Advertentie | |
|
![]() |
|
er is houden van jezelf en houden van jezelf. Ik denk dat je eerst daar een onderscheid tussen moet maken. Mensen die constant zeggen, look at me look at me, vreselijk BAH.
|
![]() |
heey,
kvind ut wel cool da'k dit net ff las, want ik heb gister dat liedje toevallig gehoord, en ik vond hem eg cool ![]() Eigenlijk ben ik het er ook eg mee eens, want hij zong ook dat alsje niet van jezelf houd maar wel van iemand anders, je gewoon je troep bij hem dumpt, en dat je eerst van jezelf moet houden. xxjes |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb em gister gewoon door iemand horen zingen (best wel cool, voor een publiek van wel euh... 50/60 mensen ofzow) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het nummer ook hoor
![]() maar ik denk net als Gothic ook dat het niet noodzakelijk is om van jezelf te houden om van een ander te houden. Ik denk dat het juist vaak andersom gaat. Je houdt opeens van een ander, die ander laat jou ook liefde zien, en hierdoor ga je jezelf mooier vinden en ga je meer van jezelf houden. Maar als diegene je afwijst, ga je je vaak nog lelijker voelen. Maar ik denk iig niet dat het strikt noodzakelijk is om van jezelf te houden om van een ander te houden. Hoewel veel mensen zeggen dat je pas van een ander kunt houden als je van jezelf houdt, ben ik het hier niet mee eens. Van jezelf houden en van een ander houden zijn zulke verschillende dingen en je let ook op heel andere dingen. maargoed, ik weet het eigenlijk niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
jah ik ken dat stukje
![]() een vriend van mij vond dat ik dat nummer heel vaak moest gaan luisteren, dat zou goed voor mij zijn. Maar ik ben het er niet mee eens dat het pas iets betekent om "ik hou van je" te zeggen wanneer je ook van jezelf houdt. Want "ik hou van je" zeggen betekent sowieso altijd heel veel. Het is echt niet waar dat je pas van een ander kunt houden als je van jezelf houdt..... Ik kan het weten. Als je niet van jezelf houdt dan kan kan je zeker wél heel veel van een ander houden, maar dan stop je jezelf helemaal in die relatie, net alsof je in je eentje nix bent. En wanneer het dan uitgaat neemt de ex alle liefde mee en ben je een stuk van jezelf kwijt. En dat is echt heel vervelend. En ik ben het trouwens eens met het stukje van Gothic, ik lees het nu pas. |
![]() |
||
Citaat:
... hmmz, nu ga k toch twijfelen... "Ik hou van mijjjjjjjjjjjj hoor je nooit zeggen Ik hou van mij wordt nooit gezegd maar ik hou van mij, ga ik nu toch zingen want ik hou van mij van mij alleen en ik meen 't echt ha ha ha.." ja toch? ja... harry jekkers .. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-05-2002 om 01:37. |
![]() |
||
Citaat:
dat hoor ik mensenwel vaker zeggen en ikben het daar absoluut niet mee eens. ik hou helemaal niet van mezelf, heb altijd ruzie met mezelf zeg maar, maar ik hou wel degelijk veel van andere mensen. heel veel zelfs! dus dat vind ik echt niet waar. ik heb een walgelijke bloedhekel aan mezelf echt waar, maar ik weet wel degelijk hoe ik liefde aan een ander moet geven, en ik weet ook hoe ik van ander kan houden. |
![]() |
||
Citaat:
De volledige versie: Ik hou van mij hoor je nooit zingen ik hou van mij wordt nooit gezegd maar ik hou van mij ga ik toch zingen want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt ik hou van mij want ik ben te vertrouwen ik hou van mij, van mij kan ik op aan ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan ik blijf bij mij en niet voor even ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd ik ben zelfs bereid mijn leven voor mijzelf te geven ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt ik hou van jou zeg ik soms ook wel ik hou van jou en ik meen het echt maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht ik hou van mij, van mij en van geen ander want ik ben verreweg de leukste die ik ken ik hoef mijzelf zonodig van mij niet te veranderen ik hou van mij, mezelf, gewoon zo als ik ben Want ik hou van jou betekent meestal schat, hier heb je mijn problemen, los maar op leef in een hel, ik verwacht van jou de hemel ja, jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht want wie van zichzelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars als ie ik hou van jou tegen een ander zegt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd casual dreamer | 12 | 30-05-2005 21:58 | |
Liefde & Relatie |
houden van de een, verliefd op de ander. Wat nu??? saartjeh | 25 | 14-12-2004 08:58 | |
Verhalen & Gedichten |
'Ik hou van jou!' Riantje | 27 | 23-05-2004 17:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het is heel simpel, Hou van iedereen. (stelling) Kip187 | 6 | 23-09-2003 16:58 | |
Psychologie |
'Ik hou van mij'? Zwerfkat | 36 | 18-04-2002 09:15 |