Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-Toenemende agressie
-De nieuwe generatie jongeren die zichzelf vol trots nationalist noemen omdat ze zo trots zijn op hun eigen land zonder te weten wat dat precies inhoud en ten koste gaat van de buitenlanders die hier wonen doormiddel van discriminatie -Grote groepen mensen die een hekel hebben aan buitenlanders op basis van vooroordelen en wat de media hun vertelt. -Groepen buitenlanders die hier alleen maar komen om rotzooi te trappen inplaats van gebruik te maken van deze kans ,om in nederland te mogen wonen, door iets van hun toekomst te maken Laatste 3 dingen klinken mischien tegenstrijdig, maar je moet het dan niet zo zwart/wit zien. -Dat hier in nederland altijd alles zo veilig mogelijk moet zijn volgens de regering. De overdreven onnodige regeltjes. **Beperkte motorrijbewijs voor mensen onder de 21 jaar **Vuurwerkbeleid (Als kleine voorbeeld) -Balkenende -Flitspalen -belastingen, ja we krijgen er veel voor terug, maar er word ook onnodig veel over de balk geflikkerd. Als ze dat laatste nou eens niet meer doen en het gewoon weer terug geven aan de burger, betalen we in theorie weer minder belasting. Word er tenminste weer eens iets nuttigs gedaan met dat grote deel weggegooide geld. -Ons nederlands elftal, laatste jaren -Weinig te beleven, als het gaat om een beetje avondtuur -120km/h maximale snelheid op snelweg Verder ben ik wel heel tevreden over nederland, op deze paar kleine schoonheidsfoutjes na dan. ![]() ![]() Edit: -SBS6 nieuws en showbizprogramma`s, zoals Show van Nederland, komt fake over en die irritante stem van die vent bij elke repotage, alsof ik naar een of ander jeugdjournaal achtig iets zit te kijken voor basisschool kinderen. Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 09:25. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: politiek, klimaat, cultuur, voedsel, koningkrijk pos: misschien ook wel btje politiek, cultuur, sociale voorzieningen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatste keer dat ik bij hengelo in de buurt was, was daar toch een hoop ruimte... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan kan je elk probleem als een nadeel van nederland noemen. ik vind dat in een topic als dit, je alleen nadelen moet noemen die echt bij nederland horen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor degene die mij een gabber noemde ![]() ![]()
|
Ik heb een gruwelijke hekel aan het het campingvolk, eisenlijstje van camingvolk:
mensen die.... - iedere zomer als ''gezellig familie-uitje'' naar dezelfde camping gaat als het jaar daarvoor, 50 km van hun eigen huis vandaan. - Boer zijn en bovendien christelijk en rechts. Den aan SGP en CDA-stememers. - VMBO gedaan hebben, of dat niet eens gehaald hebben. - Naief en rascistisch zijn, stel je eens voor dat er een buitenlander naast je tent komt staan! - Denken dat de hele wereld graag zoals hen is. (niet ieder mens loopt graag vrolijk mee te dansen in Frans Bouwers' Heb Je Even Voor Mij-clip.) (beetje veel vooroordelen, maar goed. ![]() Verder vind ik het wel goed hier. Op het weer na, maar op dit moment is het weer voortreffelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: -Nederlandse zomermode, aangezien die zon mij daar inneens aan doet denken. (heerlijk weertje vandaag trouwens) |
![]() |
||
Citaat:
Aan CDA-stemmers op zich heb ik geen hekel. Wel als ze aan de meeste van dit rijtje voldoen. En zelfs dan is het nog een vooroordeel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: -De NS (en dan heb ik het in dit zeldzame geval niet over die met die vertraagde treinen) |
![]() |
||
Citaat:
![]() 't zelfde geldt voor Machiavelli |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je brengt tenminste nog wat leven in de brouwerij...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zo ook wel wat meer warme dagen hebben dan bewolktlichteneerslag15gradendagen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
nl
kleurloos (je zult niemand horen zeggen: "komop we gaan ff naar de Nederlander (ipv chinees)") politiek gezeik overdag 6 tévékanalen gereserveerd voor homeshoppen en belspelletjes tis nooit ècht winter geen mooi landschap zoveel mensen en toch zoveel eenz. heid naja zo kun je duz wel ff doorgaan... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat een onverstaanbaar taaltje daar ![]() er zijn ook vrij veel hasseltgirls heb ik gezien ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-topic #141 metallica | 499 | 01-02-2009 13:51 | |
Films, TV & Radio |
Veronica Mars Niet Slaan | 500 | 13-10-2006 18:40 | |
Lifestyle |
Amsterdamse Lifestyle CharismaticBass | 192 | 27-03-2005 08:26 | |
Studeren |
Nederlands, Theater-film-televisiewetenschappen of Communicatie? Romance | 10 | 22-11-2004 11:59 | |
Seksualiteit |
Wat voor accent vind jij sexy klinken? Verwijderd | 260 | 04-10-2004 13:04 | |
De Kantine |
Hier kan de NS een voorbeeld aan nemen! ekki | 51 | 26-03-2004 10:40 |