Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2002, 15:05
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Wat is jouw minst leuke ervaring op het gebied van liefde?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2002, 15:12
HeinekenBeer
HeinekenBeer is offline
Dat ik heel erg verliefd was/ben op een knappe meid (waar ik al heel lang verliefd op ben), maar dat een goede vriend van me inmiddels wat met haar heeft.

Life sucks sometimes...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 15:14
Stier17
Stier17 is offline
Dat het uitging met mijn eerste vriend...Wij woonden niet bepaald dicht bij elkaar en daar kon hij niet over...
Oud 06-03-2002, 15:40
sunnevot
sunnevot is offline
Ehmm.. Dat ik voor twee jongens tegelijkertijd heel veel voelde. Kiezen kon en wilde ik niet. Ik voelde me in die tijd echt heel erg slecht, wist niet meer wat ik er mee aan moest enzo. Het zat me zo dwars dat mij dit moest overkomen, dacht dat je alleen maar verliefd kon zijn op één iemand, en niet op twee tegelijk. Het heeft lang geduurd voordat ik over ze heen was. Maar goed, het is goed gekoemn, en ik heb nu de liefste vriend van de wereld.
Oud 06-03-2002, 16:10
aguila
aguila is offline
Dat bijna altijd als ik een jongen leuk vind, mijn zus er voor mijn neus mee vandoor gaat.
Oud 06-03-2002, 16:11
Piccola
Piccola is offline
Marco verliezen... Hij verliet me voor een ander meisje. Ik heb zo'n pijn gehad! En toen kwamen we weer samen... En 1,5 maand later was het weer uit! Dit maal mijn schuld, want ik moest kiezen tussen hem en mijn huidige vriend. Najah, was in ieder geval een ingewikkelde en vervelende situatie! Maar ook dat deed me heel veel pijn, maar ik heb hem daar vooral super veel pijn mee gedaan en dat neem ik mezelf kwalijk! Maar ja, ben nu gelukkig met m'n huidige lieverd!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:17
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
dat ik hel-le-maal gek was op een vriend van mijn broer..
we zoenden elkaar wel, maar hij wou nix met mij..
nu bennik er overheen, maar toen voelde ik met nogal f**ked up
Oud 06-03-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
aguila schreef:
Dat bijna altijd als ik een jongen leuk vind, mijn zus er voor mijn neus mee vandoor gaat.

WHAAAH da lijkt me écht kut.. ben ik blij dat ik een broer heb
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:45
Verwijderd
Dat mijn ex het uitmaakte.
Ik was namelijk een romantische dineetje van plan .
Maarja ben ik ook weer overheen

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:47
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Marco verliezen... Hij verliet me voor een ander meisje. Ik heb zo'n pijn gehad! En toen kwamen we weer samen... En 1,5 maand later was het weer uit! Dit maal mijn schuld, want ik moest kiezen tussen hem en mijn huidige vriend. Najah, was in ieder geval een ingewikkelde en vervelende situatie! Maar ook dat deed me heel veel pijn, maar ik heb hem daar vooral super veel pijn mee gedaan en dat neem ik mezelf kwalijk! Maar ja, ben nu gelukkig met m'n huidige lieverd!

hij heeft jou toch ook verlaten voor een andere meid.. geen schuldgevoelend hebben
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:57
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
lekker zoet beertje schreef:
hij heeft jou toch ook verlaten voor een andere meid.. geen schuldgevoelend hebben
volgens mij doelde ze op haar huidige vriend, dat ze hém pijn heeft gedaan en dat ze zich dáár schuldig over voelt
Oud 06-03-2002, 18:25
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
volgens mij doelde ze op haar huidige vriend, dat ze hém pijn heeft gedaan en dat ze zich dáár schuldig over voelt

Ik doelde eigenlijk wel op allebei! Toen ik dat typte doelde ik inderdaad op Sander, maar ik zit me net te bedenken dat ik Marco toch ook erg veel pijn heb gedaan. Ik beloofde hem bij hem te blijven enzo en hij hield zoveel van me! En toch heb ik hem verlaten. Dat heeft er wel 'lekker' ingehakt bij hem...

Trouwens MieKjoetie: Marco is nog steeds verliefd op me! We hebben weer veel contact enzo en toen.... Najah, bla, je hoort het wel een keertje! *kiss*

Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:45
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
ik ben vreemdgegaan, en ben daardoor iemand verloren waar ik zielsveel om geef
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:45
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
In een relatie van 11 maanden, 3 keer bedrogen geweest (ex had 3 keer gezoend met dezelfde jongen over een periode van maand of 5), 2 keer had ik het vergeven, 3e keer niet meer. Uit. 2 dagen naderhand had m'n ex iets met die ene jongen.... Liefde maakt ernstig blind...

