk heeft; laatst belde hij me huilend op..en daar schrok ik toch wel van..had hem nog nooit horen huilen enzo en hij had het erg moeilijk. toen heb ik hem proberen te helpen enzo, en dat was blijkbaar wel effectief ![]() ![]() (pfoe hey, weer een lekker lang verhaal van mij..excuses ![]()
||
Citaat:
Ik kan me anders niet herinneren dat ik ooit iets met je gehad heb. ![]() -Desecrator
|
![]() |
Dat je een lieve vriend leek te hebbe, die echt van je hield en om je gaf etc (idreen zee t ook) en 8eraf bleek t alleen om de sex te gaan... (tis um btw nooit gelukt hoor, was toendertijd nog maagd) DAT is echt een kutgevoel... vertrouw ook haast geen jongens meer...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
[QUOTE]sunnevot schreef:
[B]Ehmm.. Dat ik voor twee jongens tegelijkertijd heel veel voelde. Kiezen kon en wilde ik niet. Ik voelde me in die tijd echt heel erg slecht, wist niet meer wat ik er mee aan moest enzo. Het zat me zo dwars dat mij dit moest overkomen, dacht dat je alleen maar verliefd kon zijn op één iemand, en niet op twee tegelijk. Het heeft lang geduurd voordat ik over ze heen was. Dit had ik ook, en toch heb ik uiteindelijk gekozen, de ene is nu al bijna een jaar mijn vriendje, de andere ziek ik 2x in de week op mijn werk, hij was heel erg verliefd op mij dus voor hem een beetje pijnlijk. We kunnen nu nog steeds wel heel goed met elkaar opschieten. Maar dat kiezen en twijfelen dat is echt erg!!! Ik dacht.. dan maar geen van twee!
|
Voor mij geldt er eigenlijk maar 1 liefdeservaring.. en dat is dat ik te ver weg woon bij hem.
Maar dr waren ook andere, zoals als die leuke jongen niet met je wil praten, ik mijn ex gedumpt en hij begon te huilen, en ik was blij joh...
|
![]() |
Dat ik een paar weken lang gek was op een jongen en ermee zoende, en dat ie er na een tijd mee aankwam dat ie niks met me wou. Ik voelde me zo ontzettend kut, zo misbruikt..
Nu ben ik over hem heen, maar de herinnering kwam wel weer naar boven toen ik diezelfde ervaring weer had maar dan met een andere jongen. En toen voelde ik me ook behoorlijk kut. Maar daar ben ik nu ook over heen. |
![]() |
|
![]() |
Dat ik heel erg verliefd was terwijl die jongen heel verlegen was en mij niet wilde. TWEE JAAR lang heb ik achter de dreumes aangehobbeld...Zielig..
Oh ja, het was ook niet zo leuk toen ik hoorde dat mijn vriendje homo was. Niks mis met homo's, maar ik voelde me bedrogen. Toen was ik 14. [Dit bericht is aangepast door Vampiria (12-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Televisie McDuck | 2 | 01-06-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het minst leuke geweest in je relatie? Martin | 43 | 23-10-2002 17:26 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 |