shit happens

[Dit bericht is aangepast door WelcomeHome (06-03-2002).]
Oud 06-03-2002, 19:30
Verwijderd
Kies maar - of twee en een half jaar lang verliefd zijn op een jongen die nooit iets anders dan vriendschap voor mij gevoeld heeft (en dus ondertussen mooi verkering had en zo)

of

dat ik verkering had met een jongen maar niet verliefd op hem was, terwijl hij van me hield en zo. Hield mezelf voor de gek met die relatie en het liep nie zo goed af, zijn nu helemaal geen vrienden meer en daar baal ik goed van.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 15:28
highlight
highlight is offline
2 keer op harde wijze gedumpt..
Oud 07-03-2002, 16:20
bracelance
bracelance is offline
dat ik een meningsverschil had met mijn vriendin.....
Oud 07-03-2002, 16:34
jenny13
jenny13 is offline
hmpf
to complicated maar waar het op neer komt is... zwaaaaaaaaaaare harde druk op de REJECT-knop als je snapt wat ik bedoel

haha
ben ik al weer overheen hij was ut tog nie waard achteraf

kuz
Oud 07-03-2002, 17:55
*little_princess*
*little_princess* is offline
heb ik gelukkig niet
Oud 07-03-2002, 18:31
Verwijderd
de ruzie vorige maandag...
achteraf bezien ben ik wel blij dat ie er geweest is. ik weet het, ik ben gek
als die ruzie er niet had geweest, hadden we over een maand niet meer samen geweest... maar da's een lang verhaal...

bubaai
*een gek genoeg megahappy blue angel*
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 19:17
the exploding boy
the exploding boy is offline
Dat het na 2 jaar uit ging met een ex en dat hij de volgende dag alweer op de stoep stond dat hij het niet uit wilde hebben. Dus ik blij...komt ie er een halve dag later weer op terug om een paar dagen later al een nieuwe vriendin te hebben.
Ben behoorlijk boos en teleurgesteld geweest, maar nu gaat alles weer goed tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 19:59
Verwijderd
ehm 2 eigenlijk

dat de jongens waar ik verliefd op werd altijd wat zagen in mijn beste vriendin en dat hardstikke verliefd aan mij mededeelden

dat mijn ex mij niet meer leuk vond (een maand al) en dat ik dat van zijn beste vriend te horen kreeg

Met citaat reageren
Oud 07-03-2002, 20:51
Aurora
Aurora is offline
Kan niet kiezen:

1. Gedumpt worden door mn ex
2. Half bedrogen worden door mn ex..die 1 dag na ik het uitmaakte een ander had.

Oud 07-03-2002, 21:45
AMDFreak
AMDFreak is offline
Afscheidnemen
Oud 07-03-2002, 21:53
DEChengst
DEChengst is offline
Alles, of eigenlijk om nauwkeurig te zijn, de slot conclusie dat er geen lieve meisjes bestaan

-Desecrator
Oud 07-03-2002, 22:31
soulless
soulless is offline
..is mn enige ervaring
Oud 08-03-2002, 08:30
GRRR
GRRR is offline
2 jaar aan het lijntje gehouden worden
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 10:44
Anaconda
Anaconda is offline
*zucht* dat hij me na 6 maanden heeft gedumpt voor een meisje die die pas 2 dagen kende en dat ie d8 dat ie haar wel kon krijgen.. *zucht alweer*

Groetjes, Anaconda
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 11:45
miro
miro is offline
Het uitmaken met mn exvriend (ja echt!)

En ik ben een keer gewoon met een verschikkelijke lul gegaan.

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 14:06
Penelopeia
Penelopeia is offline
Toen het uitging met mn exvriendje..daar heb ik het toch wel langer moeilijk mee gehad dan ik ooit van mezelf had verwacht. maja, nu denk ik af en toe nog wel aan hem; en heb ik overal leuke herinneringen aan alleen stiekem baal ik er dan wel van dat het over is..vooral omdat het om zo'n lullige reden uit is gegaan...maja, niks aan te doen.
ik heb nu nog wel redelijk goed contact met hem, maar probeer hem een beetje 'los te laten'..want het is gewoon verstandiger dat ik doorga met mn leventje en hij ook met het zijne, en dat we niet teveel meer deel uit gaan maken van elkaars leven.
verder probeer ik er nog voor hem te zijn als hij het moeilijk heeft; laatst belde hij me huilend op..en daar schrok ik toch wel van..had hem nog nooit horen huilen enzo en hij had het erg moeilijk. toen heb ik hem proberen te helpen enzo, en dat was blijkbaar wel effectief wat wel opmerkelijk is, is dat dit (bijna) de enige ex is waar ik nu nog zo veel contact mee heb, ergens benauwd dat me, maar aan de andere kant vind ik het fijn..het bewijst immers dat we toch nog veel om elkaar kunnen geven als vrienden en dat de liefde er niet voor niets is geweest

(pfoe hey, weer een lekker lang verhaal van mij..excuses )
Oud 08-03-2002, 14:10
Troffee
Troffee is offline
Citaat:
bracelance schreef:
dat ik een meningsverschil had met mijn vriendin.....

is ook altijd kut ja..dan voel ik me altijd mega slecht, krijg geen hap meer door mijn keel...
Oud 08-03-2002, 18:24
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
miro schreef:

Ik kan me anders niet herinneren dat ik ooit iets met je gehad heb.

-Desecrator
Oud 08-03-2002, 19:06
Q
Q is offline
Hoeveel karakters passen er in 1 zo'n schermpje?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 19:32
Verwijderd
dat m'n ex-verloofde me dumpte voor een wijf dat ie 3 dagen kende

(en waar ie het, wat later bleek, 2 weken mee heeft gehad )
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 20:30
Meidje
Meidje is offline
Dat je een lieve vriend leek te hebbe, die echt van je hield en om je gaf etc (idreen zee t ook) en 8eraf bleek t alleen om de sex te gaan... (tis um btw nooit gelukt hoor, was toendertijd nog maagd) DAT is echt een kutgevoel... vertrouw ook haast geen jongens meer...
Oud 08-03-2002, 20:41
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Het uitmaken met mn exvriend (ja echt!)

Jup, uitmaken is idd gigantisch kut, behalve als het in een ruzie gebeurd (dan nog). Maar probeer maar eens iemand uit te leggen dat je niet door KUNT gaan terwijl hij huilend zegt dat hij van je houdt en niet zonder je kan *snif*
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 20:43
Meidje
Meidje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jup, uitmaken is idd gigantisch kut, behalve als het in een ruzie gebeurd (dan nog). Maar probeer maar eens iemand uit te leggen dat je niet door KUNT gaan terwijl hij huilend zegt dat hij van je houdt en niet zonder je kan *snif*
klinkt ook bekend... bleek 8eraf allemaal nep te zijn...

Oud 08-03-2002, 21:27
Roozie
Roozie is offline
[QUOTE]sunnevot schreef:
[B]Ehmm.. Dat ik voor twee jongens tegelijkertijd heel veel voelde. Kiezen kon en wilde ik niet. Ik voelde me in die tijd echt heel erg slecht, wist niet meer wat ik er mee aan moest enzo. Het zat me zo dwars dat mij dit moest overkomen, dacht dat je alleen maar verliefd kon zijn op één iemand, en niet op twee tegelijk. Het heeft lang geduurd voordat ik over ze heen was.

Dit had ik ook, en toch heb ik uiteindelijk gekozen, de ene is nu al bijna een jaar mijn vriendje, de andere ziek ik 2x in de week op mijn werk, hij was heel erg verliefd op mij dus voor hem een beetje pijnlijk. We kunnen nu nog steeds wel heel goed met elkaar opschieten. Maar dat kiezen en twijfelen dat is echt erg!!! Ik dacht.. dan maar geen van twee!

Oud 09-03-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Meidje schreef:
klinkt ook bekend... bleek 8eraf allemaal nep te zijn...

Hm, bij mij nie... hij is nog steeds kwaad op me... Na een half jaar, verdorie. Grrr
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 20:13
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Voor mij geldt er eigenlijk maar 1 liefdeservaring.. en dat is dat ik te ver weg woon bij hem.

Maar dr waren ook andere, zoals als die leuke jongen niet met je wil praten, ik mijn ex gedumpt en hij begon te huilen, en ik was blij joh...
Oud 09-03-2002, 20:23
+Lunatic+
+Lunatic+ is offline
Citaat:
miro schreef:

Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 20:27
Zazana
Zazana is offline
Toen mijn vriend het uitmaakte na 2 jaar hecht verkering...ik dacht dat ik doodging...en het duurde maanden voor het iets beter ging, maar t is nog niet over...
Oud 10-03-2002, 14:09
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
m'n ex-verloofde
Je bent 17 en was al verloofd?!?

Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 14:42
mekkerschaapje
mekkerschaapje is offline
geen liefde...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 14:59
miro
miro is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ik kan me anders niet herinneren dat ik ooit iets met je gehad heb.

-Desecrator

Zie je wel dat je een lul bent, je herinnert mij niet eens meer
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 15:24
tiktoktak
tiktoktak is offline
Dat ik een paar weken lang gek was op een jongen en ermee zoende, en dat ie er na een tijd mee aankwam dat ie niks met me wou. Ik voelde me zo ontzettend kut, zo misbruikt..
Nu ben ik over hem heen, maar de herinnering kwam wel weer naar boven toen ik diezelfde ervaring weer had maar dan met een andere jongen. En toen voelde ik me ook behoorlijk kut. Maar daar ben ik nu ook over heen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 19:26
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
schopje
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 19:58
miro
miro is offline
Heb dit weekend ook niet zon leuke ervaring gehad: heb dankzij een jongen, keelontsteking gekregen (niet echt een "liefdes" ervaring maar toch )
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 11:45
appelke
appelke is offline
de 1e keer dat ik met 'n jongen naar bed ging
Oud 12-03-2002, 13:01
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat ik heel erg verliefd was terwijl die jongen heel verlegen was en mij niet wilde. TWEE JAAR lang heb ik achter de dreumes aangehobbeld...Zielig..

Oh ja, het was ook niet zo leuk toen ik hoorde dat mijn vriendje homo was. Niks mis met homo's, maar ik voelde me bedrogen. Toen was ik 14.

[Dit bericht is aangepast door Vampiria (12-03-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten